Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 11-kuinen saada jo satunnaisesti sokeria?

Vierailija
18.04.2006 |

Esim. pannukakusta maistiaisia jne.? Entä mehut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mässäilyksi mene. Ei sokerissa mitään vaarallista ole.

Vierailija
2/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi saada, ajattelin vain että voiko antaa maistiaisia jotka sisältävät vähän sokeria?? Oletteko antaneet esim. vedellä laimennettua täysmehua alle vuoden ikäisille?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko että siinä on mitään pahaa.

Vierailija
4/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole antanut enkä vielä vähään aikaan annakkaan. Ihan vain siksi että turha opettaa tässä iässä makeaan, ehtii se niitä mehuja ja muita syödä vaikka kuinka myöhemminkin

Vierailija
5/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet määrät sokeria eivät ole haitaksi kenellekään. Puolivuotiaalle ja siitä vanhemmalle voi aivan hyvin antaa vaikka mehukattia, kunhan sitä ei juota lapselle desikaupalla. Ja aterioiden yhteydessä nautittu sokeri ei pilaa hampaita, vaan se jatkuva makean syönti/juonti, esim mehupullo josta lapsi jatkuvasti ympäri vuorokauden ottaa tipan mehua

Vierailija
6/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus limua ja pääsiäisnamuja sai maistaa. ja joskus puuroon tavallista mansikkahilloo. Piparia on syöty, samoin jätskiä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Hedelmäsokeria kuulemma pitäisi käyttää. (?) Neuvolassa juuri sanoivat, että ainoat joita tulisi välttää on suola, nauris, lanttu, retiisi sekä pinaatti.



ap

Vierailija
8/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on tietysti vähemmän energiaa, mutta meidän vaavi on muutenkin melko kevyt pituuteen nähden, niin ei se energia sille pahaa tee.



Muuten kyllä kun esikoinen oli vauva olin paljon tarkempi siitä, mitä sille syötin, mutta nyt kolmannen kanssa tuntuu että ei ne nyt niin herkästi pilalle mene. Enkä nyt siis tarkoita etten suosituksia noudata, mutta en kyllä niin älyttömän tarkkakaan ole.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia, mihin haluaa totuttaa. Eihän se vaarallista ole eikä lapsesta mitään sokeriaddiktia tule jos silloin tällöin jossain ruoassa on sokeria.

Vierailija
10/10 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän