Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä muna on huono, mutta PAKSU on tosi nannaa!

Vierailija
18.04.2006 |

Sellaista kun on saanut niin ohuemmat ei oikein tunnu miltään, se on kyllä valitettava totuus. Tietty jos mies on kekseliäs niin sillä voi kompensoida paljon.

Ja ei, en ole vielä synnyttänyt joten värkkini on suhteellisen kelpo :)Mutta kyllä paksu vehje täyttää ihan eri tavalla kuin ohut. Silloin nautintokin on toista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici-

Vierailija
2/28 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus voi auttaa asiaa ja paljon, jos kalu lyhyt. Ohut kikkeli ei tunnu missään vaikka ois metrin mittanen (heinänkortta sankossa, vai miten se vertaus nyt meni).

Onneksi omalla miehellä on sopivan mittainen eli just niin pitkä kuin muhun kivuttomasti mahtuu ja suht paksu, että täyttää reunoja myöten, mutta satuttamatta. Paljon tuossa miehessä on vikoja, mutta kalua ei voi moittia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään ohuemmasta, koska sellaisen kanssa voi harjoittaa tuntien orgasmisessioita ilman lisääntyvää kitkaa.

Vierailija
4/28 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen vaatimaton 13cm aika ohut kyrpä ja mua vituttaa yli kaiken ku joutuu höyläämään kolmekin varttia , että saa kräämit pellolle. Ämmättykkää, joo. Entä MINÄ? xD. Mikään tussu ei ole tuntunut riittävän tiukalta tähän mennessä, persereikää en ole saanut. Enkä haluisikaan välttämättä, se on likaista, mutta nyt meni sivuraiteille... ei vaan pysty nauttimaan seksistä ku tulee helvetinmoinen hiki eikä se siemensyöksykään ole muuta kuin mitäänsanomaton nytkäys. Aina puhutaan siitä mikä naisista tuntuu hyvältä. Vaan naiset saa olla itsekkäitä. Opettelisivat ees ottamaan poskeen kunnolla, prkl...

Vierailija
5/28 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oEntä MINÄ? xD. Mikään tussu ei ole tuntunut riittävän tiukalta tähän mennessä, persereikää en ole saanut. Enkä haluisikaan välttämättä, se on likaista, mutta nyt meni sivuraiteille... ei vaan pysty nauttimaan seksistä ku tulee helvetinmoinen hiki eikä se siemensyöksykään ole muuta kuin mitäänsanomaton nytkäys. Aina puhutaan siitä mikä naisista tuntuu hyvältä. Vaan naiset saa olla itsekkäitä. Opettelisivat ees ottamaan poskeen kunnolla, prkl...

Hmm... Ja mikä olisi naisten velvollisuus sinun nautintosi edestä?

Antaa aina suuseksiä? Koska et saa muuten?

Entäs jos rakastelisit (vai etkö rakastele,vaan nait?) sen verran, että mimmisi saa orkun ja sitten pyytäisit häntä pitelemään palleistasi sen aikaa, kun vedät käteen? Kai sillä lailla saat?

Ei kai se naisten vika ole, jos et osaa etsiä sopivia asentoja, joissa saa tiukkuutta haaroväliin. Esim. naisen jalat olkapäillesi, polvet yhteen, sinä polvillasi. Tai perhonen-asento? Mitäs jos käyt ostamassa kirjakaupasta kama-sutra -kirjan ja etsit sieltä asennot, joissa flaksi käy parhaiten.

Niin ja yks hyvä pienimunaiselle. Nainen kontilleen, pää tyynyn varaan, jalat koukkuun vatsan alle. Mies takaapäin kontillaan. Auttaisiko tuskaasi?

