G: Tätä meikkituotetta en vaihtaisi pois
Kommentit (14)
Sillä olen monet kerrat pelastanut kasvoni (ihan sananmukaisesti) huonosti nukutun yön jälkeen!
Todella hyvä, ei ikinä sottaa, paakkuunnu tai valu!
Mistähän saisi, varmaan stockalta?
Millään sarjalla ei vaan ole lähellekään samanlaista, vaikka samantyylisiä olevinaan onkin.
meikin levityspensseli,
YSL:n sävyttävä päivävoide,
Nivean herkänihon puhdistusvoide,
Favoran suihke kasvovesi,
Toi Long optic oli aivan loistava ripsari, toi diorshow ei läheskään yhtä hyvä!
Ehkä joku muukin tekee semmosia missä on vielä oikea sivellin eikä niitä ärsyttäviä tussikyniä?
Kulmakarvageeli, merkillä ei väliä.
Blistexin purkki-huulirasva on tosiaan ehdoton.
Sitten toisena Joe Blascon peitevoidenappi (Orange Highlight) - pieni sipaisu peittää mun mustat silmänaluset. Nappi maksaa n. 35 euroa, mutta kestää lähes ikuisesti.
Olen myös kiinnostunut tuosta Kanebon meikkipuuterista. Onko miten peittävä ja sopiiko kuivallekin iholle?
Guerlainin aurinkopuuteri ja Kanebon meikkipuuteri.
tulee tosi helposti huolitellut kulmat, vaikka värjäyksestä liikaa aikaa.
Ilman kunnon siveltimiä en suostuisi enää meikkaamaan.
Tuotteista sellaisia jotka ovat ja pysyvät meikkilaukussani:
- irtopuuteri joka levitetään isolla siveltimellä, mulla Colosé mutta muutkin ovat varmasti hyviä
- valokynä (paras hinta-laatusuhde on Revlonissa ja siitä se luminous touch eli kaikkein valoisin väri)
- Revlonin colourstay meikkivoide
- viimeisin ihana löytö ovat voidemaiset luomivärit, joista paras koostumus ja aplikaattori (kokeilemistani) on Revlonilla.
Hassua, tuli aika Revlon-pitoinen lista vaikka tosielämässä ei minulla oikeastaan muita Revloneita ole kuin nämä tässä mainitut =)
Eyelineriä käytän minäkin, ja olen huomannut että niitä on nyt tullut monelle sarjalle! Monta vuotta tuntui olevan melkein vain niitä tusseja, mutta nyt huomasin että Kanebon 38 sarjassa on myös eyelineri, meinasinkin hankkia sellaisen!
Sitä ripsaria olen käyttänyt vuosia ja siitä en luovu. Parempaa ei edes ole.
Myös Bilstex valk. purkissa oleva huulirasva on ainoa huulirasva jota suostun käyttämään ja sitäkin lähes 24/7.