Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö jokaikinen tekstarisi, whapviestiestisi yms. päivänvalon? (vertaa BC-uutisointi)

Vierailija
26.02.2018 |

Tuli vaan mieleen tuosta BC-uutisoinnista, että ihan taatusti minunkin viesteistäni, jotka olen kirjoittanut luotettavaksi oletetulle vastaanottajalle, löytyisi jotain järkyttävän kuuloista, jonka takia en sopisi esim. työnantajani imagoon ja voisin saada potkut. Tapanani kun on heittää aika raskastakin mustaa huumoria silloin tällöin vaikka olenkin tavallinen kahden lapsen äiti.

Joskus mietin, että eräänä päivänä vielä joku hakkeri onnistuu saamaan kaikki mese, whap, yms viestit julkisiksi jolloin voidaankin sitten vain googlailla tuttujen nimillä heidän lähettämiään viestejä. Sitä päivää kauhulla odotellessa. Hyvällä tuurilla julkiseksi saadaan ja vielä vauva-palstan nimettömänäkin kirjoitetut viestit jäljitettyinä esille.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla on niin paljon sellaisia viestejä että jos niille saisi kasvot niin vois kiviä lentää..

Vierailija
2/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia omalla nimelläni/numerollani lähetetyt viestit kestää kyllä päivänvalon. Vammaisia en ole haukkunut koskaan edes anonyyminä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sopisi.

Ei minun ns. julkinen persoonani eroa juurikaan siitä mitä olen kun kirjoittelen kaverille tai puolisolle. Ennemminkin siellä on vaan jotain noloja kaksoisleukakuvia ja tolkuttomasti päättömiä GIFfejä.

Plus mun elämä on niin draamatonta ettei siellä todellakaan ole mitään maata mullistavia paljastuksia.

Vierailija
4/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei siellä pohdita miteen seeppareilla voisi tehdä rahaa. Sitäkö kysyit?

Vierailija
5/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia omalla nimelläni/numerollani lähetetyt viestit kestää kyllä päivänvalon. Vammaisia en ole haukkunut koskaan edes anonyyminä.

Sama.

Kuinka juntti tarvitsee olla haukkuakseen toisia asian takia jolle eivät voi mitään?

Vierailija
6/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kestää. Perheen wappiryhmässä on kyllä huumoria joka ei avaudu muille mutta ei siinäkään mitään a. ilkeää tai b. miten saada itselle rahaa muita huijaamalla-suunnittelua.

Vierailija
7/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kestäisi. Ehkä hieman naamapalmuilua jotkut aiheuttaisi mutta en ole mikään kaksinaamainen selkäänpuukottaja joka esittää kasvotusten jotain muuta ja sitten haukkuu toiselle. En revittele hirveäsi mitään juoruja tai muutakaan. Kyllä mun wappiviestit on hyvin peruskauraa tyyliin päivän kuulumisia ja jotain omille kommelluksille nauramista, kaveriviestit on lähes kaikki vaan jotain aikataulujen säätämistä.

En hauku ihmisiä heidän ulkomuotonsa, sukupuolisen suuntautumisen tai mahdollisten vammojen takia/perusteella tai halvenna heitä. Enkä koe sitä mitenkään hauskana läppänä.

Vierailija
8/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BC:llä ei taida olla omassa elämässään ollut mitään vastoinkäymisiä, ei vakavia sairastumisia, vammautumisa tms. Kuulostaa aika juntilta tyypiltä muutenkin.

Vierailija
9/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka miehelle laitetut lämmittelyjutut varmasti nolottaisivatkin.

Vierailija
10/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mun viestit lukisi niin jättäisi varmaan kesken koska ne on tylsiä. Kuten olen minäkin :)

Vierailija
11/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. :DD Oh my :DDD

Vierailija
12/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ole kaksinaamainen juntti :)

Itseasiassa kun mietin niin kaikki AV-viestitkin voisi ihan hyvin tulla omalla nimellä. Kirjoittelen täälläkin ihan omana itsenäni ja arvojeni mukaisesti. Ja ennen kaikkea tietysti puhun totta.

Vierailija
13/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Mitään toisten haukkumisia yms. viestit eivät sisällä mutta sen verran arkaluontoisia asioita muutaman ihmisen kanssa ollaan viestitelty etten haluaisi niitä ikimaailmassa päivänvaloon.

Vierailija
14/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotain riitoja kumppanin kanssa, käytös lapsellista ja noloa, jos tulisi ilmi, mutta ei mitään sen pahempaa. 

Vierailija
15/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Mitään haukkumisia tai halventavia viestejä ei löydä mutta miehen ja minun väliset liirumlaarumit voisi kyllä jättää lukematta, hävettäisi :D

Vierailija
16/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen joka kehtaa solvata ihmistä hänen vammansa vuoksi on aika alhainen olento. Edes alaikäisistä tuota ei harrasta kuin pahimmat koulukiusaajatyypit.

Vierailija
17/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en ole kaksinaamainen juntti :)

Itseasiassa kun mietin niin kaikki AV-viestitkin voisi ihan hyvin tulla omalla nimellä. Kirjoittelen täälläkin ihan omana itsenäni ja arvojeni mukaisesti. Ja ennen kaikkea tietysti puhun totta.

Samoin. Paitsi olisi noloa, jos tutut tietäisivät minun edes lukeneen jotain Mungo/Aitolehti-ketjuja. Saati kommentoineen, vaikken haukkunut olekaan.

Vierailija
18/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ettei kukaan ole mitään pahaa kenestäkään kirjoittanut silti täällä on

Haukuttu todella montaa ihmista rumaksi ja läskiksi, arvosteltu lapsia, kerrottu että on varastettu työnantajalta, sanottu että ollaan pidetty ”saikkupäiviä” vaikka ei oikeesti olla kipeitä..

Mut ne on varmaan ne muut jotka näitä juttuja kirjottaa..

Vierailija
19/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kovin kummoisia mörköjä löydy.

Pahimmat olisivat varmaan 20v sitten nuoruuden tuskassa ircciin suollettuja paatosta tihkuvia kirjoituksia. Nekin anonyyminä.

Nimelläni tietysti löytyy tuhansia ja tuhansia kirjoituksia netistä. AV onkin nykyään niitä harvoja paikkoja joissa olen nimettömänä.

Tekstarit sun muut eivät sisällä mitään kauhean häpeällistä. En hauku ihmisiä netissä enkä muuallakaan.

Vierailija
20/43 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ihan tässä lähiaikoina esim. haukkunut muutamaa työkaveria suutuspäissäni mm. lehmäksi, vajaaksi, reittä pitkin kiipeäväksi selluliittiperseeksi. Ja en kyllä edes muista mitä on vuosien varrella tullut kirjoiteltua kavereille. Taidankin olla aika harvinainen ihminen kun puhun selän takana muista.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi