Keneen olit ihastunut lapsena?
Robin Hood-piirrettyhahmo, MacGyver, Ritari Ässä, Danny, oma eno xD
Kommentit (117)
Paavo Westerbergiin Susikoira Roi sarjassa ja Ihmemies MacGyveriin.
Telkkarin Mennyt maailma-sarjan Sebastianiin, joka kulki nalle kainalossa (näyttelijä Anthony Andrews).
Tapahtui kauan sitten 80-luvun alkupuolella..
Elvikseen (hän oli jo kuollut kun synnyin) 😁
En vain tiennyt sitä. Kamala päivä kun se minulle selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Robin Hoodiin, jota esitti Michael Praed.
Joo tää oli piiitkään Niin Ihana 😍😍 ja sitten oli myös Herreys'in muistaakseni Richard ja tietysti Matti Nykänen, oi niitä aikoja, oi niitä aikoja,..
Disneyn Aarreplaneetan Jim Hawkins, Klaani -nuorisosarjan Jack ja varsinkin Taru Sormusten herrasta elokuvien Frodo.
Gilbert Blythe 80-luvun lopun Anna-sarjasta, sekä Nuuskamuikkunen.
Antti Häkkäseen, oli mun kanssa samassa koulussa.
Ensin taisi olla Matti Nykänen, sen jälkeen Toni Nieminen ja tenavatähti Timo Turunen, Konsta Hietanen ja Antti Pääkkönen.
Erittäin pitkään olin ihastunut näiden jälkeen Saku Koivuun.
Timon ja Sakun kanssa olen päässyt jopa juttelemaan silloin kun olin ihastunut :)
Prätkähiirien Moto, Roope Ankka, Tohtori Sykerö, matka maailman ympäri 80 päivässä siihen leijonaan, Nuuskamuikkuseen ja Hosuliin
Tää on niin ihana ketju! Oon muistanut monta ihastusta jotka olin jo unohtanut :)
Kuntamme 50-vuotiaaseen palopäällikköön, kun olin 5.
Oman isän kanssa halusin naimisiin isona, kun olin ihan pikkulapsi. En nähnyt ideassa mitään outoa.. pidin äitiä kilpailijana.
Take That Mark Owen. Ja välillä Robbie ja sitten taas Mark. Mun kaveri oli ihastunut Howieen. Kun leikittiin että oltais naimisissa niitten kans, enkä mä osannu päättää kumpi ois ihanampi, Mark vai Robbie niin olin naimisissa molempien kanssa :D
Mun take that- suosikki oli Gary
Hmm... Oikeasta elämästä yksi paria vuotta vanhempi saman alakoulun poika, jolla oli söpöt ruskeat silmät. En koskaan edes puhunut hänelle. Lisäksi yksi nuori mies, joka oli meillä ekaluokalla sijaisena kaksi päivää, oli mielestäni täydellisen ihana, vaikka en edes muistanut hänen nimeään, kun hän lähti.
Fiktiivisiä Kissojen valtakunta -elokuvan Paroni. Jack Sparrow (en koskaan edes nähnyt elokuvaa, koska olin liian nuori sen tullessa teattereihin, mutta löysin Sparrow-julisteen Koululainen-lehden välistä.) Äitini siivosi julisteen joskus mummolassa ollessani pois, koska olin ihaillut sen aivan repaleiseksi (pusuttelin ja kiehnäsin sen vieressä iltaisin ja puhuin sille...) ja olin salaa todella vihainen, mutta en kehdannut tunnustaa, että olin ollut ihastunut johonkin julisteeseen. :D
Hannibal Heyes, Han Solo