Heka Teerisuontie 27
Kommentit (42)
Mä sain kans tänään asuntotarjouksen Teerisuontieltä! Elokuussa muutto.
Onnea valituille :) Harmi etten itse kuulu samaan joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oi onnea. Mikä teidän asunnontarve kriteeri oli?
En tiedä luokitusta, eikä varmasti kiireellisin ole kun asutaan jo Stadin asunnoilla. :)
Hei ja onnittuleut teille, jotka olette saaneet asuntotarjouksen Teerisuontie 27:sta!!!!
Olen perustanut suljetun ryhmän nimellä; Teerisuontie 27 asukkaat
Liittykää ja vaihdetaan siellä lisää kuulumisia ja muita tietoja 😊
Yst.terv. uusi naapuri ✌
Ps. Tervetuloa!!!
Kohta muutetaan, jee! kirjoitti:
Hei ja onnittuleut teille, jotka olette saaneet asuntotarjouksen Teerisuontie 27:sta!!!!
Yst.terv. uusi naapuri ✌
Ps. Tervetuloa!!!
Minne perustanut? 😄
Niin vähän arvelinkin. En löytänyt vaan vaikka kuinka yritin etsiä? Onko se siis suljettu ryhmä eli näkyy kaikille? :)
Ei taida olla toivoa kun neliöö ja muutamaa kolmioo haettu..
En kuulu facebook, enkä muihinkaan juttuihin.
Täytyy elokuussa sitten katsella ympärilleen... melkein jo tuttuja tässä ollaan.
Kohta muutetaan, jee! kirjoitti:
Yst.terv. uusi naapuri ✌
Ps. Tervetuloa!!!
Hei, me myös saatiin asuntotarjous eilen.
Miten pystyn liittymään salaiseen ryhmään?
Löytyi, muttei helposti. Aluksi fb sanoi, ettei hakutuloksia, mutta klikkailemalla lopulta löytyi.
Me muutetaan Puksusta vuokra-asunnosta (yksityinen), joka menossa myyntiin. Olen opiskelija, keikkaduunari ja yksinhuoltaja. Pojan päiväkoti Malmilla. Luulen, että moni asia painoi vaakakupissa kun saatiin tarjous (ilmeisesti olen erittäin kiireellinen -statuksella). Saimme tarjouksen kolmikerroksisesta talosta kolmiosta.
Salainen fb-ryhmä olisi kiva, niin ei tarvitsisi kertoa osoitettaan koko Facebookille.
Vierailija kirjoitti:
Salainen fb-ryhmä olisi kiva, niin ei tarvitsisi kertoa osoitettaan koko Facebookille.
Mitä tuolla tarkoitat!?
Että ryhmä olisi salainen, ei suljettu. Silloin kukaan ryhmään kuulumaton ei näkisi, ketkä ovat ryhmän jäseniä. Miinuspuoli on, että ryhmä ei myöskään näy haussa, vaan jäseneksi pitää kutsua sähköpostilla.
Onkohan kaikki asunnot jo jaettu?
Muuttaako kaikki sosiaalietuuksien alla olevat ihmiset tähän kohteeseen?
17.4 sain asutontotarjouksen syynä ero nähdään siellä593
Oi onnea. Mikä teidän asunnontarve kriteeri oli?