Vierailija
6/28 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat just semmoiselta " mieheltä" , jonka kanssa kukaan nainen ei haluaisi joutua samaan petiin. Opettele ensin antamaan ja odota vasta sitten itsekin jotain. Höylääminen ja hinkkaaminen kun on asioita, joita naiset kammoaa yli kaiken! Siinä teitä on kaksi sängyssä, jotka laskee vaan minuutteja siihen, että pääsee pois kiduttavasta tilanteesta. Sitäkö seksi sinulle on???

Vierailija
7/28 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muijat saakin, erityisesti ne on tykänny siitä ku laitan niitten jalat mun olkapäiden yli, se on mustakí ihan jees, mutta silti saa höylätä liian kauan. eikä ne ota meisseliä suuhun tarpeeksi usein. mistäkö tiedän? no, ku ne raastaa hampailla eikä mun pientä kalua saa työntää edes puoliksi sisään, kun alkaa jo se kakominen. Sanon vaan, että haluaisin joskus suihinoton naiselta, joka osaa tukahduttaa oksennusrefleksinsä ja hotkaisee melan naamioon juurta myöten. Tiedän, että tuolla jossain sellaisiakin on. Musta vaan tuntuu, että mua käytetään hyväksi. Ämmät pitää kivaa ja meitsi joutuu hikoileen.

Vierailija
8/28 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalun kokoon et voi vaikuttaa, mutta asenteeseen voit. Siinä on ihan helvetisti parantamisemn varaa. Katkeroituminen ei tee kenestäkään haluttavaa.

Vierailija
9/28 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muuten aika iso mies, vaikka kalu onki vähän keskitasoa pienempi. 185cm/100kg. Kannan, nostan, rakennan, kaivan, hakkaan halot...mitä vaan. tiedoksi vihaiselle femakolle, joka kirjoitti pienelle miehelle. mä olen varsin pystyvä mihin vaan ja kyllä mä pimppiä nuolen ja muutenki koskettelen joka paikasta mistä arvelen tuottavani naiselle jonkinlaista mielihyvää. Oon saanu paljon hyvää palautetta, mutta se on mulle ihan sama, ei hivele yhtään vaikka miten kehutaan. ehkä multa puuttuu korvien välistä jotain, mutta onko se mun vika? Haluaisin vaan tavata sellaisen naisen joka haluaa miellyttää mua. useimmat on vaan ottajia. Miestä ei enää kunnioiteta. mä kunnioitan naisia. nimittäin sellaisia, jotka tekee jotain miehen eteen eikä vaan makaa sohvalla ja syö suklaata.

Vierailija
10/28 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin ei kuulu maistua TYÖLTÄ! töitä saa paiskia ihan tarpeeksi...

Vierailija
11/28 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kai se naisten vika ole, jos et osaa etsiä sopivia asentoja, joissa saa tiukkuutta haaroväliin. Esim. naisen jalat olkapäillesi, polvet yhteen, sinä polvillasi. Tai perhonen-asento? Mitäs jos käyt ostamassa kirjakaupasta kama-sutra -kirjan ja etsit sieltä asennot, joissa flaksi käy parhaiten.

Ja oliko niin että se on vain ja ainoastaan miehen velvollisuus tuottaa naiselle nautintoa? Siis naisella on vain oikeuksia ja miehellä velvollisuuksia? Ziisus! Nainen voi siis mielestäsi maata kuin lahna ja jää miehen tehtäväksi vääntely ja kääntely " tiukkuuden" säätämiseksi?

Haloo varsova...

Kyllä se on juurikin MYÖS naisen asia nuo asento ja tiukkuus asiat.

Naiset yleensä kitisee kun ei tunnu miltää ja milloin penis on lyhyt ja milloin ohut (on muuten asioita joille mies ei voi mitään)...nythän tästä voidaan vetää analogia että on naisen oma vika jos ei tunnut miltään...naisen pitaa siis hakea oikeita asentoja ja treenata lantionpohjalihaksiaan jne. - eikö niin?

Vierailija
12/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen nautinto on ensisijaisesti itse hankittava.

