Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä on avautunut rankasta lapsuudestaan toiselle naiselle

Vierailija
27.02.2018 |

Tai oikeastaan tytölle. Kyseessä on nimittäin miehen 21-vuotiaan pikkusiskon saman ikäinen kaveri. Tämä kävi ilmi tietenkin facebookin kautta.

Mies on siis käyttäytynyt oudosti, etäisesti ja vihamielisesti jo pitemmän aikaa. Tänään tämä käytös sai selityksen, kun mies oli jättänyt puhelimensa pöydälle ja siihen tuli tekstiviesti.

Tiedän että en olisi saanut lukea viestejä, mutta olen niin turhautunut tähän tilanteeseen. Mies oli ensin laittanut että " Olet ihana. Ensimmäinen jolle voin puhua niistä asioista ja pahasta olosta." Tähän tämä tyttönen sitten vastasi "Koska tahansa" ja sydän perään.

Olemme miehen kanssa molemmat reilu kolmekymppisiä (minä 34v ja mies 35v) ja tiedän kyllä että hänellä on ollut vaikea lapsuus ja on suunnitellut jopa terapiaan hakeutumista.

Mies ei ole kuitenkaan missään vaiheessa pystynyt avautumaan minulle.

Mihin jostain parikymppisestä tytöstä on? Eihän sen ikäinen pysty sanomaan mitään kypsää tai fiksua.Tässä iässä sentään on jo elämänkokemusta.

Mitä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, Ikiksellä on taas uudet sadut...

Vierailija
2/3 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun jolloin on avautunut. Vertaistukea on hyvä saada, luultavasti tytöllä on taustalla vaikea lapsuus ja hänelle on helppo puhua. Terapiaa suosittelen ehdottomasti aloittaa mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok