Varattu ihastus ja aloitteen tekeminen
Olen varattu nainen ja ihastunut varattuun mieheen. Ihanaan, komeaan, juuri oikeanlaiseen! Molemminpuolinen kiinnostus on tiedossa mutta molemmat myös tietävät tilanteen. Miten uskallan ilmaista että olen silti kiinnostunut? Uskon että minä olen se rohkeampi (ja minulla on vähemmän menetettävää) joten minun on tehtävä aloite.
PS. Moralisoijat voivat perustaa oman ketjun.
Kommentit (22)
Molemminpuolinen kiinnostus on tiedossa... Miten uskallan ilmaista että olen kiinnostunut?
Hmm. miten vuonna 2018 saa yhteyden toiseen ihmiseen? Soitamalla puhelinkioskista, lähetämällä kirjekyyhkyn? Savumerkeillä? (varo ettei viltti syty tuleen)
Molemminpuolisesta kiinnostuksesta on todella pitkä matka ihmissuhteeseen. Kannattaa siis vakavasti harkita, haluaako tekemisillään mahdollisesti rikkoa useamman ihmisen elämän ja joutua lopulta itsekin pettymään.
Kokeile kysymällä vaimolta/tyttöystävältä - yleensä nää tietää tilanteen tarkemmin ja osaa sanoa vapaat illat
Valitettavasti vierestä nähneenä nämä "molemmat ovat kiinnostuneita" jutut ovat yleensä:
mies on kiinnostunut siitä että nainen on kiinnostunut - silmät loistavat
nainen on rakentanut päässään unelmaversion miehestä ja tuohon kuvaan sitten rakastunut - silmät loistavat
Nainen sitten omalla tahollaan järjestää elämäänsä tilaa, ja miehellä peitto heiluu kotona enemmän kuin koskaan, kun on todiste miehisestä viehätysvoimasta saatu loistavasilmäiseltä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sitten omalla tahollaan järjestää elämäänsä tilaa, ja miehellä peitto heiluu kotona enemmän kuin koskaan, kun on todiste miehisestä viehätysvoimasta saatu loistavasilmäiseltä naiselta.
Luin vasta länsimaista tutkimusta jossa kerrottiin, kuinka yleensä naisella on ajatus pettämisen takana sellainen, että varsinainen parisuhteen rakkaus on kuollut kun siirrytään pettämiseen. Hän olettaa samaa myös miehestä. Miehillä taas pettämisajatusten taustalla on jännityksen halu ja se, että tilaisuus on tarjolla eikä välittömiä pelkoja kiinnijäämisestä.
Toinen nainen siis yleensä arvioi oman arvonsa miehen silmissä korkeammaksi, kuin miten mies sen näkee. Nainen ajattelee, että mies ei pettäisi, ellei aiempi suhde olisi jo käytännössä hyytynyt. Mutta pettävä mies ajattelee että se salasuhde on vain erillinen kevyempi rinnakkaissuhde josta puuttuu parisuhteen muut elementit. Kummankaan sukupuolen on vaikea sitten ymmärtää, miten toinen voi käyttäytyä kuten käyttäytyy, kun taustalla on aivan eri uskomusjärjestelmä.
Lupaako sä meiltä pyydät..omapahan on sotkusi
Suora toiminta. Vain siten voit tietää onko hän tarpeeksi kiinnostunut saadakseen väliaikaisia pikavoittoja.
Ap älä välitä näistä ilkeistä ja kyynisistä moralisteista. Elämä on niin lyhyt, että tartu hetkeen ja ota ihastukseesi yhteyttä.
Eroa nykyisestä puolisosta. Sehän on merkki siitä, että olet vapailla markkinoilla ja ihastus voi sitten tehdä omat ratkaisunsa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. miten vuonna 2018 saa yhteyden toiseen ihmiseen? Soitamalla puhelinkioskista, lähetämällä kirjekyyhkyn? Savumerkeillä? (varo ettei viltti syty tuleen)
Pulloposti! Tässä on vaarana, ettei kirje välttämättä tavoita henkilöä, jolle se on tarkoitettu. Mut hei, Postin luokkaa luotettavuudessaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eroa nykyisestä puolisosta. Sehän on merkki siitä, että olet vapailla markkinoilla ja ihastus voi sitten tehdä omat ratkaisunsa.
Pidä hauskaa ihastuksen kanssa, mutta pidä nykyinen kuitenkin ihan siltä varalta että jos joku asia ei mene ihan niin kuin olit kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sitä uskalla tehdä. Laskut on maksettava ja muutenkin elettävä, joten pitäähän joku (lue: oma mies) olla varalla, jos homma kuitenkin kusee eikä "molemminpuolisesta kiinnostuksesta" huolimatta tämä "ihana, komea, juuri oikeanlainen mies" jaksakaan ap:ta muutamaa viikkoa kauempaa.
Kuinka läpimätiä, kylmiä ja tunteettomia ihmisiä voi ollakaan??
Sinuna keskittyisin ensin siihen olemassa olevaan parisuhteeseen. Onkohan siinä jotain vialla? Jos on, voiko korjata vai pitääkö erota? Jos ei, ja haluat pysyä suhteessasi, ei tietysti tarvitse miettiä miten ilmaisee ihastusta toiselle miehelle, kun niitä meidän kulttuurissa yleensä vain yksi voi olla kerrallaan.
Eiköhän se eka teko tosiaan kannata olla ero nykysestä puolisosta.
H****! Likainen h*****, l****! Moralisoin, morasiloin!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen ja ihastunut varattuun mieheen. Ihanaan, komeaan, juuri oikeanlaiseen! Molemminpuolinen kiinnostus on tiedossa mutta molemmat myös tietävät tilanteen. Miten uskallan ilmaista että olen silti kiinnostunut? Uskon että minä olen se rohkeampi (ja minulla on vähemmän menetettävää) joten minun on tehtävä aloite.
PS. Moralisoijat voivat perustaa oman ketjun.
Dream on bitch:D
Vierailija kirjoitti:
ihastunut varattuun mieheen. Ihanaan, komeaan, juuri oikeanlaiseen!
Tuossa on se ongelma, että kaikki on tässä vaiheessa kuvitelmaa. Mieti, olisitko valmis eroamaan nykyisestä miehestä ilman kuvitelmaa uudesta miehestä? Jos et, älä eroa, sillä et tunne tätä miestä miestä ennen kuin olet asunut saman katon alla 7 vuotta.
Saman kokeneena suosittelen unohtamaan koko jutun, ei siitä yleensä seuraa mitään hyvää loppujen lopuksi...
Mutta kun kerran kysyit neuvoa, niin alkoholihan se yleensä saa nämä jutut etenemään. Olisiko teillä mitään illan viettoa tms. tiedossa?