Nuo asentojen etsimiset ---> ei nainen voi tietää, mikä asento sinusta tuntuu parhaalta, kyllä sinun pitää ihan itse se päätellä!

Enkä puhunut mistään lahnana makaamisesta, vaan siitä, että kokeilet naisesi kanssa erilaisia asentoja, jotta ITSE saisit tietää, missä asennossa kalusi parhaiten viihtyy.

Ja edelleen, naisenko ne asennot on ehdotettava ja sinua nosteltava paikasta toiseen? Miksi et ota vastuuta omasta nautinnostasi ja etsi, kokeile ja aisti?

Vierailija
13/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tiukkuuden" säätämiseksi?

Haloo varsova...

Kyllä se on juurikin MYÖS naisen asia nuo asento ja tiukkuus asiat.

Naiset yleensä kitisee kun ei tunnu miltää ja milloin penis on lyhyt ja milloin ohut (on muuten asioita joille mies ei voi mitään)...

nythän tästä voidaan vetää analogia että on naisen oma vika jos ei tunnut miltään...naisen pitaa siis hakea oikeita asentoja ja treenata lantionpohjalihaksiaan jne. - eikö niin?

EHDOTTOMASTI jokaisen naisen kannattaa hakea itselleen hyvät asennot ja treenata lantionpohjalihaksia, tietenkin! Mitä ihmettä sinä oikein kuvittelet?

Ja yhtä lailla on SINUN asiasi huolehtia, että harrastat seksiä niin, että saat siitä iloa irti. Et voi syyttää lahnoja siitä, ettet tunne monia asentoja. Voithan aina ehdottaa, jos kumppanillesi jokin asento ei ole tuttu, kas hänhän ei välttämättä ole innostunut samasta kuin sinä. Siis kokeilemaan. Et halua ehdottaa uusia asentoja? Se on naisen tehtävä?

En oikein ymmärrä tätä vastakkainasettelua naiset vs. miehet. ???

Eikö rakastelu ole kahden kauppa jossa kummallakin _aikuisella_ihmisellä on ymmärrys omasta seksuaalisuudestaan, asioista mistä pitää tai ei pidä?

Vierailija
14/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jokaisen nautinto on ensisijaisesti itse hankittava.

Nuo asentojen etsimiset ---> ei nainen voi tietää, mikä asento sinusta tuntuu parhaalta, kyllä sinun pitää ihan itse se päätellä!

Enkä puhunut mistään lahnana makaamisesta, vaan siitä, että kokeilet naisesi kanssa erilaisia asentoja, jotta ITSE saisit tietää, missä asennossa kalusi parhaiten viihtyy.

Ja edelleen, naisenko ne asennot on ehdotettava ja sinua nosteltava paikasta toiseen? Miksi et ota vastuuta omasta nautinnostasi ja etsi, kokeile ja aisti?

lainaus viestistä 6:

Antaa aina suuseksiä? Koska et saa muuten?

Entäs jos rakastelisit (vai etkö rakastele,vaan nait?) sen verran, että mimmisi saa orkun ja sitten pyytäisit häntä pitelemään palleistasi sen aikaa, kun vedät käteen? Kai sillä lailla saat?

12 jatkaa:

En ole nro 5 viestin kirjoittaja, reagoin vain sinun typerään viestiisi 5:lle.

Lueppa 6/12 mitä oikein kirjoittelet -> sinulla taitaa olla jakomielitauti. Ensin olet sitä mieltä, että on miehen velvollisuus tuottaa naiselle nautintoa, ja nyt oletkin sitä mieltä että se on kummankin osapuolen oma asia / omalla vastulla että saa nautintoa. Kummin päin tämä asia nyt oikein on?

Olet siis sitä mieltä että miehen on tuotettava nautinto / orgasmi naiselle, ja sitten vedettävä itse käteen? Naisen tehtäväksi jää pallien pitely? Tässähän mies tekee käytännössä kaiken " työn" . Ja jos sinä saat päättää, niin kaikki miehet ovat pieni munaisia, koska SINÄ olet niin päättänyt. Tyypillisiä lausuntoja itseriitoiselle " Täydelliselle naiselle" joka peittelee omia itsetunnon heikkouksiaan ja tyytymättömyyttään omaan itseensä miesten haukkumisella.

Vierailija
15/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo yhteiset hetket seksin parissa pitäisi kuulua kummallekin osapuolelle?

Meitä naisia saa usein lämmitellä esileikillä mikä ei miehille yleensä ole mikään välttämättömyys,

sitten suoritetaan itse akti kesti se sitten 1minuutin tai tunnin niin molemmat siinä kuuluu olla aktiivisina:),

ja lopuksi kun mies on valmis nukahtamaan onnellisena (jos on ilta) niin naiselle täytyy tehdä vielä muutama hellä ele kun on kerran viritetty tuohon tunnelmaan.

Eli siis jos mies ei saa kunnon nautintoa seksistä niin naisen pitäisi siinä avittaa jos ongelma on myös hänen tiedossa.

Jos poskeen ei kalu mahdu niin vaihtoehtoja suihinotolle varmasti löytyy vaikka millä mitalla kun on kiinnostusta niitä etsiä ja käyttää mielikuvitustaan.

Alkuperaiselle:

Nykyisellä pitkä ja paksu joka tuntuu kun sitä oikein käyttää,

pienempi/pitkä ja kapea vetää vertoja jos miehellä on taitoa käyttää sitä minkä on saanut;D

Vierailija
16/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä nro 16.

Mukavan asiallinen viesti.

Noin asioita pitää ajatella.

Vierailija
17/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lueppa 6/12 mitä oikein kirjoittelet -> sinulla taitaa olla jakomielitauti.

Ensin olet sitä mieltä, että on miehen velvollisuus tuottaa naiselle nautintoa, ja nyt oletkin sitä mieltä että se on kummankin osapuolen oma asia / omalla vastulla että saa nautintoa. Kummin päin tämä asia nyt oikein on?

Olet siis sitä mieltä että miehen on tuotettava nautinto / orgasmi naiselle, ja sitten vedettävä itse käteen? Naisen tehtäväksi jää pallien pitely?

?? Ensinnäkin 6 ja 12 ovat eri henkilöiden kirjoittamia.

Toisekseen minä en ole väittänyt että mies " tuottaisi naille orkkua" tai että hänen olisi niin tehtävä, vaan todennut, että jos mies ei saa orgasmia naisen kanssa, on hänen sitten keksittävä eri tapoja.

Olen täysin sitä mieltä, että kummankin on pidettävä omasta nautinnostaan huolta. Jos nainen saa orgasmin yhdynnässä, on se ok, mutta onko se mieheltä pois? Ja mitä pahaa siinä on, että jokainen kokeilee, mitkä asennot itselle ovat parhaita?

Ja minä pidän pienimunaisista miehistä, joten siitäkään ei ole angstia.

Olen vain todennut, että tietyt asennot ovat heille parhaita.

Vierailija
18/28 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut kommentillani siitä, että rakastelet, kunnes naisesi saa orgasmin ja sitten sinä vedät käteen sitä, että sinun PITÄISI tuottaa orkku.

Ymmärrän jos tulkitsit sen niin. Tarkoitin sitä, että kun puhuit siitä, kuinka yhdyntä ei saa sinua tulemaan, että voi sitä hakea nautintoa muullakin tavalla. Ja usein mies tulee helpommin, jos hän itse säätelee tahtia esim. kädellään ja nainen tukee esim. palleja pidellessä verrattuna siihen, että nainen vetää miestä käteen. Yhteinen hetkihän se on kummin vain.

Tarkoitin myös sitä, että jos ylipäänsä haluat olla yhdynnässä, mutta sinua ärsyttää sen kesto, niin sitten parhainta olisi varmaan lyhentää sen kestoa tai vaihtaa parempaan asentoon, jossa nautit enemmän.

En ole skitsofrenikko, yritin auttaa sinua ongelmassasi ja neuvoa parempia asentoja.

Vierailija
19/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

?? Ensinnäkin 6 ja 12 ovat eri henkilöiden kirjoittamia.

Toisekseen minä en ole väittänyt että mies " tuottaisi naille orkkua" tai että hänen olisi niin tehtävä, vaan todennut, että jos mies ei saa orgasmia naisen kanssa, on hänen sitten keksittävä eri tapoja.

Olen täysin sitä mieltä, että kummankin on pidettävä omasta nautinnostaan huolta. Jos nainen saa orgasmin yhdynnässä, on se ok, mutta onko se mieheltä pois? Ja mitä pahaa siinä on, että jokainen kokeilee, mitkä asennot itselle ovat parhaita?

Ja minä pidän pienimunaisista miehistä, joten siitäkään ei ole angstia.

Olen vain todennut, että tietyt asennot ovat heille parhaita.

12/15 jatkaa:

Aluksi, kirjoituksessani oli virhe, tarkoitin 6/13 kuten viestin otsikossa oli.

Toisekseen toistan uudelleen, että en ole viestin 5 kirjoittaja.

Minulla ei ole orgasmiongelmaa. Reagoin ainoastaan sinun viestissä 6 viestille 5 kirjoittamaan tylkyhköön vastaukseen. Mikä siinä on että tuota " pienimunainen" terminologiaa pitää käytää joka käänteessä? Eikö pysty asiallisesti kommentoimaan?

Voi olla että ymmärsin väärin 6 viestisi, mutta kyllä siinä se henki oli että miehellä on elvollisuus tuottaa naiselle nautinto / orgasmi ja jäädä oman nautintonsa / orgasminsa kanssa " oman onnensa" varaan.

Jos näin on niin että kumpikin vastaa vain omasta nautinnosta, niin eikö tällöin olisi luonnollista että kumpikin hoitaa itsenä?

Ei kai se näin voi olla?

Vierailija
20/28 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tarkoittanut kommentillani siitä, että rakastelet, kunnes naisesi saa orgasmin ja sitten sinä vedät käteen sitä, että sinun PITÄISI tuottaa orkku.

Ymmärrän jos tulkitsit sen niin. Tarkoitin sitä, että kun puhuit siitä, kuinka yhdyntä ei saa sinua tulemaan, että voi sitä hakea nautintoa muullakin tavalla. Ja usein mies tulee helpommin, jos hän itse säätelee tahtia esim. kädellään ja nainen tukee esim. palleja pidellessä verrattuna siihen, että nainen vetää miestä käteen. Yhteinen hetkihän se on kummin vain.

Tarkoitin myös sitä, että jos ylipäänsä haluat olla yhdynnässä, mutta sinua ärsyttää sen kesto, niin sitten parhainta olisi varmaan lyhentää sen kestoa tai vaihtaa parempaan asentoon, jossa nautit enemmän.

En ole skitsofrenikko, yritin auttaa sinua ongelmassasi ja neuvoa parempia asentoja.

Nro 5:n (ei minun) keskeinen " ongelma" oli hänen kokemuksensa seksin/yhdynnän muodostumisesta vain lähinnä mekaaniseksi pitkäkestoiseksi suoritukseksi. Hän ilmaisi asiansa ehkä hiukan töksäyttävällä / karkealla tavalla. Toinen keskeinen asia oli hänen toiveensa naisen aktiivisemmasta roolista myös miehen laukeamista kohtaan, jotta seksi ei jäisi vain mekaaniseksi, ylipitkäksi, miehen puurtamiseksi.

Tässä kohdin aktiivinen, ymmärtäväinen ja kekseliäs nainen voi auttaa.

Ongelmahan ei kait ole miehen " sen" koko. Ei miehillä keskimäärin tuon isommat vehkeet ole, kuin mikä 5:llä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi