Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Tätä meikkituotetta en vaihtaisi pois

Vierailija
18.04.2006 |

Aloitan: Kanebon meikkipuuteri

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ripsaria olen käyttänyt vuosia ja siitä en luovu. Parempaa ei edes ole.



Myös Bilstex valk. purkissa oleva huulirasva on ainoa huulirasva jota suostun käyttämään ja sitäkin lähes 24/7.

Vierailija
2/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen monet kerrat pelastanut kasvoni (ihan sananmukaisesti) huonosti nukutun yön jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä, ei ikinä sottaa, paakkuunnu tai valu!





Mistähän saisi, varmaan stockalta?

Vierailija
4/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään sarjalla ei vaan ole lähellekään samanlaista, vaikka samantyylisiä olevinaan onkin.

Vierailija
5/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikin levityspensseli,

YSL:n sävyttävä päivävoide,

Nivean herkänihon puhdistusvoide,

Favoran suihke kasvovesi,

Vierailija
6/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Long optic oli aivan loistava ripsari, toi diorshow ei läheskään yhtä hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

, sitä en vaihda

Vierailija
8/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku muukin tekee semmosia missä on vielä oikea sivellin eikä niitä ärsyttäviä tussikyniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvageeli, merkillä ei väliä.

Blistexin purkki-huulirasva on tosiaan ehdoton.

Vierailija
10/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toisena Joe Blascon peitevoidenappi (Orange Highlight) - pieni sipaisu peittää mun mustat silmänaluset. Nappi maksaa n. 35 euroa, mutta kestää lähes ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kiinnostunut tuosta Kanebon meikkipuuterista. Onko miten peittävä ja sopiiko kuivallekin iholle?

Vierailija
12/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Guerlainin aurinkopuuteri ja Kanebon meikkipuuteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tosi helposti huolitellut kulmat, vaikka värjäyksestä liikaa aikaa.

Vierailija
14/14 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kunnon siveltimiä en suostuisi enää meikkaamaan.

Tuotteista sellaisia jotka ovat ja pysyvät meikkilaukussani:



- irtopuuteri joka levitetään isolla siveltimellä, mulla Colosé mutta muutkin ovat varmasti hyviä

- valokynä (paras hinta-laatusuhde on Revlonissa ja siitä se luminous touch eli kaikkein valoisin väri)

- Revlonin colourstay meikkivoide

- viimeisin ihana löytö ovat voidemaiset luomivärit, joista paras koostumus ja aplikaattori (kokeilemistani) on Revlonilla.



Hassua, tuli aika Revlon-pitoinen lista vaikka tosielämässä ei minulla oikeastaan muita Revloneita ole kuin nämä tässä mainitut =)



Eyelineriä käytän minäkin, ja olen huomannut että niitä on nyt tullut monelle sarjalle! Monta vuotta tuntui olevan melkein vain niitä tusseja, mutta nyt huomasin että Kanebon 38 sarjassa on myös eyelineri, meinasinkin hankkia sellaisen!