Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on vauvan myötä tullut ärsyttävän pirtsakka

Vierailija
27.02.2018 |

Olen aina ollut todella introvertti ja synkistelyyn taipuvainen. Nyt olen vauvan saatuani alkanut pukeutua värikkäämmin, käyttää sävyttäväö huulirasvaa (pinkkiä) ja käydä mammakerhoissa vauvan kanssa. Tykkään nähdä ihmisiä, vaikka ennen viihdyin lähinnä yksin. Olenko jotenkin hormonien vallassa, kun en ole ollenkaan oma itseni, vaan sellainen, mitä olen aina pitänyt ärsyttävänä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pikkulasten äitinä sitä on jotenkin sekaisin. Mäkin olin ennen angstaileva mustiin pukeutuja ja kuuntelin pimeinä iltoina black metallia, mutta nykyään käytän pinkkejä paitoja ja kukkakuvioisia housuja ja laulan ihhahhaata taaperon kanssa ja lepertelen vauvalle. Pohdin lasteni kakkaamisrytmiä ja syömisiä, sekä mietin mitkä housut mätsää jonkun tietyn bodyn kanssa. Siis milloin ja miten tämä muutos tapahtui? :o

Vierailija
2/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pikkulasten äitinä sitä on jotenkin sekaisin. Mäkin olin ennen angstaileva mustiin pukeutuja ja kuuntelin pimeinä iltoina black metallia, mutta nykyään käytän pinkkejä paitoja ja kukkakuvioisia housuja ja laulan ihhahhaata taaperon kanssa ja lepertelen vauvalle. Pohdin lasteni kakkaamisrytmiä ja syömisiä, sekä mietin mitkä housut mätsää jonkun tietyn bodyn kanssa. Siis milloin ja miten tämä muutos tapahtui? :o

Ostin eilen kukkakuvioisen paidan. Yleensä suosin asiallista tyyliä. Pelottava muutos!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painajaismaista. Tuollaisia äitejä on. Lapsen saanti tunnetusti tyhmentää, ja sitten ne hormonit. Jotain siinä näköjään tapahtuu, mutta ei kaikille, koska kaikki eivät ole yhtä ärsyttäviä. Mutta harva varmaan pukeutuu mustiin tuoreena äitinä.

Vierailija
4/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painajaismaista. Tuollaisia äitejä on. Lapsen saanti tunnetusti tyhmentää, ja sitten ne hormonit. Jotain siinä näköjään tapahtuu, mutta ei kaikille, koska kaikki eivät ole yhtä ärsyttäviä. Mutta harva varmaan pukeutuu mustiin tuoreena äitinä.

??? Sä vasta hei älykkäältä vaikutatkin.

Vierailija
5/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo pirtsakkuus näkynyt seksielämässäikin? :D

Vierailija
6/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hei vasta rv 12 ja huomannut itsessäni muutoksia tuohon suuntaan. Pakko johtua hormoneista.

Vierailija
7/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sul on vaan enemmän aikaa

Vierailija
8/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on parempi lapsen kannalta, epäsosiaalinen hapannaama vai iloinen ryhmäytyjä?

Vierailija
9/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen lapsen äitinä minulle tuli vahva tunne, ettei meidän kuulu istua sisällä vaan olla ulkona jossain missä on muitakin ihmisiä, kuten peltotyössä.

Geenit ja hormonit toimivat.

Vierailija
10/11 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti uudesta energiasta ja ole tyytyväinen, että hormonit heittivät mielialasi tähän suuntaan eivätkä synnytyksen jälkeisen masennuksen puolelle.

Vierailija
11/11 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo pirtsakkuus näkynyt seksielämässäikin? :D

On.

Ap