Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?
Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.
Kommentit (2598)
-Kapanteri.- kirjoitti:
Luulevat maatamme hyvinvointimaaksi, no onhan se esim. kelmikerholaisille ja uuseliitille.
Täydellistä autuuden tilaa ei pystytä ihmiselle antamaan ulkopuolelta minkään yhteiskunnan tai valtion toimesta. Tietyn verran voidaan elämän kovuutta tasoittaa varainsiirroilla ja palveluilla. Kokeile asua vaikka Syyriassa jonkin aikaa, niin näet mitä hyvinvointivaltiolla tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolen toiminnasta puhutaan aineenvaihduntana. Usein kakkaavilla on vilkas aineenvaihdunta ja jos ummettaa niin on hidas aineenvaihdunta.
Ruokavalio vaikuttaa tuohon nopeuteen enemmän kuin mikään muu.
Ai kauhee, ku mä olin 15 ja multa leikattiin umpisuoli. Olin vielä ihan pihalla ihmisen anatomiasta. Sh kysyi aamulla: onko suoli toiminut?
Muistaakseni vain nyökkäilin. En tajunnut että kakkaa se kyseli. Meinasin vastata että sehän leikattiin pois illalla. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolen toiminnasta puhutaan aineenvaihduntana. Usein kakkaavilla on vilkas aineenvaihdunta ja jos ummettaa niin on hidas aineenvaihdunta.
Ruokavalio vaikuttaa tuohon nopeuteen enemmän kuin mikään muu.
Ai kauhee, ku mä olin 15 ja multa leikattiin umpisuoli. Olin vielä ihan pihalla ihmisen anatomiasta. Sh kysyi aamulla: onko suoli toiminut?
Muistaakseni vain nyökkäilin. En tajunnut että kakkaa se kyseli. Meinasin vastata että sehän leikattiin pois illalla. 😁
Ja nyt vastako tajusit mitä se kyseli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti on naisen oma ratkaisu, koska kyse on hänen kehostaan. No kun se alkio nimenomaan ei ole osa hänen kehoaan.
Mutta se alkio on hänen kehossaan. Vertaa esimerkiksi omaan kotiin, sieltäkin voi heivata niskaperseotteella helvettiin kenet tai minkä tahansa jos niin haluaa.
Eikä se sikiö ole myöskään mikään yksilö vaan vain kasa soluja. Vertaa tukan tai kynsien leikkaamiseen.
Hiukset ja kynnet ovat kuollutta solukkoa. Aivan eri asia siis kuin alkio, joka kehittyy.
Että valitetaan Suomessa olevan maailman korkein tuloverotus. Oikeasti on Euroopassa keskitasoa. Jopa Saksassa keskituloinen maksaa tuloistaan enemmän veroa kuin suomalainen. Sensijaan nämä arvonlisäverot, autovero yms ovat Suomessa korkeita.
En lukenut koko ketjua, joten voi olla, että on jo ollut täällä. Mitä tarkoittaa kihloissa oleminen on monelle epäselvää. Ensimmäinen poikaystävänkin luuli, että silloin vain hankitaan sormus sormeen, jotta muut näkevät, että seurustellaan tosissaan. Ei ymmärtänyt, että kihloihin meno on lupaus avioliitosta. Tämä tuntuu olevan monelle vaikea ymmärtää.
Juurikin oli puussa huono ja latvakin laho. Juurikin juuri.
Se että sukupuolisensitiivinen kasvatus olisi vain nykyajan hömppää vailla järjen hiventä, että "tehdään vain kaikesta ongelma". Ei nähdä, että siinä ajatellaan vain lasten etua ja vapautta olla omanlaisensa ilman minkään tuputtamista. Ei pystytä hahmottamaan, miten lukkiutuneet sukupuolinormit ovat valtavan isojen yhteiskunnallisten ongelmien taustalla.
Se ärsyttää eniten että lihavaa ihmistä kuvitellaan heikkoluonteiseksi ja kiltiksi ja yritetään käyttää hyväksi. Yritetään pummia vaikka mitä kuvitellen ettei se kehtaa kieltäytyä. Sitten huvittaa niiden hölmö naama kun ei onnistu hyväksikäyttäminen. Huvittaa kun kaikki ylipainoiset luokitellaan heikoksi ja kiltiksi. Ylipainoisena minun luonteeni ei ole muuttunut heikoksi ja kiltiksi vaan minulla on yhä sen laihan ihmisen vittumainen luonne kuten olin ennen :D
Että lapsi saa kasteessa nimen.
