Kenen kanssa näistä naisartisteista lähtisit kahville juttelemaan (ei mitään muuta)?
Kommentit (21)
Vaikka kaikkien, mutta en yhtäaikaa, koska silloin tuntisin itseni ulkopuoliseksi. Mutta jos yksi pitäisi valita, niin Kaija Koo. Keskustelun aihe olisi yksi tietty biisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä pitää aina olla Abreu, Vartiainen ja Hurmerinta? Onko aloittaja aina sama henkilö? Onko pikkuinen pakkomielle?
Siksi koska Suomessa on niin vähän suosittuja naisartisteja. Listasta puuttuvat Chisu (ymmärrettävästi hänen pettämissotkunsa takia), Vesala (koska mammojen suosikki ja saisi kaikki äänet), Evelina (koska Sanni on mukana), Ellinoora (josta ei ole mitään sanottavaa). Itse lähtisin tuosta listasta Jennin tai Sannin kanssa, en ikinä itserakkaan Kaijan kanssa. Ja Abreu sekä Janna olisivat minulle liian tyhmiä.
Kuka vaan paitsi Abreu, jonka mielestä "perseeelläkin voi tehdä musiikkia" ja jonka "koira sanoo että emäntä tykkää katsella kun hän pissaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä pitää aina olla Abreu, Vartiainen ja Hurmerinta? Onko aloittaja aina sama henkilö? Onko pikkuinen pakkomielle?
Siksi koska Suomessa on niin vähän suosittuja naisartisteja. Listasta puuttuvat Chisu (ymmärrettävästi hänen pettämissotkunsa takia), Vesala (koska mammojen suosikki ja saisi kaikki äänet), Evelina (koska Sanni on mukana), Ellinoora (josta ei ole mitään sanottavaa). Itse lähtisin tuosta listasta Jennin tai Sannin kanssa, en ikinä itserakkaan Kaijan kanssa. Ja Abreu sekä Janna olisivat minulle liian tyhmiä.
Itse lisäisin vielä, että listalta puuttuu myös Krista Siegfrids.
Voi kun nuo Kaija Koon äänestäjät tietäisivät, minkälainen toisia halveksiva diiva heidän idolinsa onkaan...
Jennin kanssa olen jutellut muutamia kertoja ja aika kului siivillä, kiva tyyppi.
Kaija koo on sen verran narsisti että kehuisi itseään koko kahvihetken ajan. Ja riskinä on että kaataisi juomat mun päähän, kuten silloin pari vuotta sitten heitti hänelle juttelemaan tullutta miestä baarissa tuopilla päähän. Jennin kanssa jutskaisin mielelläni ja kysyisin miten tosissaan hän on uudessa suhteessaan vai onko vielä muillakin toivoa.
En intopiukeena kenenkään kanssa, mutta valitsin Paula Koivuniemen, sillä hänellä on eniten ikää ja elämänkokemusta. Ehkä myös siitä päätellen näkemystä keskusteluun.
Mä olen istunut Kaija Koon kanssa samassa seurueessa joskus. Ihan mukava se oli mun mielestä ja hauskaa seuraa.
Vastasin siis Kaija Koo. Mua olis kiinnostanut oikeastaan Sanni, mutta mä luulen, että Sanni olis vaivautunut mun kanssa :). Täytän 50v tänä vuonna. Tosin olen vanha punkkari. Ulkonäöstä sitä ei tietenkään enää huomaa, mutta kuuntelen musiikkia edelleen.
Kaikkien yksitellen.
Kaijalta kysyisin, miten voi laulaa biisejä joihin ei itse tee säveltä ei sanoja ei sovituksia vaan saa biisit nenän eteen valmiina ja vetää ne studiossa nauhalle?
Jenniltä kysyisin, aikooko hankkia lapsen tämän uuden miehen kanssa, vihdoinkin.
Paula K:lta kysyisin, kuinka paljon on käyttänyt rahaa naamansa korjailuun vanhenemisen pysäyttämiseksi.
Sannilta kysyisin, onko Evelina hyvä sängyssä.
Anna Abreulta kysyisin, milloin aikoo kasvaa aikuiseksi ja lopettaa tuon pyristelyn koko ajan huonompaan päin menevän musiikin kanssa.
Jannalta kysyisin, käykö hän edes roskiksen viemässä ilman 4kg meikkipakkelia.
Ainut laulaja ketä pystyy noista kuunnella ja katella on ehdottomasti Paula Koivuniemi! Ja ainut joka osaa oikeasti laulaa, ei vingu eikä huuda, noista huutaja on Kaija Koo, Jannat, Sannit yms vinkujat honottavat nenäänsä eivätkä osaa edes laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Ainut laulaja ketä pystyy noista kuunnella ja katella on ehdottomasti Paula Koivuniemi! Ja ainut joka osaa oikeasti laulaa, ei vingu eikä huuda, noista huutaja on Kaija Koo, Jannat, Sannit yms vinkujat honottavat nenäänsä eivätkä osaa edes laulaa!
No jos tykkäät Paulan viinan ja tupakan kuluttamien äänihuulten välistä tulevasta kähinästä, siitä vaan. Moni muu tykkää esim. Kaijan ja Jennin matalista soinnikkaista äänistä.
Kaijan tai Paulan kanssa. Kaikkien muitten kanssa olis taka ajatuksia.
Jos vain puhuttaisin olisi paras siihen jenni. Noiden muitten kanssa en usko että olisi puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen tuosta Abreu, Vartiainen ja Hurmerinta kolmikosta, että he voisivat pistää oman talkshown pystyyn. Enbuske, Salminen, Veitolan tilalle.