Korteista katsoja
Kommentit (493)
Kannattaisiko minun olla aloitteellinen ajattelevani miehen suhteen vai odottaa? Miksi hän kiehtoo minua? Onko oma "näkyni" hänen suhteen oikea? Olenko edes valmis parisuhteeseen?
Mitä paras ystäväni ajattelee minusta?
Olenko tämän miehen kanssa loppuelämäni?
Vieläköhän tää joskus jatkaa vastailua... Mun intuitioni antoi "merkin" eräästä miehestä viime kesänä, tuleeko tämä mies jotenkin elämääni jossain vaiheessa?
Miksi hän ei ottanut minua mukaansa?
Mitä ystäväni ajattelee minusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuleva mieheni ulkomaalainen ja milloin tapaan hänet?
Ranskalainen kyllä vain. Loppu vuosi on hyvin otollista aikaa tälle.
Missä tapaamme ja puhuuko mies englantia?
Sinuna varaisin matkan loppu vuodelle Ranskan maaperälle. Mies puhuu hieman Englantia. Miehellä on hieman harmaata hiuksissa....
Olet huijari ja "ennustuksesi" ei pidä paikkaansa!
Löydänkö vielä joskus puolison? Miltä lasteni tulevaisuus näyttää?
Näetkö minulle lähitulevaisuudessa kunnon vakituista työpaikkaa? Ja näetkö elämääni tulevaksi muutakin rakkautta kuin omien lasten. Kiitos ja kaikkea hyvää 😁
Näetkö minulle miestä ja jos näet niin millaisen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko miehelläni on aikaa?
Ilmeisesti aika on vähissä, kun et vastannut tähän. Olisin halunnut tietää, kuinka pian minun tulee varautua lähtöön.
Huh, alkoi karmia ihan...6kk. :(( Voimia
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä taivalta miehen kanssa takana 19 vuotta, viime vuodet mennyt huonosti. Eroammeko vai kannattaako jatkaa? Olen ihastunut entisessä työssä tapaamaani pitkään, nuorempaan mieheen. Meillä on aikamoinen kemia keskenämme, mutta onko tässä ainesta muuhun kuin ystävyyteen? Mitä hän ajattelee minusta?
Hän ei ajattele sinua parisuhde mielessä, kuitenkin hän tuntee viehätystä ja seksuaalista vetoa kokemuksesi takia. Miehesi asuu jo toisella planeetalla. Hän ei ole enää läsnä henkisellä tasolla suhteessa. Näen sinulle muutoksia tapahtuvaksi ensi vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tulenko pettämään miestäni nykyisessä suhteessani?
Kyllä, kaksi kertaa. Voit hyvin pahoin henkisesti näiden tapahtumien jälkeen :( Palavaa energiaasi on haastavaa hallita...juurichakrasi liekehtii ja sen kuumuus säteilee kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Onko tämä loppuelämän asia, että rahat ei riitä vaikka pitäisi. Tässä on takana kyllä omaa mokaa aikaisemmin
Sinun täytyy lakata vastustamasta tilannettasi. Asia ratkeaa vielä, mutta joudut vielä tekemään töitä sen eteen. Rahalla on ollut ikäviä seurauksia myös edellisissä elämissäsi...tosi silloin oli hyvin hyvin rikas. Tästä johtuen kärsit yhä.
Selvensi asiaa, kiitos siitä En pysty kyllä tyytymään asiaan, vaikka en tälle mitään voi. Mitähän sitten olen mahtanut tehdä entisessä elämässä. En kyllä yhtään enää jaksaisi taistella minkään virallisen tahon kanssa tässä iässä.
Tuleeko elämääni vielä ihana mies ja rakkautta? Pian vai pitkän ajan kuluttua vai ei koskaan?
Palaanko yhteen sen kanssa jota viimeksi tapailin? Vakiinnutaanko me?
Voisitko vastata tähän?