Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2597)

Vierailija
161/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun luullaan että kätilöt on vaan kätilöitä ja terveydenhoitajat terveydenhoitajia. Oikeasti molemmat edellämainitut ovat myös sairaanhoitajia ja käyneet läpi vaikka ja mitä sairaalaympäristössä ja esim. Molemmat edellämainitut ovat myös olleet kirurgian ja psykiatrian parissa.

Vierailija
162/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi ku sä oot taiteellinen, mustaki ois kiva osata, mutta kun en oo syntyny noiden lahjojen kaa :))))

No joo, kyllä niihin altiutta on varmasti, mutta kyllä se on silti vaatinut päivittäistä harjoittelua ja periksiantamattomuutta päästä tälle taitotasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kommentin saamien yläpeukkujen perusteella, moni uskoo tähän väärinkäsitykseen :"Suomessa et saa yksiötä jonka vuokra on alle 500. Tuohon hintaan saat asua kaupungin laidalla". Myös asuntojen hinnat ovat joillakin hakusessa. Väitetään ettei uutta omakotitaloa saisi alle hinnan 200 000€.

Tämä on aika hauskaa, kun me asutaan kaksiossa, pienessä tosin, jonka vuokra on 400. Ja ihan täällä etelässä kaupungissa.

Vierailija
164/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa miehen. Joo panemiseen kyllä mutta ei suhteeseen. T. 29 v ikisinkku

Haluaisitko parisuhteeseen kanssani?

Katso nyt miten helppoa se on.

t. mies

Öh? Juu en todellakaan haluaisi parisuhdetta kanssasi. En ikinä ottaisi miestä kenelle kelpaa kuka vaan.

165/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hoetaan ihmiseläimen käyttävän keskimäärin vain 10 % aivokapasiteetistaan. Evoluution näkökulmasta tällainen olisi kyllä tavatonta tuhlausta! Jokaisen eläinlajin jokainen elin on maksimaalisessa käytössä. Mikäli  näin ei ole, evoluutioprosessi pitää kyllä huolen siitä, että elin (tässä tapauksessa ihmiseläimen aivot) hiljalleen muokkautuu käyttöä vastaavaksi.

Vierailija
166/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmisellä on jotain salattavaa tai muuten vaan outo jos ei halua yhteiskunnan ns tukia elämän kriisitilanteissa tai lapsia koskien. Tämä siis minun kohdallani. Mikäli lapseni olisi erilainen ja haluaisi jotain jutteluapua ulkopuolelta se hänelle toki suotakoon. Teen kuitenkin kaikkeni, että minä olen se jolle he kokevat voivansa ilonsa ja murheensa jakaa.

Minusta kaikenmaailman keskusteluapu tuntemattomien kanssa on kuin kidutustuomio ja minut on siksi leimattu moneen otteeseen huonoksi vanhemmaksi ja kyselty miksi minä en ota tarjottua apua vastaan esimerkiksi läheisen kuollessa. Kuin en muka voisi selvitä arjesta lasten kanssa ilman sitä. Todella ahdistavaa kun normaalissa lapsen koulupalaverissakin kyseltiin miten minä jaksan eron ja myöhemmin läheiseni kuoleman jälkeen ja toitotettiin keskusteluavun tärkeydestä vaikka perheneuvolan kautta.

Minun tapani jaksaa on se, että ulospäin näytän siltä kuin mikään ei satuttaisi, oman perheen kanssa tunteet saavat näkyä jos keskustellaan ja pahimmat surun tuskat päästän vuolaana itkuna yksin ollessani, kunnes taas hetken päästä tuntuu, että olen oman elämäni sankari taas huomennakin. Näytän lapsilleni tunteet, mutta säädellen jotta he näkevät minusta sen vahvan puolen, tukipilarin johon he voivat purkaa pahan olonsa esimerkiksi juuri tuon läheisen kuoleman hetkellä.

Vierailija
167/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Sodoma ja Gomorra tuhottiin homoseksuaalisuuden takia

(Ei tuhottu vaan Raamatunmukaan kaupunkien itsekkyyden ja epävueraanvaraisuuden vuoksi)

Etpä paljon Raamattua tunne, kun noin väität.

Nimenomaan homoseksuaalisuuden takia Jumala tuhosi nuo kaupungit sekä takia, että eivät ottaneet  kädestä kurjaa ja köyhää.

Nämä samat synnit riippuvat nyt koko maailman yllä ja näistä Jumala sanoo, että ne ovat KAUHISTUKSIA!!!

Homostelijat olisivat halunneet hässiä äijiä, vaikka Loot reiluna kaverina tarjosi äijille neitsyttyttäriään hyväksikäytettäviksi. Kiva isä... Toki siihen aikaan naisten raiskaaminen oli pienempi synti kuin homostelu. 

Vierailija
168/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko on tuonut tullessaan vain pahaa ja turmelusta. Huonoja lieveilmiöitä toki on, mutta tutustukaapa vaikkapa koululaitoksen, sairaanhoidon, köyhäinavun tai vaikkapa yliopistojen historiaan. Voi löytyä yllätyksiä!

Vierailija
169/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmetellään ja loukkaannutaan kun lääkäri ohjaa psykologille, vaikka potilaalla on fyysinen, "todellinen", sairaus. Luullaan että (selkeästä diagnoosista ja muista hoidoista huolimatta) lääkäri luulee että potilaalla on "päässä vikaa".

Eka käynti menee sitten selittäessä, että tietyt psykologiset menetelmät tms. voivat (osaltaan) auttaa tai helpottaa oloa vaikka kyseessä on fyysinen vika. Niiden muiden hoitojen lisäksi.

