Kestääkö jokaikinen tekstarisi, whapviestiestisi yms. päivänvalon? (vertaa BC-uutisointi)
Tuli vaan mieleen tuosta BC-uutisoinnista, että ihan taatusti minunkin viesteistäni, jotka olen kirjoittanut luotettavaksi oletetulle vastaanottajalle, löytyisi jotain järkyttävän kuuloista, jonka takia en sopisi esim. työnantajani imagoon ja voisin saada potkut. Tapanani kun on heittää aika raskastakin mustaa huumoria silloin tällöin vaikka olenkin tavallinen kahden lapsen äiti.
Joskus mietin, että eräänä päivänä vielä joku hakkeri onnistuu saamaan kaikki mese, whap, yms viestit julkisiksi jolloin voidaankin sitten vain googlailla tuttujen nimillä heidän lähettämiään viestejä. Sitä päivää kauhulla odotellessa. Hyvällä tuurilla julkiseksi saadaan ja vielä vauva-palstan nimettömänäkin kirjoitetut viestit jäljitettyinä esille.
Kommentit (43)
Eikös aina paasata sitä, miten teot puhuvat enemmän kuin sanat.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mun viestit lukisi niin jättäisi varmaan kesken koska ne on tylsiä. Kuten olen minäkin :)
Suurimman osan ihmisten jutut ovat niin tylsiä, että on turha kuvitella, että jotakuta kiinnostaisi murtautua juuri sinun sähköpostiisi/some-tiliisi.
Mennäänkö kaljalle?
Tuutko tänään *harrastus*?
Haenko lapset vai meetkö sää?
Pitäisikö *työkaverin nimi* ostaa lahja?
Tässähän on oikein draamaa!