Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
521/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jos on laiha, että söisi vain salaatinlehden. Sitä voi syödä vaikka mitä, jos käy välillä lenkillä tai hyötyliikkuu muuten.

Vierailija
522/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että luullaan että nainen on jossakin parempi kuin mies

Keksin äkkiseltään synnytyksen, imetyksen ja empatiakyvyn.

Tätä palstaa lukiessa kyllä syntyy vaikutelma, että empatiakykyä naisilla ei ole. Sadistista mielihyvää he kyllä kokevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielukas kirjoitti:

Eniten ärsyttää, kun usko ja uskonto sekoitetaan. Ihminen voi opin perusteella liittyä johonkin uskonnolliseen yhdistykseen tai seurakuntaan, jotka keräävät rahoja toimintaansa. Usko taas on sitä, mihin uskot. Usko on myös yhteydenpitoa ja kontaktia Jumalan kanssa. Jos kontaktia ei ole, olet pelkkä organisaation jäsen ja rahoittaja. Minä olen uskovainen ja pidän aktiivista yhteyttä Jumalaan. Hän vastaa ja puhuu sydämeeni suoraan. Jumala hyväksyy kaikki, jotka myöntävät Jeesuksen sovituksen. Minulla on runsaasti käytännön kokemuksia Jumalan huolenpidosta eikä niissä ole tarvittu hengellisiä organisaatioita

Miksi sille jumalalle on niin tärkeää että ihminen uskoo siihen, että jeesus on kuolemallaan sovittanut muiden ihmisten hirveät ja sairaat pahan teot?

Eikö täydellisin, viisain, vahvin, oikeudenmukaisin ja rakastavin entiteetti olekaan keskivertoa ihmistä kypsempi?

Millä tavalla oman poikansa tapattaminen hyvittää ihmisten sairaat, sadistiset, julmat ja hirvittävät teot?

Oikeassa olet siinä, että nuo organisaatiot ovat saatanasta perkeleestä.

Vierailija
524/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun pistorasiaa nimitetään töpseliksi.

Vierailija
525/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jotkut luulevat, että kaikki ulkomaiset vaikutteet Suomessa tulevat joko Briteistä htai Jenkkilästä, ja ovat muka noista paikoista alkujaan tulleet.

Vierailija
526/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että valkoihoiset voivat kokea rasismia :D Voitteko oikeesti avata sen Googlen, sivistää vähän itteenne ja koittaa sitten tulla väittelemään aiheesta uudelleen. (t. white person)

Vierailija
527/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei valkoihoiset voi tietää ja kokea mitä rasismi on . Tämä on kuultu niin monen erivärisen suusta.

Vierailija
528/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä muusikoilla on niin ihanaa ja helppoa, kun voivat nauttia työkseen harrastuksestaan!"

Tähän voisi lisätä sen, kun luullaan, että 100€ muusikolle on esim. vihkitilaisuudessa laulamisesta liian kova palkka. Ei tajuta, että ennen sitä esiintymistä täytyy ottaa selvää esiintymispaikasta (onko esim. pianoa, mikrofonia tms.), treenata esitettävää kappaletta (jos mahdollista, paikan päällä) ja lisäksi valmistautua esiintymiseen (siisti asu yms.) ja kulkea keikkapaikalle hyvissä ajoin ennen tilaisuuden alkua sekä tietysti sieltä kotiin tilaisuuden päätyttyä.

Silti vain ihmiset luulevat, että satasella paikan päälle saadaan jo nelihenkinen jousikvartetti. Usein heille vielä sanotaan, että me halutaan se ja se biisi siitä ja siitä leffasta, muttei osata sanoa lainkaan biisin nimeä tai sitä, onko siitä olemassa jokin nuotti valmiina.

Muut pointit ihan ok mutta miksi muusikolle pitää maksaa myös paikalle saapumiseen ja kotiin menoon kuluvasta ajasta? Ei meille muillekaan makseta kuin työpaikalla oltavasta ajasta. Saan siis palkan niiltä kahdeksalta tunnilta kun ole töissä, en 9h palkkaa kun matkat vievät 30min suuntaansa.

Vierailija
529/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä muusikoilla on niin ihanaa ja helppoa, kun voivat nauttia työkseen harrastuksestaan!"

Tähän voisi lisätä sen, kun luullaan, että 100€ muusikolle on esim. vihkitilaisuudessa laulamisesta liian kova palkka. Ei tajuta, että ennen sitä esiintymistä täytyy ottaa selvää esiintymispaikasta (onko esim. pianoa, mikrofonia tms.), treenata esitettävää kappaletta (jos mahdollista, paikan päällä) ja lisäksi valmistautua esiintymiseen (siisti asu yms.) ja kulkea keikkapaikalle hyvissä ajoin ennen tilaisuuden alkua sekä tietysti sieltä kotiin tilaisuuden päätyttyä.

Silti vain ihmiset luulevat, että satasella paikan päälle saadaan jo nelihenkinen jousikvartetti. Usein heille vielä sanotaan, että me halutaan se ja se biisi siitä ja siitä leffasta, muttei osata sanoa lainkaan biisin nimeä tai sitä, onko siitä olemassa jokin nuotti valmiina.

Muut pointit ihan ok mutta miksi muusikolle pitää maksaa myös paikalle saapumiseen ja kotiin menoon kuluvasta ajasta? Ei meille muillekaan makseta kuin työpaikalla oltavasta ajasta. Saan siis palkan niiltä kahdeksalta tunnilta kun ole töissä, en 9h palkkaa kun matkat vievät 30min suuntaansa.

Jos palkkaat muusikon vakituisiin töihin soittamaan häihisi joka arkipäivä 8 tuntia päivässä, niin sinun ei tietenkään tarvitse maksaa matkoista. Silloin muusikko voi valita asuinpaikkansa työn läheltä niin kuin sinäkin. Keikkatyöläinen ei voi.

Vierailija
530/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuterve kirjoitti:

Että valkoihoiset voivat kokea rasismia :D Voitteko oikeesti avata sen Googlen, sivistää vähän itteenne ja koittaa sitten tulla väittelemään aiheesta uudelleen. (t. white person)

Niin. Tämä voi tietysti tulla yllätyksenä, jos ei ole koskaan asunut tai matkustellut kuin länsimaissa, mutta valkoihoisia kyllä todella vihataan joissakin maissa. Itse olen saanut osani tästä, joten voin jossakin määrin väittää ymmärtäväni, miltä rasismi tuntuu vaikkapa Suomessa asuvasta tummaihoisesta.

Vierailija
531/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rikolliset tuomitaan ehdonalaiseen. Arrggh! Se on EHDOLLINEN tuomio.

Vierailija
532/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Viroa kutsutaan Eestiksi ja viron kieltä eestiksi.

Kotimaisten kielten keskus

Viro vai Eesti?

Ohje lyhyesti:

Suomen eteläisen naapurimaan nimi on suomeksi virallisissa yhteyksissä Viro tai Viron tasavalta. Maassa puhutaan viron kieltä. Maan omakielinen nimi on Eesti tai Eesti Vabariik.

Vierailija
533/2598 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ärsyttää kun kärsin kohtalaisen ison kalun ongelmasta.pullotus etumuksessa on jatkuva sitä tuijottaa niin naiset kun miehet nuoret keski-ikäiset kuin vanhemmatkin osa naisista lääppii röyhkeästi ja ehdottelee vaikka julkisilla paikoilla vaikka lapset olisi mukana.

Otan osaa ongelmaasi kadehtien.

T. Pienikaluinen mies

Vierailija
534/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että AV:llä samasta asiasta jankkaavat olisivat sama henkilö.

Vierailija
535/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää pilleriusko. Pillereitä pitää saada, vaikka tiedetään pillereiden haittavaikutuksista. Käytöksellä ei tunnu olevan mitään merkitystä, koska pillerit.

