Mies ehdottaa vierasta, asiallisia vastauksia
Olemme 30-vuotias pariskunta ja jo 8 vuotta avioliitossa. Mieheni ehdottu viikko sitten asiaa, josta olen todella ihmeissäni. Hän ehdotti, että voisin halutessani kokeilla vieraan miehen kanssa seksiä. Lisäksi hän haluaisi että mies olisi nuorempi, jolla olisi hyvä kroppa ja isokokoinen varustus.
8 vuoden aikana ei meillä ole ollut muita ja ihmeissäni olen siksi, että en olisi uskonut rakkaan mieheni ehdottavan tällaista. Hän on kuulemma lukenut että kokeilu olisi hyväksi parisuhteelle ja sanoi haluavansa tätä siksi etten jos kerran kokeilisin olisi tyytymätön ja haikailisi myöhemmin seikkailuja. En voi ymmärtää tuota, sillä en ole koskaan ollut tyytymätön tai haikaillut mitään!
Mieheni kysyy nykyään päivittäin olenko päättänyt, mutta olen nyt hämilläni. Minua arveluttaa ainakin se, onko tällainen hyväksi parisuhteelle? Ja hieman myös epävarma olen itsestäni. Kiinnostuisiko tuollainen nuori mies minusta? Olen hieman pyöreähkö ja kuitenkin 30, tosin muuten ihan peruskaunis.
Mitä ihmettä oikein teen?
Kommentit (36)
Hmm... Koko asiahan on lähtenyt liikkeelle miehen ajatuksista ja hänen tulee ottaa huomioon, että sinulla on omat ajatuksesi ja tunteesi. Olet sitoutunut parisuhteeseen hänen kanssaan ja kokenut sen ilmeisen tyydyttävänä. Sinun ei tarvitse suostua seksiin muiden kanssa, jos se ei tunnu sinusta hyvältä. Kuulostaa oudolta, että mies nyt käyttää vastausta koko ajan. Pidemmän päälle se tuntuu painostamiselta, eikä ole oikein. Olet niin hämilläsi että tulet jopa kyselemään täältä mielipiteitä asiaan. Tee ensimmäiseksi miehelle selväksi kertomasi asiat ja hämmennyksesi. Seksiin vieraan kanssa ei kannata missään nimessä suostua, jos se ei ole 100 prosenttisesti myös oman halusi mukaista. Muuten sinulle voi tulla hyväksikäytetty olo ja se pitäisi miehenkin ymmärtää.
Muutamia mietinnän paikkoja: Miksi miehessä on yhtäkkiä herännyt tällainen halu? Onko kyse pitkäaikaisesta fetissistä, jonka nyt kömpelösti muuhun verhoaa ja jonka vuoksi halu nopeaan toteutukseen on kova? Vai, onko hän todella niin epävarma, että lukemisen perusteella teki yhtäkkiä tällaisen johtopäätöksen? Vai, onko mahdollista että hän on itse pettänyt ja vieraan tarjoaminen sinulle antaisi henkisen helpotuksen? Sinulla on oikeus tietää, mistä on kyse.
Sen voin sanoa että kyllä varmasti nuorempaa miestä kiinnostaa.
T.mies 22v
Keskustelin mieheni kanssa. Haluaa kuulemma että saisin kokemuksen isosta ja nuoremmasta. Sanoi että pelkää minun fantasioivan sellaisista ja haluaa järjestää kokemuksen, jotta asia olisi koettu ja voisimme jatkaa normaalisti eteenpäin. Väittää lukeneensa että muka monet parit olisivat kokeilleet tällaista.
En ymmärrä mikä mieheeni on mennyt. Tämä on tosiaan ihan uusi piirre. Ja itse ei varmasti ole pettänyt, luotan häneen täysin. En tiedä vielälään yhtään mitä tehdä tuon ehdotuksen kanssa.
Ehkä hän haluaa sinun tekevän niin, jotta saisi sen myötä itsekin oikeutuksen kokeilla "nuorempaa ja paremmin varusteltua...?"
Ihmisen aivoituksia ei aina ymmärrä, ja veikkaisin, että tuohon teidän suhde nyt joko hajoaa - tai se saa ihan uuden "pervomman" suunnan.
Pandoran laatikko on nyt teidän osalta joka tapauksessa aukaistu...
Eipä taida olla ihan viaton tieteellinen fakta miehesi ainut motiivi, sori vaan.
Vaihtoehtoja on ainakin 4. Hän on pettänyt tai hänellä on näköpiirissä joku, jonka kanssa haluaisi pettää tai hänellä on fantasia kolmen kimpasta tai tirkistelystä, kun joku toinen nai vaimoa.
Asia selviää puhumalla. Sitä suosittelisin.
Jos kokeilet suhteenne päättyy pian tavalla tai toisella. Miehesi on nyt jostain epävarma ja haluaa testata sinua jollain tavalla. Sen takaan että suhde ei parane tippaakaan vieraan miehen spermoja nielemällä.
Sinun tilanteessa en suostuisi. Ajatus oli alunperin miehesi. Sanoit olevasi tyytyväinen seksielämäänne. Mies saisi syyn itsekin testata nuorempaa muijaa, jos sinä olet käynyt panemassa nuoremman kanssa. En usko, että tuo tekee hyvää parisuhteelle.
Sen nyt voin sanoa varmuudella ettei kovinkaan moni pari ole kokenut tuollaista niinkuin miehesi väittää.
