Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2597)

Vierailija
321/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, että kukaan ei voi olla biseksuaali. Jos mies tykkää sekä naisista että miehistä ON hän homo. Tai hukassa.

Vierailija
322/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa miehen. Joo panemiseen kyllä mutta ei suhteeseen. T. 29 v ikisinkku

Haluaisitko parisuhteeseen kanssani?

Katso nyt miten helppoa se on.

t. mies

Joo, noin miehet saattavat tehdä, lähdetään seurusteluun miettimättä onko nainen itselle sopiva. Se on edesvastuutonta.

Ei sillä ole juuri merkitystä että miten paljon mies miettii naisen sopivuutta, miehen on otettava se minkä saa.

Tämä on kyllä niin ärsyttävää. Jotenkin ei voisi uskoa että on sellaisia miehiä joiden ego on niin iso ja äly niin pieni että heillä on pokkaa vaatia parempia naisia mitä he saavat. Täydellinen looginen mahdottomuus on uliuli-miehen minimivaatimus. Kasvatetaanko pojat siihen? Äidin pikku prinssi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole varaa pitää hautajaisia äidilleen/isälleen, niin ruumiin voi luovuttaa tieteelle.

Vierailija
324/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ärsyttää ihmisten tietämättömyys mitä tulee perus biologiaan. Kun kerron että olen kaksonen niin ihmiset olettavat että olen biologisesti identtisempi ns. erimuinaisen kaksoseni kanssa kuin muiden sisarusteni. 

Joo sama. Esim miespuolinen serkkuni selitti miten hänen miespuolisille serkuille on syntynyt liitoista niin monet kaksoset että toivottavasti ei hänellekin. Aivan kuin se olisi miehen perintötekijöistä riippuvaisita!

Vierailija
325/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jotkut luulee ettei Buranaa ja panadolia voi ottaa yhtäaikaa.

Vierailija
326/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hyvä että vauva / taapero saa vastustuskykyä” kun hän altistuu turhaan bakteereille ja viruksille kun sairastuneet ihmiset ovat hänen lähellä.

Vierailija
327/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Mä puhun tahallani botoxilla täytetyistä huulista, en kyllä omasta mielestäni "pirun tietäväisenä" vaan ihan vaan jos tulee puhe aiheesta = lähinnä kritisoidakseni tyhmännäköisiä ankkanaamoja. En jaksa opetella eri täyteaineiden nimiä, niin paljon ei kiinnosta. 

Ihan sama kuin jengi puhuu esim. farkuista, vaikka tarkoitetaan jegginsejä tai farkunnäköisestä kankaasta tehtyjä housuja. Ketä kiinnostaa? Pointti on ihan muualla. 

Puhu sitten vain täytetyistä huulista. Botoksilla täytetyistä huulista puhuminen kuulostaa yhtä hölmöltä kuin Buranalla tai Strepsilseillä täytetyistä... Botox ei liity huulien täyttämiseen. Se ei ole täyteaine.

Ketään tavallista ihmistä ei kiinnosta nuo täyteaineet. Jokainen idiootti saa työntää naamaansa vaikka koiran paskaa. EVVK.

Kokeilkaa prinssinakkeja, voisi olla tyylikästä.

Vierailija
328/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en jaksa lukea ketjua joten tämä voi olla täällä jo.

Se, kun ihmiset luulee, että sitä suojatien nappia pitää painaa, vaikka se merkkivalo palaa jo.

Jos se palaa, valot kyllä vaihtuvat ajallaan eikä asia muutu vaikka painaisit 5 kertaa.

Vierailija
329/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä uskoa mihin haluat. Minä en usko kuussa koskaan käydyn. Sun pitää vaan elää sen asian kanssa.

Miksi et usko? Miksi väitetään, että on käyty, jos ei ole käyty? 

Kylmäsota

Vierailija
330/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Se että jakamalla rikkaiden rahat muille, köyhyys loppuisi. Typerintä on että tähän uskovat kovimmin ihmiset jotka pitävät rahaa pelkkänä valheena.

Luulo siitä, että lauseenvastike pitäisi erottaa pilkulla.

Vierailija
331/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkulapsena kiduttanut eläimiä, on aikuisena automaattisesti psykopaatti tai muuten paha ihminen.

Tuostahan on olemassa viralliset psykiatriset profiloinnitkin, eli esim. lähes kaikki sarjamurjaajat ovat kiduttaneet eläimiä lapsesta saajja ja nauttineet siitä!

Tämä ei ehkä ole väärinkäsitys vaan logiikan puutetta.

Mutta ymmärrätkö logiikan: kaikki sarjamurhaajat ovat olleet eläinten kiduttajia, mutta kaikki eläinten kiduttajat eivät välttämättä ole aikuisena sarjamurhaajia.

Vierailija
332/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Monsters on parempi biisi kuin Queens

Vierailija
333/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sinä uskoa mihin haluat. Minä en usko kuussa koskaan käydyn. Sun pitää vaan elää sen asian kanssa.

Miksi et usko? Miksi väitetään, että on käyty, jos ei ole käyty? 

Kylmäsota

Kerrotko vielå, miksi Neuvostoliitto ja myöhemmin Venäjä ei koskaan julkistanut muulle maailmalle sitä, että USA ei käynyt kuussa? Uskoivatko ne itse käyntiin?

Vierailija
334/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku kirjoittaa miten vaikka naiset sitä ja tätä, niin eikös pian joku kommentoi tyyliin "älä yleistä, eivät kaikki naiset tee niin".

No shit, Sherlock.

Vierailija
335/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi raskauden aikana on turvallista tietyissä rajoissa ja on jopa suoja-aika sen suhteen raskauden alussa. Oikeasti ei ole turvallista aikaa eikä määrää.

Vierailija
336/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen alkio saa alussa ravintonsa ruskuaispussista.

Vierailija
337/2597 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkoholisti on veneen alla asuva ukko." ei ole,se voi olla sun työkaveri,kaveri,paras ystävä...

"Kannabikseen ei voi jäädä koukkuun" ei ehkä fyysisesti mutta mites sen tuottamaan mielihyvään?

Vierailija
338/2597 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että kaikki tuntuvat tietävän miten voin parantaa ekseemani. Joo, jos se olisikin niin helppoa että jättää maidon pois ruokavaliosta niin ekseema paranee. Silloin kellään ei olisi mitään ihottumia ikinä. Minulla on ollut tämä vuosikymmeniä, lapsesta lähtien. Ei se parane eikä edes asiantuntijat tiedä mistä se tulee. Olen kuulkaas yrittänyt ja testannut kaikki lääkkeet ja ruokavaliot. Antakaa jo olla se neuvominen.

Vierailija
339/2597 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää psyykelääkkeitä ja on ollut hoidossa mielisairaalassa.Voi vittu,pillu,puupallu,kuinka yksinkertaisia ja hölmöjä ihmiset on!!

Vierailija
340/2597 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää psyykelääkkeitä ja on ollut hoidossa mielisairaalassa.Voi vittu,pillu,puupallu,kuinka yksinkertaisia ja hölmöjä ihmiset on!!

Kateellisten kotkotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi