Hyvät kauhuelokuvat
Niin, kertokaapa, mitä katsoisin. Nyt olisi mukava pitkästä aikaa nähdä joku leffa, jossa on se iänikuinen nuorisoporukka.
Ei zombie-, ihmissusi- tai vampyyrileffoja, kaikki muu sitten oikeastaan käykin. Mielellään mahdollisimman vähän itämaisia elokuvia, ne ovat mielestäni liian outoja.
Ei ole väliä, löytyykö Netflixistä vai pitääkö vuokrata.
Kommentit (77)
Tuon olen itse asiassa katsonut, sain sen joskus joltain sukulaiselta. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta =)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nosferatu vuodelta 1922. Valitettavasti ei löydy Netflixistä ja voi olla hankalaa löytää vuokraamoistakaan.
Nuorisoporukkaa siinä ei kylläkään ole.
Siis tarkoitatko iänikuisella nuorisoporukalla slashereita, eli tyyliin Elm Street/Scream/Friday 13th/Halloween?
Alien ja perään Aliens. Ja siihen se sarja kannattaakin lopettaa.
Nuorisoporukka? No alkuperäinen Evil Dead. Entä It Follows?
It follows
Siinä ainakin nuorisoporukka
Ja sellainen kuin Dont Breathe myös
Sit sellasta missä joku talo & perhe tms. niin olisi Sinister 1&2 ja Conjuring 1&2
No missä nyt vaan on nuorisoporukka. Noissa elokuvissa on, lisäksi aika monessa muussa, joiden nimiä en muista. Onhan ihan kauhu genressäkin nuorisoporukka elokuvia, ilman että slashereiden puolelle.
Ap
It Follows, Joy Ride, Final Destination, Hostel 1 ja 2, Cabin Fever, 2001 Maniacs, All the Boys Love Mandy Lane, Eden Lake
Kiitos ehdotuksista, olen nuo kaikki tosin katsonut tässä jokin aika sitten. Ja niin, käy ihan muutkin kauhuelokuvat, kuin ne missä on nuorisoporukka. Ajattelin vain, että olisi ihan kiva pitkästä aikaa katsoa sellainen, muttei ole pakko olla.
Ap
Onko muuten muita leffa vuokraamoja kuin Filmtown ja Makuuni? Minulle tulee vain nuo mieleen, olen niiden tarjonnan kahlannut aika lailla läpi.
Ap
Kotimainen kauhukomediamusikaali, Kivikasvojen Lepakkolinna.
No tuota kotimaista en ole katsonut, voisi sitä vilkaista illalla. Saa laittaa vieläkin ehdotuksia =)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten muita leffa vuokraamoja kuin Filmtown ja Makuuni? Minulle tulee vain nuo mieleen, olen niiden tarjonnan kahlannut aika lailla läpi.
Ap
Netissä voi vuokrata ainakin https://blockbuster.fi
Valikoima on ihan mukava ja tuossa vuokrataan leffa kerrallaan, ei siis toimi samaan tapaan kuin Netflix.
Vähemmän kauhua, mutta nuorisoa: Porky's ja Heathers.
Nosferatu vuodelta 1922. Valitettavasti ei löydy Netflixistä ja voi olla hankalaa löytää vuokraamoistakaan.