Nyt meni vähän yli, mistä pillereistä oikein puhut? Tai ihan yleisesti vain pillereistä? Voi sentään, olisipa noin hyvä luulo että sairaudet hoitavat itse itsensä pois eikä mitään lääkkeitä koskaan tarvitsisi. Nimittäin aika usein lääkkeet mysö pelastavt ihmishenkiä. Toki jos uskoo että pillerit/lääkkeet aina hoitaa kaiken eikä elintapoihin itse vaikuta niin ollan aika hakusessa. Onhan näihin törmätty.

Vierailija
536/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei 0,999... olisi yhtä kuin 1

Vierailija
537/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkövammainen ei ole täysin sama asia kuin sokea. Ja kyllä henkilö varmasti ihan itse tietää, missä hän tarvitsee apua ja missä ei. Sama pätee varmasti muihinkin vammaisiin.

Eli en enää tarjoa apuani kellekään vammaiselle? Eli ei tartte enää avata ovia pyörätuolissa kulkevalle, ei tartte antaa ylähyllystä tavaroita kaupassa lyhytkasvuiselle, yms.? Eli he kyllä tietävät missä tarvitsevat apua ja siten osaavat pyytää sitä, näinkö?? Ja jos ei pyydä, niin antaa olla.

Piti sit vetää herneet nekkuun vai? Onneksi muilla ihmisillä on tilannetajua kun sinulla ilmeisesti ei. Ja tiedoksi sulle, itse olen näkövammainen, en voi ajaa autolla vaikka muuten pärjään aika hyvin, tietty kaupoissa ja muissakin paikoissa esim. ravintoloissa on välillä haastavampaa kun on hinnat ja tekstit tehty niin pienellä etten aina erota, samoin liikenteessä on niin paljon muuttuvia tekijöitä että liikun hieman epävarmemmin kuin normaalisti näkevä ihminen. Näkövammaisuutta ei minusta muuten osaa arvata, en käytä valkoista keppiä. Silti autan muita vammaisia enkä pidä sitä mitenkään erikoisena, autan myös ihan terveitä ihmisiä jos huomann että tarvitsevat ja pidän ovea auki toisille ihmisile vaikka heillä ei näkyisi olevan mitään vammaa. Sun tapauksessa asennevamma ei luokitella vammaksi.

Vierailija
538/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää pilleriusko. Pillereitä pitää saada, vaikka tiedetään pillereiden haittavaikutuksista. Käytöksellä ei tunnu olevan mitään merkitystä, koska pillerit.

Nyt meni vähän yli, mistä pillereistä oikein puhut? Tai ihan yleisesti vain pillereistä? Voi sentään, olisipa noin hyvä luulo että sairaudet hoitavat itse itsensä pois eikä mitään lääkkeitä koskaan tarvitsisi. Nimittäin aika usein lääkkeet mysö pelastavt ihmishenkiä. Toki jos uskoo että pillerit/lääkkeet aina hoitaa kaiken eikä elintapoihin itse vaikuta niin ollan aika hakusessa. Onhan näihin törmätty.

Puhuikohan ehkäisypillereistä?

"Käytöksellä ei tunnu olevan mitään merkitystä, koska pillerit." Tämä kohta oli vähän epäselvä, mutta tarkoittikohan e-pillerien mahd. sivuvaikutuksena olevia mielialanvaihteluja.

Vierailija
539/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ihmiset vieläkin joka kevät aloittavat sen saman ulinan kuinka ”opettajat saavat kesältä palkkaa vaikka vaan lomailevat”. Asia on eri medioissa selitetty joka vuosi ja vieläkin jotkut paljastavat tietämättömyytensä kiukuttelemalla väitteelle joka ei pidä paikkaansa. Kesällä maksettava palkka on siis palkkaa lukuvuoden aikana tehdystä työstä. Palkka on vain jaettu tasan kaikille kuukausille. Siirtymällä takaisin vanhaan systeemiin, jossa opettajat eivät saaneet palkkaa kesällä, opettajan vuosiansiot pysyisivät tismalleen samana kuin tälläkin hetkellä. Se kesän ”palkka” vaan jaettaisiin takaisin muille kuukausille. Tällä systeemillä ei tarvitse itse laittaa joka kuukausi säästöön osaa palkasta niin kuin ennen tehtiin.

