Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakentajille, remontoijille kysymys ikkunoista...

Vierailija
18.04.2006 |

Elikäs antakaa palautetta valitsemistanne ikkunoita tai jos olette kuulleet tutuilta jotain. Tarjoukset pyydetty tiiviltä, domukseslta, fenestralta ja karvialta. Hinta eroja on, mutta se laatu kiinnostais että onko siinä toisiaan niin paljon eroa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikkunoita 22 kpl ja osa ikkunoista on jopa 7m korkeita joten hinnoissa oli paljon heittoja.

Osalla on nimittäin nämä 7m ikkunat turvalasia ja osalla sit taas ei..

Vierailija
2/2 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivi on kallis. Fenestraan olen kuullut moitittavan. Muista ei tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä