Listataan sanoja/asioita joiden merkityksen naiset tietävät
Kommentit (33)
Klitoris. Se tuntuu monille miehille olevan mysteeri. Pökköä vaan pesään sanoo suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vauvakuume
Eikö miehillä ole vauvakuumetta? Luulis olevan.
Vierailija kirjoitti:
Hormonimyrsky.
Nyt on pakko kyllä myöntää etten itekkään ymmärrä mikä on hormonimyrsky vaikka nainen olenkin.
Tosi tyhmä ketju.
Ei viitsitä puhua miehistä kuin idiooteista. - Olen ihan varma, että keskiverto aikuinen ihminen, sukupuolesta riippumatta, osaa päätellä, mikä on rintaliivien jatkopala.
Jos nyt ap menisi kotiin kasvamaan, tai tutustusi miehiin.
Luultavasti useimmat naiset tietävät jo mainittujen lisäksi ainakin: valokynä, bb-/cc-voide, menkkakivut
Jaloille tuskalliset , mutta niin kauniit korkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tyhmä ketju.
Ei viitsitä puhua miehistä kuin idiooteista. - Olen ihan varma, että keskiverto aikuinen ihminen, sukupuolesta riippumatta, osaa päätellä, mikä on rintaliivien jatkopala.
Jos nyt ap menisi kotiin kasvamaan, tai tutustusi miehiin.
Ei nyt oteta niin tosissan, eihän? Kyllä esimerkiksi minun mieheni taitaa tietää ihan jokaisen täältä minkä minäkin. Jopa synnytyksen ja supistukset vaikka ei niitä itse tule koskaan kokemaan mutta on saanut hyvin kuvailevan ja kaunissanaisen kerronnan tapahtuma hetkellä mistä on kyse. Kyllä hän ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet, rakkaus, kemia.
Normaali mies kyllä tietää. Palstamies ei.
Rakkas on kyllä normimiehellkin aika iso sana. Jos se puretaan pienempiin osiin - kaipaus, välittäminen, ikävä, himo, empatia - se on helpompi ymmärtää samalla tavalla ja vähentää erilaisten käsitysten ristiriitaa.
Ovulaatio