IS: "Kesäromanssi" maksoi miehelle 44000e.
48-vuotias suomalaismies nautti Iskelmäparatiisi-festivaalin tunnelmasta Ikaalisten kylpylässä, kun hänen eteensä asteli 20-vuotias nainen. Se oli niin sanotusti rakkautta ensi silmäyksellä, sillä mies ihastui naiseen ”vahvasti”.
Seuraavan parin kuukauden aikana mies vietti paljon aikaa ihastuksensa kanssa, tämän tädin sekä näiden tuttavien ja sukulaisten kanssa. Miehen ei sallittu käytännössä koskaan viettää kahdestaan aikaa naisen kanssa. Miehelle uskoteltiin, ettei mikään läheinen fyysinen kanssakäyminen ole naisen kulttuurissa sallittua ennen avioliittoa. Paikalla on pitänyt olla aina joku ulkopuolinen ”esiliinana”.
Kesä koitui miehelle kuitenkin kalliiksi. Hän käytti parin kuukauden aikana yli 44 000 euroa käteistä rahaa.
Kyllä te miehet olette helppoja ;)
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Sääliks käy suomalaista miestä.Itse olen 47vuotias ja parikymppiset miehet suorastaan parveilevat ympärilläni niin että innokkaampia saa potkia pois :) seksiä saa ihan milloin vaan.
Rakastan nuorempia miehiä,kyllä antavat ihan uudenlaista energiaa kuin omani ikäiset.
Mietin, että miksi parveilevat, hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alistetut suomi miehet kirjoitti:
Kuvaa lähinnä kuinka yksinäisiä ja henkisesti lyötyjä suomalaiset miehet ovat normaalin suomi naisväen toimesta ja siksi tällaista tapahtuu jatkuvasti. Se tässä on surullista. Jotkut menevät rakkaudettomuuttaan junan alle toiset sortuvat alkoholiin kolmannet tämmöisiin ja huoriin.
Rahaa ja omaisuutta saa lisää vaikka varastamalla tai töitä tekemällä se ei ole ongelma.
Pitkälti noin, mutta normaali mies ei katsele itseään 30 vuotta nuorempaa seuralaista / puolisoa. Ellei satu olemaan erityisen varakas tai vaikutusvaltainen hopeakettu.
Moni 50v haaveilee salaa nuoremmasta. Biologia ohjailee meitä
Siinä vaan on se, että harva nuorempi haaveilee vanhemmasta. Biologia ohjaa meitä siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliks käy suomalaista miestä.Itse olen 47vuotias ja parikymppiset miehet suorastaan parveilevat ympärilläni niin että innokkaampia saa potkia pois :) seksiä saa ihan milloin vaan.
Rakastan nuorempia miehiä,kyllä antavat ihan uudenlaista energiaa kuin omani ikäiset.Tiedetään. Naisilla on niin helppoa parisuhderintamalla.
Ei aivan noin, sillä eivät nuoret kollit mihinkään parisuhteeseen ole ryhtymässä äitiensä ikäisten naisten kanssa, vaan heitä kiinnostaa sitoumukseton irtoseksi.
Seksi vanhan naisen kanssa on kuin pappa-Tunturilla ajaminen: älyttömän kivaa kunhan kukaan tuttu ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan nuorempia miehiä,kyllä antavat ihan uudenlaista energiaa kuin omani ikäiset.Tiedetään. Naisilla on niin helppoa parisuhderintamalla.
Ei aivan noin, sillä eivät nuoret kollit mihinkään parisuhteeseen ole ryhtymässä äitiensä ikäisten naisten kanssa, vaan heitä kiinnostaa sitoumukseton irtoseksi.
Seksi vanhan naisen kanssa on kuin pappa-Tunturilla ajaminen: älyttömän kivaa kunhan kukaan tuttu ei näe.
Joskus vastaava saattaa kiinnostaa nuoria naisiakin. Mulla oli nuorena vanhempi rakastaja... todella hyvä sängyssä ja ikäisekseen erittäin timmi (entinen ammattiurheilija). Oli toinen mieskokemukseni ja ensimmäinen, jonka kanssa opin, mitä nautinto on. Eipä tuosta suhteesta kavereille tullut huudeltua... kariututui siihen, että mies olisi halunnut vakavamman suhteen, tulla esitellyksi kavereilleni ja vanhemmilleni. Itse en tuota halunnut, häpesin liikaa miehen ikää. Mutta en siis koskaan hakenut suhteesta muuta hyötyä kuin sen nautinnon, minkä mies osasi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vastaava saattaa kiinnostaa nuoria naisiakin. Mulla oli nuorena vanhempi rakastaja... todella hyvä sängyssä ja ikäisekseen erittäin timmi (entinen ammattiurheilija). Oli toinen mieskokemukseni ja ensimmäinen, jonka kanssa opin, mitä nautinto on. Eipä tuosta suhteesta kavereille tullut huudeltua... kariututui siihen, että mies olisi halunnut vakavamman suhteen, tulla esitellyksi kavereilleni ja vanhemmilleni. Itse en tuota halunnut, häpesin liikaa miehen ikää. Mutta en siis koskaan hakenut suhteesta muuta hyötyä kuin sen nautinnon, minkä mies osasi antaa.
Kateeksi käy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Onhan se huijausta, kun raha käytetään eri tarkoitukseen kuin mitä on pyydetty.
Olisivat vain rehellisesti matkustelleet ja juhlineet miehen kanssa miehen piikkiin, niin ei olisi tullut mitään syytettä.
Mutta erilaissa kulttuureissa on erilainen käsitys rehellisyydestä. Heidän kannalta on tietysti ikävää, ettei Suomen poliisia voikaan lahjoa sillä muutamalla tonnilla, joka tähän tarkoitukseen säästettiin...
Muistui mieleen viestit (nettideittisivusto) mitä sain yli 40-vuotiailta miehiltä ollessani itse 16v. Kun ilmoitin että etsin omanikäistä seuraa, mies saattoi sanoa "nuoret miehet eivät pysty tarjoamaan sinulle loistavaa seksiä ja kalliita risteilyjä". Kyllähän voivat mutta en tuollaisista jutuista edes pidä, etsin kumppania ihan muilla kriteereillä. Muistaakseni miehet myös kuvailivat itseään sanoilla "nuorekas", "charmantti" ja "sporttinen". Olivatkohan tämän palstan hopeakettuja? Nuorena ja tyhmänä vastasin viesteihin. Parin vuoden päästä ei enää tullut viestejä muilta kuin ikäisiltäni. 18-vuotiaana olin jo liian vanha hopeaketuille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo hinta niin pahalta minusta vaikuta jos pääsee koko kesäksi pelehtimään kesäkissan kainaloon...
Et vissiin tajunnut juttua. Pariskunnalla ei ollut mitään fyysistä kontaktia tytön vakaumuksen takia, odottivat avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo hinta niin pahalta minusta vaikuta jos pääsee koko kesäksi pelehtimään kesäkissan kainaloon...
Et vissiin tajunnut juttua. Pariskunnalla ei ollut mitään fyysistä kontaktia tytön vakaumuksen takia, odottivat avioliittoa.
Vakaumus? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakaumus? :D
No siis selitys oli mikä oli, ja totuus tietysti voi olla mikä vaan. Mutta jos tulkitsen tietyt asiat oikein, luultavasti vakaumukseen on vedottu.
Missä menee rikoksen raja? En oikeasti ihan ymmärrä, että tästä on tullut tuomio. Entä jos huumekoukussa oleva nisti jatkuvasti huijaa sukulaisilta rahaa vuokraan ja ruokaan, mutta oikeasti käyttääkin rahat huumeisiin, niin eikö sekin sitten ole petos?
Ostamalla seksiä markkinahintaan alan naisilta mies olisi saanut tuolla summalla 500 seksintäyteistä puolituntista.
Vierailija kirjoitti:
Ostamalla seksiä markkinahintaan alan naisilta mies olisi saanut tuolla summalla 500 seksintäyteistä puolituntista.
Tai vuosittainen pussit keventävä lomamatka pattayalle
Eiköhän nyt kaikille ole selvää että tämä hopeakettu on holhousta vaille. Toivottavasti oikeus määräsi hänelle edunvalvojan. Täysin edesvastuutonta touhua.
Toivottasti mies saa rahansa takaisin. Jos ei muuten, niin vaikkapa ulosmitattuna naisen palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottasti mies saa rahansa takaisin. Jos ei muuten, niin vaikkapa ulosmitattuna naisen palkasta.
Palkasta :´-DDDD
Ihan oikein kävi idiootille.
Kuka tuon ikäinen voi luulla, että tuonikäinen on kiinnostunut LOL:D
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein kävi idiootille.
Kuka tuon ikäinen voi luulla, että tuonikäinen on kiinnostunut LOL:D
Jos se luuli naista joksikin toiseksi. Tulee mieleen yks Oululainen kohukaunotar
Ilmeisesti sinulla on todella iso palkka, kun jäljelle jäävästä kymmenestä prosentista pystyt maksamaan osuutesi asumis- ja talouskuluista, mahdollisten lasten menoista ja vielä omat henkilökohtaiset menotkin päälle.