Siitä huolimatta opettajilla on huikean pitkä loma, ja turha väittää että ope tekee työtä kesälläkin. Maksoin palkkaa opettajille monta vuotta ja ainoa joka teki töitä kesällä oli rehtori.

Vierailija
540/2598 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä enemmän sellainen tapa ja tietämättömyyttä. Alkoi ärsyttää hotelliaamiaisella kun hyvin harva tuntuu tajuavan, ettei sillä voirasiassa tai hillopurkissa töröttävällä ottimella jäädä tuntikausiksi voitelemaan omaa leipää. Sillä sipaistaan se aine oman leivän kulmaan tai lautasen reunaan ja levitetään omalla veitsellä/lusikalla. Hämmästyttävän harva tulee ajatelleeksi esim allergisia tuossa, ja kestäähän se kauan myös kun jokainen jää 20 sekunniksi hartaasti voitelemaan sitä leipää.

Jotkut ihmiset ovat tosi epäkäytännöllisiä juuri tuolla tavalla eivätkä yhtään (tai siltä se ainakin tuntuu) osaa arvioida mikä olisi kaikkien kannalta nopein tai kätevin tapa toimia. Esim. jos vessassa on pitkät jonot, niin ensin valittavat siitä, mutta kuitenkin jäävät pesemään käsiään ja ehkä meikkaamaankin sinne vessakoppiin, eivätkä siihen missä on yhteiset lavuaarit ja peilit. Kassalla pönöttävät tyhjänpanttina, ja alkavat kaivaa lompakkoa vasta kun loppusumma on sanottu, missäs mulla olikaan ne (vanhentuneet) alennuskupongit, etukortit ja ootapas kun lasken oliko mulla tarpeeksi kolikoita, ei tietenkään...

Tässä taas on tämä täydellinen harhaluulo, että kyseessä on juuri samat ihmiset jotka valittavat ja sitten käyttävät paljon aikaa asioiden tekemiseen. Toinen harhaluulo on, että kyseessä olisi tietämättömyys. Kyllä minä tiedän mikä on tehokkainta, mutta en näe miksi minun olisi juostava elämä läpi vaikka se tehokasta olisikin. Jos haluan olla yleisessä vessassa vartin vaikka, oli syy mikä tahansa, niin sitten olen. En ymmärrä miksi minun pitäisi meikata, jonkun kaikkien edessä olevan lavuaarin kohdalla, kun kerran on mahdollisuus tehdä se yksityisesti. Jos vessoissa on pitkät jonot se on merkki siitä, että niitä on suunniteltu liian vähän. Silloin pitäisi valittaa suunnottelijoille, ei vessan käyttäjille. Suunnittelijoiden kun pitäisi ymmärtää, että osa ihmisistä käyttää suht paljon aikaa vessoissa ja jopa meikkaavatkin siellä ja huomioida tämä vessoja suunniteltaessa. Varsinkin joissain nuorten suosimissa ravintoloissa esimerkiksi.

Ja kassallakin lasken kolikot juuri silloin kuin haluan, vaikka joku haluaisi varmaan, että olisin varannut tasarahat jo kotona ja miettinyt tehokkaimman ja nopeimman reitin kaupassa ja hinnat siinä samalla laskettu jo edellisellä kerralla.

Ihan kuten hotelleissa. Jos minulla ei ole kiire en näe mitään syytä tehokkuuteen. Kiireiset voivat minusta vetää keksipaketin matkalla ja jonkun smoothien laukusta kaivettuna juovat sitten siihen niiden kaveriksi. Juoksien tietenkin.

Ei se tehokkuus mutta se välinpitämättömyys toisia kohtaan. Toivottavasti pissit housuihis jonkun toisen yhtä välinpitämättömän ihmisen toimesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi