Keneen olit ihastunut lapsena?
Robin Hood-piirrettyhahmo, MacGyver, Ritari Ässä, Danny, oma eno xD
Kommentit (117)
Ranskan opettajattareeni joka piti kireitä farkkuja jotka kietoituivat hänen täydellisen perseen ympärille..
Prätkähiirien Motoon ja Joel Hallikaiseen :D
Johonkin näyttelijään, en muista enää nimeä. :D
Indiana Jonesiin. Nuori Harrison Ford on kyllä mun mielestä ihana edelleenkin 😊
Yksi aikaisimpia, jonka muistan, oli Arnold Vosloo :) En ihastunut siihen siis silloin, kun Muumio-leffat tuli, vaan muutama vuosi sen jälkeen. Olisko ollu joku 2005?
Armi Aavikkoon, nakkikioskin tätiin ja vaatekaupan myyjättäreen.
M 43
Robiniin, siis Batmanin apuriin. Batman näytti vanhalta papalta, mutta Robin oli komea ja ihana. Olin lapsi 60-luvulla.
Serkkuun, setään ja opettajaan...
Tenavatähti konsta, prätkähiirien turbo ja nokkapokan hupu :D
Meidän mummoon! Hän teki maailman parhaat lätyt ja vaapukkahillot.
T: M38
Mun isäpuolen veljeen ja NKOTBn Joeyyn.
Ihana ketju :D
Itsekin olin ihastunut lapsena Prätkähiirien Turboon, Aki Sirkesaloon ja naapurin 10 vuotta vanhempaan jääkiekkoilijakomistukseen.
Nauroin ääneen tälle vastaukselle, jossa oli mainittu Prätkähiiret ja Joel Hallikainen <3
Minäkin olin ihastunut Disneyn Robin Hoodiin! Lisäksi Prätkähiirien Vinskiin ja Aikakoneen Makiin :D
Toni Niemiseen joskus ekalla, vähän vanhempana sitten Mark Oweniin. Nyt yrjöttää molemmat :D
Päiväkodissa Leenaan <3. Muistan pusut vieläkin. Ala-asteella oman luokkalaisiin Terhiin ja Tuijaan. Omaan serkkuuni. Naapurin tyttöön. Sitten myöhemmillä luokilla oli vielä muutama tyttö eri luokilta.
Olin ihastunut yhteen Tenavatähti-laulajaan ala-asteen alussa.