Korteista katsoja
Kommentit (493)
Voisitko katsoa minulle, mitä näet? :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistan elämäni rakkauden, kun hänet kohtaan ensimmäisen kerran? (Missä tapaan hänet?)
Tunnistat hänet kultaisesta ristikorusta kaulassa. Toivottavasti pidät silmälaseista sillä hänellä on sellaiset. Mies liittyy jotenkin työhösi.
Vierailija kirjoitti:
Näen miehen joka palvoo sinua. Valtavan rakastuneen miehen. Voisiko lähipiirissäsi olla mies joka on ihastunut sinuun? Ensi perjantai tuo mukanaan positiivisen yllätyksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen miehen joka palvoo sinua. Valtavan rakastuneen miehen. Voisiko lähipiirissäsi olla mies joka on ihastunut sinuun? Ensi perjantai tuo mukanaan positiivisen yllätyksen...
Varmaan miesystäväni. ;D Uu, kiitos paljon!
ENKELI68 kirjoitti:
Miten selvitä eteenpäin ??
Oleellista on lakata kantamasta menneisyyden taakkaa harteillasi.
Vierailija kirjoitti:
ENKELI68 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, osui oikeaan..menneisyyden taakka kulkee mukana joka päivä, mutta miten päästää taakasta irti..?? Ilman menneisyyttä ei olisi kuitenkaan tulevaisuuttakaan..Uskon,että ymmärrät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin auttaa ystävääni?
Tilanteessa voit toimia vain ja ainoastaan keskustelu apuna. Varaa sinulle ja ystävällesi lyhyt viikonloppu reissu. Hän ei voi puhua kaikesta juuri nyt, mutta matkalla hän avautuu ja asiat selviävät.
ENKELI68 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENKELI68 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, osui oikeaan..menneisyyden taakka kulkee mukana joka päivä, mutta miten päästää taakasta irti..?? Ilman menneisyyttä ei olisi kuitenkaan tulevaisuuttakaan..Uskon,että ymmärrät mitä tarkoitan.
Todellisuudessa on vain nykyhetki ja siihen sinun pitäisi keskittyä. Henkisten harjoitusten kautta voit vapautua, mutta työtä se vaatii. Aloita uusi harrastus. Ehkä meditaatio tai jooga? Anna anteeksi jos on anteeksi annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
ENKELI68 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ENKELI68 kirjoitti:
Todellisuudessa on vain nykyhetki ja siihen sinun pitäisi keskittyä. Henkisten harjoitusten kautta voit vapautua, mutta työtä se vaatii. Aloita uusi harrastus. Ehkä meditaatio tai jooga? Anna anteeksi jos on anteeksi annettavaa.
Kiitos toistamiseen ! Kaikille palstaa lukeville elämäniloa ja uskoa tulevaisuuteen !
Sairauksien katselu imee voimakkaasti henkistä energiaa ja en niitä mielellän halua katsoa...Näyt eivät lisäksi ole aina onnellisia.
Oi, meinasin juuri kysyä omasta sairaudestani, että mitä näet 😕.
Ymmärrän että katsottu lopputulos ei ole aina onnellinen... Itsellä se ei odotusrvoisesti sitä ole ja sen olen hyväksynyt.
Kaikki tieto olisi silti tervetullutta, niin ikävä kuin iloinenkin. Ymmärrän kyllä jos et halua katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko miehelläni on aikaa?
Ilmeisesti aika on vähissä, kun et vastannut tähän. Olisin halunnut tietää, kuinka pian minun tulee varautua lähtöön.
Löydänkö vielä suunnan elämälleni?
Tämä näkijä on joko oikeasti todella hyvä tai sitten mxde joka käyttää epäeettisesti palstasoftan avulla kerättyä tietoa (vierailijan iipeet, sivuhistoria, vierailu- ja kirjoitushistoria).
Mitä näet minusta ja henkilöstä johon olen rakastunut?
Yhteistä taivalta miehen kanssa takana 19 vuotta, viime vuodet mennyt huonosti. Eroammeko vai kannattaako jatkaa? Olen ihastunut entisessä työssä tapaamaani pitkään, nuorempaan mieheen. Meillä on aikamoinen kemia keskenämme, mutta onko tässä ainesta muuhun kuin ystävyyteen? Mitä hän ajattelee minusta?
Tulenko pettämään miestäni nykyisessä suhteessani?
Millaisen tulevaisuuden näet minulle liittyen rakkaus- ja perhe-elämään?
Oh, nyt sain näyn vauvasta. paljon asioita... en pääse tarpeeksi syvälle.