Jos vielä lääkäri on määrännyt kipulääkkeeksi masennuslääkkeen (kertomatta asiaa kunnolla), niin siitä vasta riemu repeää.

Onneksi potilaat ovat pääsääntöisesti jo ekan käynnin jälkeen tyytyväisiä ja halukkaita tulemaan uudestaan.

Törkeää touhua olisi kyllä tuollainen. Erityisen törkeän asiasta tekee masennuslääkkeen määrääminen "salassa".

Vierailija
170/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaljuus periytyy isältä pojalle. Se geeni tulee äidiltä

Heiii, tää oli mulle uusi tieto! En oo sivistymätön enkä supertyhmä mutta en ole tiennyt tätä. Pitääpä kuuklettaa ja selvittää lisää. Kiitos.

Nim. Olenko nolo

Vierailija
171/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että flunssapöpöt kuolevat pakkasella.

Flussavirus elää ihmisissä, ei kuusen oksalla.

Pakkasella ihmiset ovat sisällä ja flunssa leviää kaikkein rajuimmin.

Huoh..

Vierailija
172/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor ei aiheuta vaurioita..

Vierailija
173/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sterilisaatioon tarvitaan puolison lupa, tai että lääkäri voi kieltäytyä antamasta lähetettä sterilisaatioon.

Minulla kävi näin vuonna 2000, terveyskeskuksessa. Menin yksityiselle, siellä ei miehen mielipiteestä kyselty.

Myös 2009 (Tampere): jonoon kahdella lähetteellä, molemmat tk-lääkärit kysyivät siviilisäätyä ja selittivät, ettei miehen mielipidettä tarvita, koska ei oltu vielä aviossa.

Vierailija
174/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinor ei aiheuta vaurioita..

Mä oon nukkunut 8 vuotta ketipinorilla. Oon varmaan ihan vaurioitunut

Vierailija
175/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa miehen. Joo panemiseen kyllä mutta ei suhteeseen. T. 29 v ikisinkku

Haluaisitko parisuhteeseen kanssani?

Katso nyt miten helppoa se on.

t. mies

Joo, noin miehet saattavat tehdä, lähdetään seurusteluun miettimättä onko nainen itselle sopiva. Se on edesvastuutonta.

Ei sillä ole juuri merkitystä että miten paljon mies miettii naisen sopivuutta, miehen on otettava se minkä saa.

Tämä on niin totta monen miehen kohdalla, mutta sitä naiset ei vaan ymmärrä. Ei tässä ole mitään alapeukun paikkaa, surullinen juttu mutta aivan tosiasia. On vaan jossain vaiheessa niin kova tarve saada olla tuntea olevansa hyväksytty, että sitä tarttuu melkein mihin tahansa sen tunteen saadakseen. Sitä on miesten piirittämien naisten vaikea tajuta.

Vierailija
176/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sterilisaatioon tarvitaan puolison lupa, tai että lääkäri voi kieltäytyä antamasta lähetettä sterilisaatioon.

Minulla kävi näin vuonna 2000, terveyskeskuksessa. Menin yksityiselle, siellä ei miehen mielipiteestä kyselty.

Muistelisin, että kysytään onko puoliso tietoinen asiasta. Minä olen eronnut ja uusi suhde aluillaan kun kävin lähetettä hakemassa niin kysyivät tietääkö miesystävä asiasta. Sanoin ettei tiedä vielä, mutta kerron lähempänä. Olimme mieheni kanssa tuolloin jo puhuneet lapsista ja minä en halunnut lisää, hän ei ollenkaan halua omia lapsia.

Kaatuuko homma mukamas oikeesti siihen jos aviopuoliso/mies- tai naisystävä vastustaa asiaa? Onko jollain käynyt näin? Olen ollut uskossa ettei kaadu koska kriteeriksi riittää yhden terveyskeskuslääkärin lähetteellä jo 30v ikä tai 3 lasta.

Vierailija
177/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että Helsingin pakkanen olisi muka meren läheisyyden vuoksi kylmemmän tuntuista kuin pakkanen Lapissa. Tämä ei vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Pakkasen purevuus mainitaan säätiedoissa, siitä katsomaan vaan. Viima on viima Lapissakin.

Juuri sekä Lapissa että Helsingissä käyneenä on todettava, että Lapin pakkanen tuntuu "lämpimämmältä". Eikä tämä minulle mikään periaate ole.

Vierailija
178/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"älä kylmetä itseäsi, tulet kipeäksi!" -paskat. Ei se tauti pelkästään siitä kylmästä tule! Kyllä siihen tarvitaan ne virukset/bakteerit ensin.. Joo, altistaa voi, mutta ei tarkoita sitä, että kävin ilman  takkia pihalla ja sen takia tulin kipeäksi. ARGH!

Mutta kun nitä bakteereja ja viruksia on käytännössä kaikkialla, myös sinussa itsessäsi "odottamassa tilaisuutta". Kylmettymisen aiheuttamat sairastumiset ovat tuttuja esim. vaeltajille, jotka saavat flunssan vaikka eivät ole olleet pariin viikkoon missään ihmiskontaktissa.

Vierailija
179/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät ovat rikkaita riistoporvareita.

Kansainvälisen yrityksen johto ei tee mitään työtä, nostaa vaan palkkaa ja harrastaa pitkiä lounaita.

Vierailija
180/2597 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kykenee tuntemaan häpeää.

Kissa "osoittaa mieltään", esim. tekemällä tarpeet väärään paikkaan, raapimalla huonekaluja jne.

Kissat eivät ole sosiaalisia eläimiä.

Eläimiin liittyy kyllä paljon harhaluuloja, jotka ärsyttävät, mutta nämä nyt tulivat mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan