Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Kesäromanssi" maksoi miehelle 44000e.

Vierailija
01.03.2018 |

48-vuotias suomalaismies nautti Iskelmäparatiisi-festivaalin tunnelmasta Ikaalisten kylpylässä, kun hänen eteensä asteli 20-vuotias nainen. Se oli niin sanotusti rakkautta ensi silmäyksellä, sillä mies ihastui naiseen ”vahvasti”.
Seuraavan parin kuukauden aikana mies vietti paljon aikaa ihastuksensa kanssa, tämän tädin sekä näiden tuttavien ja sukulaisten kanssa. Miehen ei sallittu käytännössä koskaan viettää kahdestaan aikaa naisen kanssa. Miehelle uskoteltiin, ettei mikään läheinen fyysinen kanssakäyminen ole naisen kulttuurissa sallittua ennen avioliittoa. Paikalla on pitänyt olla aina joku ulkopuolinen ”esiliinana”.
Kesä koitui miehelle kuitenkin kalliiksi. Hän käytti parin kuukauden aikana yli 44 000 euroa käteistä rahaa.
Kyllä te miehet olette helppoja ;)

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni näitä huijareita ei edes pitäisi melkein tuomita ellei ukko ole ihan laillisesti kehitysvammainen.

Jos noin selvään kusetukseen menee niin ihan oma vika jos maksellut, kun on VIELÄKIN pihkassa tähän naiseen ja haaveilee sen kanssa yhteisestä tulevaisuudesta. Rahat meni viimeistä penniä myöten mutta jos silti sais vielä sen nuoren vaimon. Miten voi olla noin tyhmä mies?

Kalliit oppirahat joutui ukko maksamaan, ei saa koskaan rahojaan takaisin.

Eipähän naisetkaan voi keuheasti kulkea rinnat rottingilla, ihan vastaavista "Markkasista" suomessa ja ulkomailla löytyy esimerkkejä vaikka kuinka monta...

Jokainen aviossa/avoliitossa oleva mies on maksanut paljon enemmän kuin 44000€, mullakin menee joka kuukausi palkasta 90% eukolle... ;o)))

Ilmeisesti sinulla on todella iso palkka, kun jäljelle jäävästä kymmenestä prosentista pystyt maksamaan osuutesi asumis- ja talouskuluista, mahdollisten lasten menoista ja vielä omat henkilökohtaiset menotkin päälle.

Vierailija
82/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliks käy suomalaista miestä.Itse olen 47vuotias ja parikymppiset miehet suorastaan parveilevat ympärilläni niin että innokkaampia saa potkia pois :) seksiä saa ihan milloin vaan.

Rakastan nuorempia miehiä,kyllä antavat ihan uudenlaista energiaa kuin omani ikäiset.

Mietin, että miksi parveilevat, hmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alistetut suomi miehet kirjoitti:

Kuvaa lähinnä kuinka yksinäisiä ja henkisesti lyötyjä suomalaiset miehet ovat normaalin suomi naisväen toimesta ja siksi tällaista tapahtuu jatkuvasti. Se tässä on surullista. Jotkut menevät rakkaudettomuuttaan junan alle toiset sortuvat alkoholiin kolmannet tämmöisiin ja huoriin.

Rahaa ja omaisuutta saa lisää vaikka varastamalla tai töitä tekemällä se ei ole ongelma.

Pitkälti noin, mutta normaali mies ei katsele itseään 30 vuotta nuorempaa seuralaista / puolisoa. Ellei satu olemaan erityisen varakas tai vaikutusvaltainen hopeakettu.

Moni 50v haaveilee salaa nuoremmasta. Biologia ohjailee meitä 

Siinä vaan on se, että harva nuorempi haaveilee vanhemmasta. Biologia ohjaa meitä siinäkin.

Vierailija
84/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliks käy suomalaista miestä.Itse olen 47vuotias ja parikymppiset miehet suorastaan parveilevat ympärilläni niin että innokkaampia saa potkia pois :) seksiä saa ihan milloin vaan.

Rakastan nuorempia miehiä,kyllä antavat ihan uudenlaista energiaa kuin omani ikäiset.

Tiedetään. Naisilla on niin helppoa parisuhderintamalla.

Ei aivan noin, sillä eivät nuoret kollit mihinkään parisuhteeseen ole ryhtymässä äitiensä ikäisten naisten kanssa, vaan heitä kiinnostaa sitoumukseton irtoseksi.

Seksi vanhan naisen kanssa on kuin pappa-Tunturilla ajaminen: älyttömän kivaa kunhan kukaan tuttu ei näe.

Vierailija
85/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aivan noin, sillä eivät nuoret kollit mihinkään parisuhteeseen ole ryhtymässä äitiensä ikäisten naisten kanssa, vaan heitä kiinnostaa sitoumukseton irtoseksi.

Seksi vanhan naisen kanssa on kuin pappa-Tunturilla ajaminen: älyttömän kivaa kunhan kukaan tuttu ei näe.

Joskus vastaava saattaa kiinnostaa nuoria naisiakin. Mulla oli nuorena vanhempi rakastaja... todella hyvä sängyssä ja ikäisekseen erittäin timmi (entinen ammattiurheilija). Oli toinen mieskokemukseni ja ensimmäinen, jonka kanssa opin, mitä nautinto on. Eipä tuosta suhteesta kavereille tullut huudeltua... kariututui siihen, että mies olisi halunnut vakavamman suhteen, tulla esitellyksi kavereilleni ja vanhemmilleni. Itse en tuota halunnut, häpesin liikaa miehen ikää. Mutta en siis koskaan hakenut suhteesta muuta hyötyä kuin sen nautinnon, minkä mies osasi antaa.

Vierailija
86/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus vastaava saattaa kiinnostaa nuoria naisiakin. Mulla oli nuorena vanhempi rakastaja... todella hyvä sängyssä ja ikäisekseen erittäin timmi (entinen ammattiurheilija). Oli toinen mieskokemukseni ja ensimmäinen, jonka kanssa opin, mitä nautinto on. Eipä tuosta suhteesta kavereille tullut huudeltua... kariututui siihen, että mies olisi halunnut vakavamman suhteen, tulla esitellyksi kavereilleni ja vanhemmilleni. Itse en tuota halunnut, häpesin liikaa miehen ikää. Mutta en siis koskaan hakenut suhteesta muuta hyötyä kuin sen nautinnon, minkä mies osasi antaa.

Kateeksi käy ;)

Vierailija
87/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
88/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huijausta, kun raha käytetään eri tarkoitukseen kuin mitä on pyydetty.

Olisivat vain rehellisesti matkustelleet ja juhlineet miehen kanssa miehen piikkiin, niin ei olisi tullut mitään syytettä.

Mutta erilaissa kulttuureissa on erilainen käsitys rehellisyydestä. Heidän kannalta on tietysti ikävää, ettei Suomen poliisia voikaan lahjoa sillä muutamalla tonnilla, joka tähän tarkoitukseen säästettiin...

Vierailija
89/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistui mieleen viestit (nettideittisivusto) mitä sain yli 40-vuotiailta miehiltä ollessani itse 16v. Kun ilmoitin että etsin omanikäistä seuraa, mies saattoi sanoa "nuoret miehet eivät pysty tarjoamaan sinulle loistavaa seksiä ja kalliita risteilyjä". Kyllähän voivat mutta en tuollaisista jutuista edes pidä, etsin kumppania ihan muilla kriteereillä. Muistaakseni miehet myös kuvailivat itseään sanoilla "nuorekas", "charmantti" ja "sporttinen". Olivatkohan tämän palstan hopeakettuja? Nuorena ja tyhmänä vastasin viesteihin. Parin vuoden päästä ei enää tullut viestejä muilta kuin ikäisiltäni. 18-vuotiaana olin jo liian vanha hopeaketuille.

Vierailija
90/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo hinta niin pahalta minusta vaikuta jos pääsee koko kesäksi pelehtimään kesäkissan kainaloon...

Et vissiin tajunnut juttua. Pariskunnalla ei ollut mitään fyysistä kontaktia tytön vakaumuksen takia, odottivat avioliittoa.

Vierailija
91/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo hinta niin pahalta minusta vaikuta jos pääsee koko kesäksi pelehtimään kesäkissan kainaloon...

Et vissiin tajunnut juttua. Pariskunnalla ei ollut mitään fyysistä kontaktia tytön vakaumuksen takia, odottivat avioliittoa.

Vakaumus? :D

Vierailija
92/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaumus? :D

No siis selitys oli mikä oli, ja totuus tietysti voi olla mikä vaan. Mutta jos tulkitsen tietyt asiat oikein, luultavasti vakaumukseen on vedottu.

Vierailija
93/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä menee rikoksen raja? En oikeasti ihan ymmärrä, että tästä on tullut tuomio. Entä jos huumekoukussa oleva nisti jatkuvasti huijaa sukulaisilta rahaa vuokraan ja ruokaan, mutta oikeasti käyttääkin rahat huumeisiin, niin eikö sekin sitten ole petos?

Vierailija
94/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla seksiä markkinahintaan alan naisilta mies olisi saanut tuolla summalla 500 seksintäyteistä puolituntista.

Vierailija
95/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostamalla seksiä markkinahintaan alan naisilta mies olisi saanut tuolla summalla 500 seksintäyteistä puolituntista.

Tai vuosittainen pussit keventävä lomamatka pattayalle

Vierailija
96/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt kaikille ole selvää että tämä hopeakettu on holhousta vaille. Toivottavasti oikeus määräsi hänelle edunvalvojan. Täysin edesvastuutonta touhua.

Vierailija
97/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottasti mies saa rahansa takaisin. Jos ei muuten, niin vaikkapa ulosmitattuna naisen palkasta.

Vierailija
98/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottasti mies saa rahansa takaisin. Jos ei muuten, niin vaikkapa ulosmitattuna naisen palkasta.

Palkasta :´-DDDD

Vierailija
99/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein kävi idiootille.

Kuka tuon ikäinen voi luulla, että tuonikäinen on kiinnostunut LOL:D

Vierailija
100/142 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein kävi idiootille.

Kuka tuon ikäinen voi luulla, että tuonikäinen on kiinnostunut LOL:D

Jos se luuli naista joksikin toiseksi. Tulee mieleen yks Oululainen kohukaunotar

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä