Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskassa on annettu varoitus erittäin kylmästä säästä, lämpötila saattaa laskea jopa alle -5 C!

Vierailija
26.02.2018 |

Lontooseenkin on annettu lumisadevaroitus!

Suomessa pakkasvaroitus etelään: lämpötila voi laskea –20:n ja –30 asteen välille. Mutta eikö tuo ole ihan normaalia että välillä on tuollaisia talvilukemia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin muuten, mutta kun olen nähnyt palstalla ihmisten valittavan muutamasta pakkasasteesta niin osaavat ne jotkut täälläkin.... Itseäni alkaa ottaa päähän vasta jos pari viikkoa on -27 tai alle, koska se alkaa jo rajoittaa lenkkejä. Itse pärjäisin, mutta koiralla jää puvusta huolimatta korvat ja tassut paljaiksi.

Miksei koiralle ole tossuja?!?

Vierailija
22/23 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona +25 lämmintä. Naurattaa ihmiset, jotka kesällä heti valittavat ja kuolevat kuumuuteen, kun ulkolämpötila kohoaa +25 asteeseen. Nämä on näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloja ei ole kunnolla lämpöeristetty, ei talvirenkaita... kyllä yli 10cm lunta ja -5c saa esim Pariisin aika kaaokseen kuten muutama viikko sitten kun lunta satoi 20cm. Pieniä katuja ei esim aurata joten lumi ja loska pakkaantuu jääksi niin siinä ei ole helppo kesärenkailla ajaa. Pariisissakin tästä vielä selviää mutta kun sitä lunta tulee esim Nizzassa niin se on jo lähes maailmanloppu. Autoja lentää rinteiltä satoja metrejä alas, valuu mäkiä alas yms. Lunta ei sielläpäin tule kun ehkä kerran 5 vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän