Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2597)

Vierailija
141/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous tai homous johtuu huonosta isä- tai äitisuhteesta. Voi jumalauta...

Vierailija
142/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihaan sitä diipadaapaa, että muka ihan jokainen voisi säästää johonkin h**vetin rahastoon, tienata osakkeilla tai sijoitusasunnoilla. Kun osa meistä joutuu arpomaan halvan ja vielä halvemman tonnikalapurkin välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minkä ammatti-ihminen haluaa tehdä työtään "ihan vain hetken" vapaa-ajalla. Että lääkäri haluaa kuulla, missä juilii ja kertoa johtuuko se tulevasta sadesäästä vai kohta tappavasta säärisyövästä. Että kampaaja haluaa bileissä laittaa kaikkien hiukset "kun on niin näppärä siinä". Että hieroja "ihan vain vähän" hieroo siinä kahvinjuonnin lomassa. 

Vierailija
144/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät tajua, miten kivaa on olla uskossa Jeesukseen - Vapaa  ja rauhallinen olotila.

Vierailija
145/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kristityt luulevat kuolleista tulevan enkeleitä. Tämä oikeasti ärsyttää.

Ai mitkä "kristityt" muka niin luulevat???

Olen ollut uskossa yli 30 vuotta, enkä ole koskaan kuullut kenenkään kristinuskoisen luulevan tuollaista enkelihuttua ja tunnen sentään tuhansia ihmisiä.

Lähinnä jotkut "johonkin ylempään uskovat" ovat olleet sitä mieltä, mutta ei oikeat Jeesuksen seuraajat.

Sillä me tunnemme Raamattumme ja tiedämme, ettei ihmisestä ikinä enkeliä tule, vaan enkelit ovat ihan muita Luojan luomuksia - palvelevia henkiä niille, jotka saavat autuuden periä. 

Vierailija
146/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valtiolla töissä, niin työ on pelkkää laiskottelua ja työntekijät täysin tarpeettomia.

Vierailija
147/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikarvoja ei saa ajella koska kasvavat pidempinä takaisin, varsinkaan mätäkuun aikana. Hiukset tummuvat kahvinjuonnista, onneksi pian matkustellaan Thaimaaseen.

Vierailija
148/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Sodoma ja Gomorra tuhottiin homoseksuaalisuuden takia

(Ei tuhottu vaan Raamatunmukaan kaupunkien itsekkyyden ja epävueraanvaraisuuden vuoksi)

Etpä paljon Raamattua tunne, kun noin väität.

Nimenomaan homoseksuaalisuuden takia Jumala tuhosi nuo kaupungit sekä takia, että eivät ottaneet  kädestä kurjaa ja köyhää.

Nämä samat synnit riippuvat nyt koko maailman yllä ja näistä Jumala sanoo, että ne ovat KAUHISTUKSIA!!!

Vierailija
149/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää se, että jos on eri mieltä jonkun kanssa jostakin vähäpätöisestäkin asiasta, niin se ihminen kokee sen henkilökohtaisena loukkauksena tai riidan haastamisena.

Mä niin kaipaan entisestä työpaikasta niitä antoisia keskusteluja joissa sai kertoa vapaasti oman mielipiteensä, sit tietysti perusteli miksi ajattelee niin, ja samalla huomasi miksi joku toinen ajattelee asioista eri tavalla kun minä.

Tuollaiset keskustelut on sitäpaitsi paljon hauskempia kun se että kaikki on vaan aina samaa mieltä, tai sanoo olevansa. Mä en jaksa uskoa että kaikki ajattelee jatkuvasti samoin kaikesta.

Vierailija
150/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väitteet, jotka perustuvat siihen, että oma mielipide kumoaa tieteellisesti tutkitun faktan. Kuten esim. "Minun rokottamaton lapseni on terve. Rokotukset eivät siis ole tarpeen."

Vierailija
151/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä uskoa mihin haluat. Minä en usko kuussa koskaan käydyn. Sun pitää vaan elää sen asian kanssa.

Miksi et usko? Miksi väitetään, että on käyty, jos ei ole käyty? 

Siitä samasta syystä miksi usan piti sinne yleensäkin päästä. Tiedätkö mikä se syy on?

Vierailija
152/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sterilisaatioon tarvitaan puolison lupa, tai että lääkäri voi kieltäytyä antamasta lähetettä sterilisaatioon.

Minulla kävi näin vuonna 2000, terveyskeskuksessa. Menin yksityiselle, siellä ei miehen mielipiteestä kyselty.

Vierailija
153/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jakamalla rikkaiden rahat muille, köyhyys loppuisi. Typerintä on että tähän uskovat kovimmin ihmiset jotka pitävät rahaa pelkkänä valheena.

Vierailija
154/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä uskoa mihin haluat. Minä en usko kuussa koskaan käydyn. Sun pitää vaan elää sen asian kanssa.

Siitä samasta syystä miksi usan piti sinne yleensäkin päästä. Tiedätkö mikä se syy on?

Kerro minulle. Kysyn koska haluan kuulla, mitä ajattelet. En ilkeilläkseni. 

Vierailija
155/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jalankulkijan pitäisi kulkea oikeaa laitaa kun jalankulkija saa ihan itse valita reunansa ja varsinkin koiran kanssa loogisempi reuna on vasen.

Vierailija
156/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että jalankulkijan pitäisi kulkea oikeaa laitaa kun jalankulkija saa ihan itse valita reunansa ja varsinkin koiran kanssa loogisempi reuna on vasen.

Sukkahousumiehet huutelevat näitä ohi kiitäessään.

Vierailija
157/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sekoitetaan ylimielinen ja itsevarma ihminen. Jos pitää esim. Cheekiä ylimielisenä, ei ole ylimielistä ihmistä nähnytkään.

Hyvä itsetunto toisessa ihmisessä saa monissa ihmisissä hallitsemattoman kateuspuuskan, joka sitten ilmenee mm. kiukutteluna nettipalstoilla.

Se, että valmentaja pitää erottaa heti, jos pari turnausta (jääkiekko esim.) on mennyt alakanttiin. Urheilussa on hyvin paljon satunnaisuutta, jonka takia ei pidä mennä tekemään hätäisiä (ja yleensä vääriä) johtopäätöksiä. Se menestys ei muutu valmentajaa vaihtamalla paremmaksi taikaiskusta. 

Tai se, että urheilija selittelee, kun hän kertoo mitä kilpailussa tapahtui hänen näkökulmastaan katsottuna. Juu ei, siät kutsutaan analysoimiseksi, jota kannattaa itse kunkin välillä tehdä, että kehittyy paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
158/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan huonot palkat. Siis ärsyttää kun luullaan, että hoitajat elää jossain köyhyyden rajoilla vaikka oikeasti palkat on täysin normaaleja/hyviä, mutta VASTUUSEEN nähden joissain paikoissa (esim. Päivystys, anestesia hoitaja, teho jne) liian pieniä.

Vierailija
159/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että etikkakurkku ja suolakurkku ovat sama asia!!

Vierailija
160/2597 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle. Kysyn koska haluan kuulla, mitä ajattelet. En ilkeilläkseni. 

Kilpailu NL:n kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi