Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, jos olisit vakaassa parisuhteessa, olisitko vapaaehtoisesti lapseton?

Vierailija
27.02.2018 |

lue otsikko

Sinkku, jos olisit vakaassa parisuhteessa, olisitko vapaaehtoisesti lapseton?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vapaaehtoisesti lapseton koko ikäni, olin vakaassa parisuhteessa tai en. Se ei muuta asiaa, että minä en halua lapsia.

Vierailija
2/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin naimisissa, en olisi vapaaehtoisesti lapseton.

Lapseton en tosin ole nytkään, mutta jos menisin naimisiin, haluaisin lapsia siinä avioliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsia saa tulla jos on tullakseen. Olen vapaaehtoisesti sinkku ja lapseton, mutta avoin ajatukselle perheen perustamisesta jos tulee sellainen fiilis myöhemmin.

Vierailija
4/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. En haaveile äitiydestä sinkkuna ollessani, mutta sopivan miehen löytyessä uskon että voin alkaa haluta perheen.

Vierailija
5/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakaassa suhteessa ja olen aika varma etten koskaan halua lapsia. Ei ole koskaan ollut minkäänlaista halua saada lapsia.

Vierailija
6/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä vastaisin. Teknisesti en ole vapaaehtoisesti lapseton, koska olen steriili, mutta vihaan lapsia enkä ole koskaan tahtonut omia. Olenko vela vai en? win-win itselleni joka tapauksessa.

Vierailija
7/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä?!?

Vierailija
8/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kaksi onnellista parisuhdetta on jo päättynyt tämän takia, tuskin kolmannen löytyminen enää muuttaisi mieltä. Toinen noista eroista surettaa vielä vuosien jälkeenkin ja jos olisin muuttamassa mieltäni olisin jo tehnyt sen hänen takiaan. Itse asiassa olen aika varma että edelleen voisin tehdä tuon päätöksen koska tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä