Korteista katsoja
Kommentit (493)
Kerroit aikaisemmin, että palaan tapailemani miehen kanssa yhteen mutta en loppuelämäksi. Tapahtuuko paluu lähiaikoina?
../.. kirjoitti:
Olen huolissani esikoiseni elämästä, vääränlainen kumppani ja tällä hetkellä esikoinen on työtön. Kohentuuko esikoisen elämä ja näyttääkö lähitulevaisuus valoisammalta?
Äidinvaistosi on oikeassa. Vääränlainen kumppani on pitkälti syy ongelmiin. Et voi kuitenkaan tehdä paljoa asian eteen...
Näen että näköpiiirissä voi olla velkaantumista jos esikoisesi kumppani ei lopeta tuhlailua ja muuta suhdetta alkoholiin. Vuosi niin tämä ihminen poistuu hänen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kysyä, että näkyykö minulle rakkautta/parisuhdetta? Vuosia sinkkuna...
Näkyy kyllä. Ensi vuosi muuttaa tilanteesi...muista kuitenkin olla aktiivinen ja olla paikoissa joissa on paljon ihmisiä.
Kiitos vastauksesta! Jos jaksat vielä vastata, niin näkyykö että millaisissa paikoissa, onko kyse tapahtumista vai ylipäätään paikoista joissa ihmisiä on liikkeellä, kaupungilla tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kans! Mitä ihmettä mä teen ton yhden perheenjäsenen kanssa? Onko kaikki toivo mennyt?
Ei ole toivo mennyt...Tämä on vain ohimenevä hankala vaihe. Tsemppiä.
Mitä näet hänelle tulevaisuuteen? Mä olen todella huolissani :(
Onko sielunkumppaneita monta? Saanko vielä joskus jakaa elämäni jonkun ihanan miehen kanssa? Minusta nykyiseni energiat ovat liian eri aalloilla kuin minun.
Kortit ei näytä tulevaa,eikä muutakaan,ihmisten vedätystä kaikki tyynni!
Mitä näet tulevaisuuteeni?
Miten lasten elämät menee?
Kiitos!
Oletko paikalla? Mikä minulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapaan sen oikean miehen ja saan rakkautta ja missä tapaamme? Miten työn saanti?
Oi, elokuussa kohtaat rakkauden. Paikka on outo...nimittäin hissi.
Työ löytyy Toukokuussa. Teet tätä työtä pitempään.
Millainen mies on ja mistä tunnistan hänet? Onko mies horoskoopilta rapu? Viimeaikoina eteeni on tullut paljon merkkejä ravuista. Millainen työ on?
Kyllä mahdat olla oikeassa. Rapu sopisin sinulle. Tämä mies on ns. Pukumies...Kuitenkin hyvin rento ja maanläheinen ihminen.
Onko mies elämäni rakkaus ja millainen hän on luonteeltaan? Mahdollisesti lempeä, kiltti ja rakastava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Onko tämä loppuelämän asia, että rahat ei riitä vaikka pitäisi. Tässä on takana kyllä omaa mokaa aikaisemmin
Sinun täytyy lakata vastustamasta tilannettasi. Asia ratkeaa vielä, mutta joudut vielä tekemään töitä sen eteen. Rahalla on ollut ikäviä seurauksia myös edellisissä elämissäsi...tosi silloin oli hyvin hyvin rikas. Tästä johtuen kärsit yhä.
Mutta entäs kun uskonto mm lähtee sitä, että jokaisella on vain yksi elämä. Joka tapauksessa tulen vastustamaan tätä tilannetta elämäni loppuun asti, vastauksestasi huolimatta. Miksi edes kysyin koko asiasta.
Nämä viimeiset sivut eivät ole alkuperäisen kirjoittajan vastauksia.