Miehet: onko seksi (yhdyntä) löysäpaikkaisen naisen kanssa...
aina epätyydyttävää? Eroja asennoissa? Itse synnytin pari vuotta sitten, enkä ole saanut kroppaa palautettua (väsymys, ajan puute, oon yh). Nyt olen alkanut tehdä hommia sekä ulkoisen että sisäisen kunnon eteen, mutta mutta... pelottaa petihommat uuden miehen kanssa! Olen tavannut yhden mukavan miehen, ja haluan häntä kovasti, pelkään vaan että väljyyteni vie häneltä halut :((
Kommentit (5)
väljiä en ole koskaan tavannut
joten taitaa olla " vika" sun korvienvälissä
-mici-
Nainen ei voi olla liian väljä. Usko se. Ja sitäpaitsi: seksi on muutakin kuin yhdyntä ja mies, joka ei sitä ymmärrä, saakin mennä.
Hei hei. Ei nyt sentään satuilla. On väljiä ja on tuikkoja. Mutta kyllä illä väljälläkin varmasti toimeen tulee.
on muutakin kuin yhdyntä
95% muuta
-mici-
että koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa lantionpohjatreenausta! Siihen ei tarvita erityistä aikaa eikä paikkaa, teet vaikka kotitöitten ohessa puristusharjoituksia. Se kannattaa monella tapaa, opit tuntemaan lihakses paremmin ja saat puristusvoimaa seksiä varten. Ja rohkeasti vaan sänkyyn miehen kanssa, ei meistä kukaan ole täydellinen, ja normaali nainen normaalissa synnytyksessä varmaan harvoin löystyy " piloille" .