Pitkähiuksiset naiset! Eikö teitä ärsytä niskassa roikkuvat hiukset?
Itselläni on nyt solisluihin ylettyvät hiukset ja mun on pakko pitää niitä joko korkealla ponnarilla tai sotkunutturalla, koska mua oikeesti ahdistaa niskassa roikkuvat hiukset. Kutittaa ja hiostaa ja muutenkin tuntuu ikävältä.
Kommentit (35)
Ärsyttää ja siksi ne ovat aina ponnarilla. Ja sitten ne katkeilevat, etenkin näin talvella, ja hapsottavat, enkä ihan oikeasti tajua miksi en saa aikaiseksi mennä kampaajalle leikkauttamaan ne taas lyhyiksi.
Ei se ärsytä. Mutta se, kun hiustenpesun jälkeen on pers ja pil täynnä hiuksia
Ei ärsytä. En tykkää pitää ponnaria, koska ponnari kiristää päänahkaa. Auki roikkuvia hiuksia en edes huomaa. Löysä letti on myös hyvä.
Ai, otsikosta luulin että tarkoitat niskavilloja. Ne on ärsyttävät hiusten ollessa kiinni. Suoristetut vapaat hiukset ei niinkään.
enpä ole koskaan kiinnittänyt huomiota. Jos ärsyttäisi niin leikkaisin varmaan lyhyeksi
Näin talvella ei haittaa, kun on viileää. Lämpimään aikaan pakko pitää ponnarilla, koska hiukset lämmittävät liikaa.
Enemmän minua haittaa takaraivossa oleva pyörtäjäinen, jonka vuoksi useinkaan en jaksa pitää tukkaa auki julkisesti, kun se vaatii pyörtäjäisen tekemän jakauksen piiloon muotoilua. Lyhyet hiukset eivät käy ollenkaan, kun sitten se vasta näkyykin.
Kyllä mulla lyhyemmät hiukset kutitti enemmän niskaa kuin pitkät :O
Vierailija kirjoitti:
Näin talvella ei haittaa, kun on viileää. Lämpimään aikaan pakko pitää ponnarilla, koska hiukset lämmittävät liikaa.
Enemmän minua haittaa takaraivossa oleva pyörtäjäinen, jonka vuoksi useinkaan en jaksa pitää tukkaa auki julkisesti, kun se vaatii pyörtäjäisen tekemän jakauksen piiloon muotoilua. Lyhyet hiukset eivät käy ollenkaan, kun sitten se vasta näkyykin.
Mun tyttärellä on myös tuo ongelma. Taannoin ajattelin, että lapsirukka on seonnut, kun töpötteli luomiväriä takaraivoonsa, mutta tuo meikkasi ei-toivotun jakauksen piiloon ruskealla, ei valkoinen päänahka kumota.
Ei ne roiku niskassa vaan alaselässä.
Ärsyttää. Kotona pidän hiuksia aina nutturalla korkealla takaraivolla, muuten ponnarilla. Nukun hiukset auki, mutta silloinkin ahdistaa jos ne ovat niskassa, ja heitänkin ne aina tyynyn yli pois tieltä. Minulla on ollut lyhyetkin hiukset, mutta ne taas ovat ihan painajainen kun sojottavat joka suuntaan ja niiden laittaminen vie kymmenen kertaa kauemmin kuin pitkien hiusten. Pitäisi varmaan ajaa kaljuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ne roiku niskassa vaan alaselässä.
Kuvittelen tässä juuri mitä kautta hiukset pääsevät alaselkään osumatta niskaan.
No kesähelteillä kyllä, mutta silloin pidän niitä ponnarilla, eikä täällä Suomessa nykyään kesäisin kovin pitkiä hellejaksoja olekaan jos minkäänlaisia.
Kutittavat pakaroita. Tosin harvoin a) olen alasti tai b) pidän näitä auki. Latvat ovat se kutittava osuus, eiköhän hellitä kun kasvavat niskasta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kannattaisiko peseytyä hieman huolellisemmin. Mitähän muuta noissa paikoissa on jos hiuksia ovat täynnä? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärellä on myös tuo ongelma. Taannoin ajattelin, että lapsirukka on seonnut, kun töpötteli luomiväriä takaraivoonsa, mutta tuo meikkasi ei-toivotun jakauksen piiloon ruskealla, ei valkoinen päänahka kumota.
Murheelliset terveiset kohtalotoverilta <3.
Ponnari, nuttura, letti. Mun pelastukset.
Ärsyttä myös se kun alahiukset niskassa takkuuntuvat ja ovat sotkussa.
Kesällä kuuma. ihan kun ois loimi niskassa ja hartioilla.
Ärsyttää, erityisesti näin talvisin!
Hiukset ovat sähköiset ja mikä pahinta: aina kaulaliinaa tai kauluria käyttäessä, takaraivoon tulee ihan järkyttävä takkukasa! Sellainen painava takkumöykky.
Miten tuon takatakun pystyy talvipukeutumisessa pitkähiuksisena välttämään? Pitämään ikuisesti hiukset kiinni?
Nykyään on pitkät rastat ja pidän aina nutturaa. Auki ovat ihan hiton ärsyttävät ja jos pidän pipoa samalla en edes meinaa kuulla ihmisten puhetta tukan takaa. On kokemusta täysin kaljusta eteenpäin, ja kyllähän se oli omalla tavallaan taivaallista mutta ei vain sovi naamaani. Lisäksi lyhyitä hiuksia sai olla koko ajan leikkauttamassa muotoon ja laittamassa jos yhtään kiinnosti oma ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kannattaisiko peseytyä hieman huolellisemmin. Mitähän muuta noissa paikoissa on jos hiuksia ovat täynnä? Yök.
En myös ymmärtänyt. Itsellä on pitkät hiukset ja ei mene pestessä eikä muutenkaan noihin paikkoihin irtohiuksia. Joskus päivän mittaan on pari saattanut livahtaa jonnekin housujen vyötärön alle,
No ei ärsytä kun pidän ponnarilla.