Pitkä muna on huono, mutta PAKSU on tosi nannaa!
Sellaista kun on saanut niin ohuemmat ei oikein tunnu miltään, se on kyllä valitettava totuus. Tietty jos mies on kekseliäs niin sillä voi kompensoida paljon.
Ja ei, en ole vielä synnyttänyt joten värkkini on suhteellisen kelpo :)Mutta kyllä paksu vehje täyttää ihan eri tavalla kuin ohut. Silloin nautintokin on toista.
Kommentit (28)
en ihan allekirjoita tuota, minähän siis olen suuri mies, suurenmoinen mies, suuri sielu, joka osaa iloita vähästäkin ja soveltaa parhaalla mahdollisella tavalla sitä vähää, mitä Luoja on hänelle suonut. Säälin hölmöä, joka ei keksi parempaa tapaa solvata, kuin piirunverran tilastollisesta keskimitasta alaspäin poikkeavasta peniksen mitasta huomauttaminen. Hullulla on kuulemma halvat huvit, idiootilla ilmaiset. Mutta kuka onkaan oikea idiootti? Ei ainakaan se, joka pitää teitä pilkkanaan ihan ilmaiseksi jatkuvasti ja jolla on suunnattoman hauskaa, kun yritätte puolustella minulle, sitä miksi minun pitäisi olla joku seksiorja itsekkäille, vihaisille ämmille. kun en saa siitä itselleni mitään. Se ei ole reilua. Yksikin ehdotti, että hitsaisin hanskaan panon jälkeen, jos ei muuten lähde liemet liikkeelle. Miksi minä sitten ensinkään panisin sellaista ämmää? voisin runkkia ihan itseksenikin ja heittää akan pihalle. Otan Virolaisen muijan. Suomalaiset naiset ymmärtää tasa-arvolla jotain ihan muuta kuin mitä se oikeasti on. Virolaiset naiset taas tietävät mistä miehet pitävät, koska heillä on motivaatiota ottaa siitä selvää, koska he ajattelevat miesten parasta. Siinä on sitä jotakin. Se on oikein! Suomalaiset naiset vaan vaatii paljon eikä anna vaihdossa mitään.
Usealta naiselta on ihan oikeasti unohtunut että seksi on kahden ihmisen yhteinen hetki,joku vanha rapparikin sen jo osasi laulussaan kertoa (JOS HALUU SAADA ON PAKKO ANTAA)!!!!
On miehissä tietysti myös vikaa jos kuvittelevat että se pelkkä jyystö riittää mutta onhan se nyt sanomattakin selvää että aktiivinen nainen saa miehestä enemmän irti(kokemusta tästä on).
Miten täällä kommentoitaisiin jos mies ensin laukeaisi ja sanoisi sitten naiselleen että rämplää itselles orgasmi,voin pidellä sun tissejäs ja katsoa:D
Viron naisista sen verran että seksistä en tiedä mutta kaupan päälle saa kulttuuri erot. Olen kuullut että ovat kyllä meitä suomalaisia naisia paljon naisellisempia mutta odottavat myös sitten että mies osaa pitää koko talouden kunnossa(ei onnistu kaikilta miehiltä varsinkaan jos on tottunut että nainenkin osallistuu laskujen yms. hoitamiseen mikä Suomessa on hyvinkin normaalia ja joissakin tapauksissa nainen hoitaa kaikki taloudelliset jutut).
Toisille miehille sopii varmasti paremmin, onnea yritykselle!!!!
Hyvin sanottu ja asialliseti argumentoitu !
Ja minä en luoja paratkoon ole yrittänyt taivutella sinua olemaan seksiorjana kellekään. Itse asiassa en enää edes miehille. Uusin suositukseni on, että leikkaat pilisi poikki ja keskityt kehittämään itseäsi henkisesti.
F
Ps: Huonoja uutisia: Viron naisille ei (enää) kelpaa kuka tahansa ulkomaanpelle, ne ajat meni jo. Kannattaa hakea tuolta Venäjän provinsseista tai kauempaa idästä.
Vierailija:
Mutta kuka onkaan oikea idiootti? Ei ainakaan se, joka pitää teitä pilkkanaan ihan ilmaiseksi jatkuvasti ja jolla on suunnattoman hauskaa, kun yritätte puolustella minulle, sitä miksi minun pitäisi olla joku seksiorja itsekkäille, vihaisille ämmille. kun en saa siitä itselleni mitään.
Vierailija:
Ja minä en luoja paratkoon ole yrittänyt taivutella sinua olemaan seksiorjana kellekään. Itse asiassa en enää edes miehille. Uusin suositukseni on, että leikkaat pilisi poikki ja keskityt kehittämään itseäsi henkisesti.
F
Ps: Huonoja uutisia: Viron naisille ei (enää) kelpaa kuka tahansa ulkomaanpelle, ne ajat meni jo. Kannattaa hakea tuolta Venäjän provinsseista tai kauempaa idästä.
Otapa rauhallisesti, Femakko, ja löysää hiukan sitä vannetta pääsi ympärillä. Kuka täällä on sinulle vi**uillut? Etköhän se ollut SINÄ joka aloit tuon " rakentavan" sanailun.
Sinulle voisin suositella että tunget (voi mennä kyllä ihan heittämällä sinulle) pesismaillan tavaraasi (poikittain) ja meditoit hiukan.
niinpä
vaan käytännössä harva nainen nauttii paksusta pippelistä
Mullakin tota ympärysmittaa vaan 17cm ja tuo omat " ongelmat"
joskus toivonut ohuempaa!!
-mici-
Kyllä Suomesta on enää vaikea löytää oikeata naista, itsekkäitä paskoja kyllä löytyy.
Olen jälkeen kerran onnistunut aiheuttamaan pahennusta kiukkuisten femakkojen keskuudessa! xDxDxD
T:185cm/100kg/13cm Karkea, mekaaninen sekatyö-/panokone eli viestin 5, ja parin muunkin kirjoittaja
P.S: Nauran niille vihaisille ämmille, jotka tuhisee hermostuneina tietokoneidensa ääressä tänne kirjoittamieni mielipiteiden vuoksi. xD