Tai tuo mainittu kihlaushomma. Voi tsiisös sentään. Kihlaus on lupaus avioliitosta ja se sormus on ihan yks ja lysti. Oltiinpa ennen salakihloissakin.
Asperger on kehitysvamma. No sitten itse olisin joku outo versio lukion käyneenä, yliopistossa opiskelleena, ammatin hankkineena ja yrittäjyydestä haaveilevana. Pitäisi varmaan olla työkyvyttömyyseläkkeellä kuten monet muut kehitysvammaiset. Eli asperger ei ole mikään kehitysvamma.
Että naisella on ns synnyttäjän lantio kun prse on leveä eli tästä syystä tulevat synnytykset tulisivat olemaan helpppoja.
Naisen lantion ulkomitat ei kerro mitään luisen lantion tilavuudesta ja se on se mitta ja muoto joka vaikuttaa syntymisen onnistumiseen.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, joten voi olla, että on jo ollut täällä. Mitä tarkoittaa kihloissa oleminen on monelle epäselvää. Ensimmäinen poikaystävänkin luuli, että silloin vain hankitaan sormus sormeen, jotta muut näkevät, että seurustellaan tosissaan. Ei ymmärtänyt, että kihloihin meno on lupaus avioliitosta. Tämä tuntuu olevan monelle vaikea ymmärtää.
Tämäpä juuri.
Se kuvitelma, että vain valkoiset ovat rasisteja ja että Suomi olisi poikkeuksellisen rasistinen maa. Edelleen moni kuvittelee, että valkoisia olisi enemmistö,ja muut olisivat vähemmistöjä, joita valkoiset sorravat. Valkoisia on kuitenkin alle 10% maapallon asukkaista.
Asianajajani on yhteydessä
Kun vähänkin tulee tietyn tyyppisen ihmiseen kanssa riitaa. Koskaan ei ole kukaan ollut yhteydessä.
Se, että kyllä joku korjaa sotkut/jäljet, mitä ikinä .. Ota vastuu omista toimistasi ja korjaa itse omat jälkesi, oli ne roskia, tai rikkimenneitä asioita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ärsyttää ihmisten tietämättömyys mitä tulee perus biologiaan. Kun kerron että olen kaksonen niin ihmiset olettavat että olen biologisesti identtisempi ns. erimuinaisen kaksoseni kanssa kuin muiden sisarusteni.
Joo sama. Esim miespuolinen serkkuni selitti miten hänen miespuolisille serkuille on syntynyt liitoista niin monet kaksoset että toivottavasti ei hänellekin. Aivan kuin se olisi miehen perintötekijöistä riippuvaisita!
Jotain genetiikkaa kaksosten syntymässä on. Mutta harvoin sillä voi mitään ennustaa per hlö
Joskus luin teorian, että olemme kaikki kaksosia, mutta se toinen kaksonen ei yleensä kehity alkua pidemmälle.
Alkiot ovat toistensa peilikuvia. Kuitenkin jostain syystä maailmaan syntyy enemmän oikeakätisiä eli ne vasemmankätiset yleensä kuolevat.
Muutenhan ihmisiä pitäisi olla 50% vasenkätisiä ja 50% oikeakätisiä.
Tuolla logiikalla minulla kai sitten on sisään kasvanut kaksonen kun olen kaksikätinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti on naisen oma ratkaisu, koska kyse on hänen kehostaan. No kun se alkio nimenomaan ei ole osa hänen kehoaan.
Siis täh? Ulkopuolellako se sitten roikkuu, vai kenties isänsä sisällä? Ei, kyllä se ihan siellä äidin kehossa on, joten äidillä on oikeus päättää kehostaan. Jotenkin veikkaan että vain mies voi heittää väittämän tommosella logiikalla
Sun logiikalla myös sisälläsi kaavava syöpä on omaa kehoasi.
Se, että diabeetikon pitäisi ottaa insuliinia matalaan verensokeriin. Yllättävän monesti olen törmännyt tähän ajatukseen.
Ja aloittajan mainitsemat botox-huulet.
Se että mies on vain naisen palvelija ja naisen tahdon toteutus väline ilman omaa arvoa ja inhimillisyyttä