Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin/mitättömin asia, josta olet liikuttunut?

Vierailija
24.02.2018 |

Itse olen hyvin herkkä liikuttumaan, ja purskahdin itkuun juuri äsken kun luin uutista Iivo Niskasen Olympiavoitosta. En ole kiinnostunut urheilusta, en ole katsonut kisoja, enkä tiedä kuka on Iivo Niskanen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä jos olen lasten kanssa ja autoilijat pysähtyvät suojatielle ja vilkuttavat lapsille.Varsinkin jos jostain kuorma-autosta joku iso örmy vilkuttaa.

Täällä samankaltainen. Meidän vakkari roskakuski on juuri sellainen 190cm/130kg parrakas tatuoitu örmy. Luulisi että lapset juoksisivat karkuun, mutta meidän mukelot 3- ja 5v juoksevat aina pihalle heittämään äijän kanssa yläviitoset :D Tämä on joka kerta niin suloista.

Vierailija
22/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikenteessä jos olen lasten kanssa ja autoilijat pysähtyvät suojatielle ja vilkuttavat lapsille.Varsinkin jos jostain kuorma-autosta joku iso örmy vilkuttaa.

Tää on niin herttasta. Palomiehet heilutti paloautosta lapsenlapselleni ja voi sen lapsen riemua. Kyllä mulla nousi kyyneleet silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ilmeisesti ole outo kun kirjoitin tämän edelliseen vastaavaan ketjuun ja monella oli sama :D

Mutta siis, se kun näen vanhan papan syömässä yksin esim. jotakin leivosta. Aina tulee ensin semmoinen "Missä tuon raasun vaimo on kun istuu yksin, onkohan se kuollut" mielikuva. Pahinta on papat jotka syövät kesäisin yksinään jäätelöä.

Vierailija
24/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten harmonikkakilpailun voittajan julistamisesta.Noloa,enkä edes pidä harmonikkamusiikista 🤣🤣🤣🤣!

Vierailija
25/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Arnoldsissa myyjänä ja viimeksi nyt naisten päivänä nousi pala kurkkuun. Semmoinen todella iäkäs, varmaan lähemmäs 90-vuotias ruutupaitainen pieni pappa taapersi rollaattorin avulla tiskille ja tilasi sydämen mallisen donitsin mukaan. Hänellä oli kortti mukanaan ja kysyi kynää lainaksi. Kirjoitti korttiin "Rakkaalle vaimolleni" Jos elän noin vanhaksi, haluan että minulla on silloin tuon papan kaltainen kumppani rinnallani. 

Vierailija
26/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut parikin kertaa liikuttua katsoessani Tampereen hevosmessujen suomenhevosten orikavalkadia. Siis ihan niin, että pitää peitellä itkua.

Vierailija
27/37 |
10.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Arnoldsissa myyjänä ja viimeksi nyt naisten päivänä nousi pala kurkkuun. Semmoinen todella iäkäs, varmaan lähemmäs 90-vuotias ruutupaitainen pieni pappa taapersi rollaattorin avulla tiskille ja tilasi sydämen mallisen donitsin mukaan. Hänellä oli kortti mukanaan ja kysyi kynää lainaksi. Kirjoitti korttiin "Rakkaalle vaimolleni" Jos elän noin vanhaksi, haluan että minulla on silloin tuon papan kaltainen kumppani rinnallani. 

IHANA, vaikea olla itkemättä

Vierailija
28/37 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei kyllä ole mitään outoa/mitätöntä vaan tosi ihana tapaus! Nousi ihan kyyneleet silmiin täälläkin 😊❤️

Vierailija
29/37 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/37 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä vaan. Ambulanssi pillit päällä aiheuttaa palan kurkkuun nyt ainakin.

Mulla myös tää. Aina rupee itkettämään kun ambulanssi ajaa pillit soiden ohi. Jonkun rakkaalla on hätä. 😢

Vierailija
31/37 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää outouksia?

Vierailija
32/37 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni kertoi adoptoineensa marketin viherkasveista viimeisen. Juuri sen nuhjuisimman, pölyisimmän ja laiminlyödyimmän oloisen, vieläpä pilkkahintaan puoli-ilmaiseksi.

Nyt se pääsi kertaheitolla rakastetuimpien kastiin ja muhoilemaan kevättä olkkarin paraatipaikalle, uusin mullin ja tuliterässä ruukussa. Lämmitti ja liikutti mieltä tämäkin hyvyys :)

Miettikääpä maailmaa ilman vihreyttä, ihmiset...

Vierailija
33/37 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos agilityssa ohjaaja ja koira pelaavat saumattomasti yhteen, liikutun :)

Vierailija
34/37 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/37 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisareni kertoi adoptoineensa marketin viherkasveista viimeisen. Juuri sen nuhjuisimman, pölyisimmän ja laiminlyödyimmän oloisen, vieläpä pilkkahintaan puoli-ilmaiseksi.

Nyt se pääsi kertaheitolla rakastetuimpien kastiin ja muhoilemaan kevättä olkkarin paraatipaikalle, uusin mullin ja tuliterässä ruukussa. Lämmitti ja liikutti mieltä tämäkin hyvyys :)

Miettikääpä maailmaa ilman vihreyttä, ihmiset...

Kaikkien hyljeksimä sintti viittä vaille riskalavalle menossa. Ja sitten uusi elämä. 😢😃

Vierailija
36/37 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh

Vierailija
37/37 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen nukkunut huonosti, kadulla vastaan tulevien koirien söpöys alkaa helposti itkettää.