Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäiskö joku täällä ovistesteistä?

Vierailija
18.04.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mankat alkaneet vieläkään! :) Vaikka kuinka yrittää pitää matalaa profiilia, niin silti joka kuukausi innostuu loppukierrosta, ja sitten saa pettyä pahemman kerran.

Millon mulla on menkat myöhässä, jos kp18 tuo ovistesti näytti vahvaa plussaa? Kieltämättä tyhmä kysymys. Oliko se niin, että menkat pitäisi (siis ei pitäisi ;)) alkaa 12-16 vrk ovulaation jälkeen?

ap

Vierailija
2/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään testasin sitten uudelleen, ja ensin ei meinannut tulla viivoja ollenkaan. Liottelin vähän aikaa tikkua(kallistin purkkia), ja siihen tuli kaksi yhtä tummaa viivaa. Ota nyt tästäkin selvää. :/

ap

Ei sitä tikkua kovin saa liotella. Ohjeessa (mammaksin testi) sanotaan, että pidä tikkua virtsassa 3 sekuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussa on silloin jos tulosviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva. näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
4/11 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aloitin testaamisen liian myöhään. Vähintään yhtenä päivänä olisi pitänyt tulla nega, niin olisi helpompi sanoa milloin se ovis on/oli.

:)

ap

Vierailija
5/11 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aloitinkin jo tänään. Ja kuinkas ollakaan, testi oli (kai) positiivinen, tulosviiva tosin oli paljon tummempi. Eli onko tuohon tulokseen luottamista?

Vierailija
6/11 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisin testannut vasta huomenna tai sitä seuraavana päivänä, olisin todennäköisesti myöhästynyt??

Vierailija
7/11 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko olen myöhässä, kun oli niin vahva viiva?

Ensikertalainen noiden testien kanssa, ja sen kyllä huomaa! ;)

ap

Mulla on ollu kaksi edellistä kiertoa 37 päivää. Ja sen mukaan testailu olisi pitänyt aloittaa vasta kp20.

Vierailija
8/11 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö se ovistesti sitten monenakin päivänä plussaa?

Vierailija
9/11 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei välttämättä olla myöhässä, vaikka testi olisiki pitänyt tehdä jo aikaisemmin.

ap

Vierailija
10/11 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta aloitinkin jo tänään. Ja kuinkas ollakaan, testi oli (kai) positiivinen, tulosviiva tosin oli paljon tummempi. Eli onko tuohon tulokseen luottamista?

Ovulaatio ei aina välttämättä tapahdu ihan siinä kierron puolivälissä, vaan se voi vaihdella kierrosta toiseen.

t. farmaseutti

Vierailija
11/11 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testasin sitten uudelleen, ja ensin ei meinannut tulla viivoja ollenkaan. Liottelin vähän aikaa tikkua(kallistin purkkia), ja siihen tuli kaksi yhtä tummaa viivaa. Ota nyt tästäkin selvää. :/

ap