Taustalla on pelko siitä että miehesi tuntee olevansa riittämätön sinulle. Hän haluaa varmoja todisteita siitä että pystyisit nauttimaan seksistä enemmän kovemman sonnin kanssa. Jos niin kävisi saattaisi seurauksena olla miehesi henkinen romahtaminen. Samoin kävisi parisuhteellesi.
Jos haluat pelastaa suhteesi, et suostu. Sanot että rakastat häntä etkä pysty panemaan muiden kanssa. Piste.
Puhuttu taas. Kerroin etten ole valmis seksiin vieraan kanssa, koska minulle riittää vain mieheni. Kerroin myös, etten olisi valmis muutenkaan, sillä olen vähän epävarma vartalostani. Kysyin myös vielä miehen tarkoitusperiä. Sanoin että puolestani asian voi unohtaa.
Mies toteaa jälleen saman. Hän ei missään nimessä ole hakemassa oikeutusta itselleen käydä vieraissa. Hän sanoo että hän vain ja ainoastaan haluaa minulle tuon kokemuksen, jotta minun ei tarvitsisi vuosien myötä niitä haikailla. Sanoo että kokee välillä olevansa riittämätön.
Sanoin nyt kuitenkin että asia on tällä erää käsitelty, koska en ole valmis. Luulen että tämä on nyt oikea ratkaisu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olemme 30-vuotias pariskunta ja jo 8 vuotta avioliitossa. Mieheni ehdottu viikko sitten asiaa, josta olen todella ihmeissäni. Hän ehdotti, että voisin halutessani kokeilla vieraan miehen kanssa seksiä. Lisäksi hän haluaisi että mies olisi nuorempi, jolla olisi hyvä kroppa ja isokokoinen varustus.
Mieheni kysyy nykyään päivittäin olenko päättänyt, mutta olen nyt hämilläni. Minua arveluttaa ainakin se, onko tällainen hyväksi parisuhteelle? Ja hieman myös epävarma olen itsestäni. Kiinnostuisiko tuollainen nuori mies minusta? Olen hieman pyöreähkö ja kuitenkin 30, tosin muuten ihan peruskaunis.
Mitä ihmettä oikein teen?
Mies testaa sinua. Jos myöntyisit, hän vetäisi sen johtopäätöksen, että hänellä on pieni muna, etkä ole tyytyväinen siihen etkä mieheen muutenkaan.
Testaaminen ja/tai epävarmuus taitanee sitten olla syy, mikäli häneen on luottaminen. Jos näin, niin mitä kovemmin vastustelet, esimerkiksi suutut tai itket, sitä paremmalta hänestä luulisi tuntuvan. Vähän kyllä mietityttää, lieneekö miehen psyykelle hyväksi pyöriä tällaisilla palstoilla. Jokin pakkomielteenomainen tilannehan tuosta voi pidemmällä ajalla kehittyä. Epävarmuutta ei joka tapauksessa tällaisella keinolla hoideta. Jos hän haluaisi katselemaan, jokainen inahduksesi olisi hänelle merkki siitä, että hän on huonompi. Mitä jos ryhtyisitte työstämään tuota epävarmuutta? Hankkikaa ulkopuolista apua, jos ei muutoin onnistu.
Kaverillensa on jo puoliksi luvannut. Seuraavaksi sitten kolmestaan.
Me ollaan oltu yhdessä samanverran kuin alottajat.. m36 n31 ja itselläni on samanlainen juttu että haluisin että vaimo sais kunnolla isoa ..mulla on normi kalu ..ja seksimme kyllä toimii mutta vaimolle haluaisin antaa kokemuksen.. ensin tyrmäs ajatuksen täysin.. mutta nyt pikkuhiljaa alkaa lämpenemään ajatukselle vieraasta isokyrpäisestä miehestä kolmanneksi 😉
En usko oikeutukseen tai testaamiseen. Luultavasti miehelläsi on fantasia, jota ei uskalla vain kertoa.
Oma mieheni alkoi puhumaan samasta asiasta pari vuotta sitten. Olin todella ihmeissään, koska seksiä meillä on ja se on hyvää.
Vasta myöhemmin on kertonut että haluaisi minun saavan vierasta, koska se on hänen pitkäaikainen fantasia.
En ole vielä kokeillut mutta ehkä myöhemmin jos sattuu sopiva kohdalle. ;)
Näin meilläkin seksi on monipuolista kaikki on muuten ok. Vaan olisi kiimaista nähdä ja tuntea kun naiseni saa kahta yhdessä.
Aluksi asia tyrmättiin täysin, mutta ny alkaa naiseni olemaan valmis kokeilemaan.
Ootteko 32äiteee ollu kuin kauan yhes?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu yhdessä samanverran kuin alottajat.. m36 n31 ja itselläni on samanlainen juttu että haluisin että vaimo sais kunnolla isoa ..mulla on normi kalu ..ja seksimme kyllä toimii mutta vaimolle haluaisin antaa kokemuksen.. ensin tyrmäs ajatuksen täysin.. mutta nyt pikkuhiljaa alkaa lämpenemään ajatukselle vieraasta isokyrpäisestä miehestä kolmanneksi 😉
Meillä rouva saa silloin tällöin nyrkkipanon; takuulla vie voiton isoimmastakin verimakkarasta, kun sen tekee oikein... ja voi jösses sitä painetta ja imua nyrkin ympärillä... ;)
Haluaisitko itse kokeilla sitä hyvin varustettua toista miestä ? Jos haluat niin kokeilet ja jos et halua niin et kokeile. et kuitenkaan tee sitä pelkästääm miehesi mieliksi. Kuulostaako hyvältä?