Keneen olit ihastunut lapsena?
Robin Hood-piirrettyhahmo, MacGyver, Ritari Ässä, Danny, oma eno xD
Kommentit (117)
Mulla oli varhaisin muumien Vilijonkka! (Ja olen nainen.)
Prinssi William.
Leonardo Dicaprio, tosin ensisijaisesti roolihahmoonsa Romeo&Julietissa.
Brad Pitt.
Johnny Depp Edward Saksikätenä.
Moneen, moneen söpöön poikaan, niinku edelleen😁
Vierailija kirjoitti:
Tarhaikäisenä olin ihastunut oikeastaan kaikkiin Disneyn prinsessaleffojen prinsseihin. Ja Pokémon-sarjan Ash Ketchumiin :D
12-vuotiaana ihastuin luokkalaiseeni poikaan, selvisi että tunne on ollut molemminpuoleinen ja nyt olemme olleet yhdessä 4 vuotta (olemme molemmat 22v tällä hetkellä).
Awwwwwwwwwwww söpöööööö💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Olin kai kummajainen, kun en koskaan ihastunut julkkiksiin tms. Ihastukseni oli meidän luokan hiljainen ja ei-niin-suosittu poika.
Vasta nyt aikuisena olen pitänyt yhtä julkkista kuumana: elokuvassa 360 Jude Law.
Kaikki tuntemani tytöt olivat George Michaeliin 80-luvun lopulla. Ja pakko nostaa siitä imagosta hattua, koska tuo on kestänyt aikaa. Jos laittaa googlen kuvahakuun George Michael Faith tai George Michael 1987, niin kyllä tuo toimisi moneen nuoreen naiseen vielä vuonna 2018.
Ihastus kirjoitti:
Robin Hood-piirrettyhahmo, MacGyver, Ritari Ässä, Danny, oma eno xD
Joo, MacGyver myös, mutta Tapani Kansa oli paha!
Kaverini ikkunasta näkyvän kampaamon mainoskuvaan. Sellainen komea mies siinä, istuskelin aina kaverini ikkunalaudalla ja salaa katselin. Myös Kim Possibleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä prätkähiirissä niin monille aiheutti tuntemuksia? :O
Ne oli sankareita, hyviä jätkiä, jotka puolusti heikkoja ja oli hauskojakin :D Minäkin tykkäsin Turbosta pienenä..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani tytöt olivat George Michaeliin 80-luvun lopulla. Ja pakko nostaa siitä imagosta hattua, koska tuo on kestänyt aikaa. Jos laittaa googlen kuvahakuun George Michael Faith tai George Michael 1987, niin kyllä tuo toimisi moneen nuoreen naiseen vielä vuonna 2018.
George Michael ja Chris Cuffaro antaa parhaan tuloksen. Cuffaro oli aikansa parhaimpia valokuvaajia, jolla oli useita artisteja asiakkainaan. Ja kieltämättä valokuvat ovat hienoja, varsinkin valaistus.
Ritari Ässän autoon, Star Trekin Spockiin ja uudemmassa versiossa Dataan, piirroshahmo Lucky Lukeen. :D
Christina Aguilera. Ja moni ei varmasti usko, mutta se ääni oli ulkonäön ohella todella isossa roolissa.
Sosiaalityöntekijäni Aira. Oli/on minua 20 vuotta vanhempi, mutta ai että nuorta poikaa vietiin.
Johonkin Turtles-hahmoon, sekä Yksin kotona-elokuvien päänäyttelijäpoikaan.
Teemu Selänne, Toni Nieminen ja Luke Perry! Mulla oli Teemun maitopoikajuliste pitkään seinällä, pussailin Teemua iltaisin...
Gary Oldman, Chris o'donnel, Jerry o'connel