Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
1501/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta voi tulla vaikka mitä jos tarpeeksi yrittää.

Vierailija
1502/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuolissa istuva on automaattisesti onneton ja häntä pitää sääliä. Minä olen istunut lapsuuden onnettomuuden jälkeen pyörätuolissa kohta 30 vuotta ja välillä varsinkin vanhemmat naiset tulevat säälittelemään ja voivottelemaan. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, minulla on rakastava puoliso, lapsi ja lemmikkejä. Kaunis koti, harrastuksia ja ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sukupuolia on monta

Vierailija
1504/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomarahojen leikkaus ja kiky koski vain hoitajia.

Vierailija
1505/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisakku kirjoitti:

Kun puhutaan kaunoluistimista. Ei sellasia ole, eikä ole sellaista lajia kuin kaunoluistelu.

Mihin se on häipynyt ? Se on myös taideluistelu. 

Vierailija
1506/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun ihmisiä tuomitaan asuinpaikan perusteella: kaikki helisnkiläiset sitä, kaikki lappilaiset tätä, kaikki savolaiset tuota.

Uskotaan lehtien ylireagoivia otsikoita ja juttuja: (yhdestä) kaupasta (pikku-Alepa) loppui voi, paniikki iski! Ihmisten joulu pilalla!

Et vaan ymmärrä.

Jos minä sanon esim. että "helsinkiläiset sitä ja tätä" niin vaikka en erikseen ilmoita että kaikki helsinkiläiset, niin en tietenkään väitä etä koskee kaikkia. Joku vastuu sentään on lukijallakin. 

Sinun pitää siis opetella spesifioimaan puheessasi, että "jotkut/tietyt helsinkiläiset". Pelkkä "helsinkiläiset" viittaa koko ihmisryhmään, eikä vastapuoli voi mitenkään lukea ajatuksiasi, että juuri sinä et tietenkään väitä teesisi koskevan kaikkia helsinkiläisiä. 

T. eri

jos hän tarkoittaisi kaikkia helsinkiläisiä, hän sanoisi, että "kaikki helsinkiläiset". 

Vierailija
1507/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkomailla asuneena rasittaa se yleinen käsitys Suomessa kuinka tämä tapahtuu vain Suomessa, vain suomalaiset tekevät näin, sääntö Suomi iskee. Piru vie kun tietäisivät mitä muualla tapahtuu tai miten menetellään ihmisten toimesta niin loppuisi nämä näin vain Suomessa hömpötykset.

Vierailija
1508/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ihmiset käyttävät termiä "banaanivaltio" puhuessaan jostain köyhästä kehitysmaasta.

Ärsyttää todella paljon!

Vierailija
1509/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kaikki vuokralla asujat ovat köyhiä.

Varsinkin kaupungeissa asuminen on helpompaa kun voi vaihtaa asuntoa tuosta vaan.

Ärsyttää, kun maalaiset luulevat, että Helsingissä maksettavan asumistuesta tonnin vuokrasta. Yleensä se tuki on 150-20 euroon. Loput pitää maksaa itse.

Vierailija
1510/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kristityt luulevat kuolleista tulevan enkeleitä. Tämä oikeasti ärsyttää.

Tai kun muslimit luulevat pääsevänsä kuollessaan paratiisiin (?)  jossa on neitsyitä. 

Eli väärinkäsitys tuplaantuu; vain miehet pääsevät paratiisiin koska siellä on neitsyitä miehiä varten. 

Eli; neitsyet ovat yleensä nuoria naisia tai lapsia - eli paratiisissa saa vapaasti paneskella sakkolihaa. 

Vierailija
1511/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siilille annetaan maitoa, vaikka siili monien muiden eläimien mukaisesti on laktoosi-intolerantikko.

Ja se että jos on krapula niin pari raakaa kananmunaa kun syö, niin se muodostaa kalvon vatsaan, paskapuhetta, se auttaa yhtä paljon kuin perunamuusi tai kourallinen rusinoita - ainoa joka jotain kalvoa muodostaa on apteekista saatavat lääkkeet, kuten Imodium.

Vierailija
1512/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomi on vauras maa. Euroopan köyhimpiä oikeasti.

Vierailija
1513/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että siilille annetaan maitoa, vaikka siili monien muiden eläimien mukaisesti on laktoosi-intolerantikko.

Ja se että jos on krapula niin pari raakaa kananmunaa kun syö, niin se muodostaa kalvon vatsaan, paskapuhetta, se auttaa yhtä paljon kuin perunamuusi tai kourallinen rusinoita - ainoa joka jotain kalvoa muodostaa on apteekista saatavat lääkkeet, kuten Imodium.

Imodium? Sehän on ripulilääke.

Vierailija
1514/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se, että jotkut luulevat migreeniä teeskentelyksi tai päänsäryksi, joka menee buranalla pois. Tai se, kun joku kutsuu mitä tahansa pääsärkyä migreeniksi.

Vierailija
1515/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuvittelevat, että kaikilla introverteillä on heikot sosiaaliset kyvyt ja ekstroverteillä hyvät. Usein on juuri päin vastoin.

Vierailija
1516/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mielenterveys- ja päihdeongelmat ovat itse aiheutettuja ja että ongelmat ratkeavat ryhdistäytymällä.

Vierailija
1517/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun ihmiset käyttävät termiä "banaanivaltio" puhuessaan jostain köyhästä kehitysmaasta.

Ärsyttää todella paljon!

Ööööö.... Mikä tässä ärsyttää? Kehitysmaathan ovat banaanivaltioita, joten ihan oikein sanottu!

Vierailija
1518/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koronaa tuodaan ulkomailta.

Vierailija
1519/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun moni luulee, että suomalainen eläintuotanto olisi samanlaista mitä muualla maailmassa, vaikka täällä noudatetaan tiukkoja sääntöjä ja direktiivejä.

Vierailija
1520/2598 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisalkio on suojassa alkoholilta ja muilta äidin nauttimilta " myrkyiltä" ensimmäisten raskausviikkojen aikana. Oikeasti ei ole.