Keneen olit ihastunut lapsena?
Robin Hood-piirrettyhahmo, MacGyver, Ritari Ässä, Danny, oma eno xD
Kommentit (117)
Naapurin poikaan, yhteen englantilaiseen näyttelijään (en muista edes nimeä), isän kaveriin 38v.
George Harrisoniin, vaikka en olekaan nimeltäni Marja-Leena. Sitten yhteen turkulaiseen.
Elton Johniin.
Olen heteromies. Ei mua lapsena yhtään haitannut että Elton John on mies, ei sukupuolella ollut väliä. Suuri ihastus (todellinen rakkaus) on sokea. Kyllä mä nytkin voisin ns "elämänkumppaniksi" ottaa miehen, mutta seksiä vain en harrastaisi.
Lapsena Gary Glitteriin! Ai että oli huippu. Joskus ihastuksen mentyä ohi selvisi että se onkin pedo, äyks.
Teininä tuo klassinen ihmemies sekä Harrison Ford. Ja kaikista ihkuimpana Clint Eastwood, niin cool länkkäreissä <3
Jussi Vuori, eli Jussi69 oli lapsuuden suuri ihastus. Ja itseasiassa on vieläkin. ;D
Beatles-poikiin, Herman-hirviöön ja Arsene Lupiniin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen teille kaikille. Minä en ihastunut lapsena keneenkään, tosi tylsää. En ole aiemmin tajunnutkaan että minulta jäivät tuollaiset jutut kokematta.
Sitä en kyllä voi käsittää miten kukaan voi ihastua prätkähiiriin. Hassua.
No olihan ne alkuperäset prätkähiiret ihania (joskin huonosti dubattuja). Sitten niistä tehtiin uusintaversio ja näyttävät nykyisin raiskatuilta pulkannaruilta.
Laulajiin Kristian, Salomon ja Markku Aro.
Arsene Lupin.
Fysiikan opeen.
Tarhakaveriini ja Antti Pääkköseen.
Eskarin Janne, Leonardo DiCaprio, Jasper Pääkkönen, Tribe (Klaani) - sarjan Lex ja Jack ❤
Prätkähiiret herättivät outoja tuntemuksia jo päiväkoti-ikäisenä ennenkuin ymmärsin mistään mitään.
Ala-asteen ensimmäisillä luokilla olin niiiin lääpälläni Tekkenin Paul Phoenixeen. Keskivaiheella Taru Sormusten Herrasta (sekä kirjan että leffan) Gríma Wormtongueen ja vielä kuudennella luokalla Marilyn Mansoniin. Meinasin sanoa että miesmakuni on sittemmin normalisoitunut mutta muistin kuolaavani tälläkin hetkellä ihan vähäsen Game of Thronesin Sandor Cleganea.
Mikä niissä prätkähiirissä niin monille aiheutti tuntemuksia? :O
Markkuun. Hän oli samalla luokalla kuin minä ekalla ja tokalla.
Naapurin tyttöön, Mauri Pekkariseen, ala-asteen opettajaani (hän oli mies) ja yhteen oman luokan tyttöön. :'D
Olen itsekin nainen.
Robin Hoodiin, jota esitti Michael Praed.
Varhaisimpina ihastuksina ollut mun serkku, se oli niiin cool kun se soitti kitaraa ja kaikkee.
Sittemmin oli kiihkeitä romansseja (pääni sisällä) Bäkkäreitten Nickin, The Rasmuksen rumpalin Akin ja Fred Durstin kans. :'D
Don Johnsoniin (Miami Vicessa)
Vuoristolääkärin siihen lääkäriin
Vihreän timantin metsästys (?) Michael Douglasiin
Dex Dexteriin Dynastiassa