Kosin poikaystävääni ja sain pakit
Kosin ystävänpäivänä poikaystävääni. Hän kieltäytyi ja sanoi, ettei ole vielä valmis. Ymmärrän kyllä, enkä aio painostaa häntä. Sovimme, että kun hän on valmis niin kosii minua. En silti voi sille mitään että minulla on torjuttu olo. Hän sanoi rakastavansa minua nyt vain enemmän, mutta vielä ei ole kihlojen aika.
Mitä mieltä olette? Emme ole eroamassa ja suhteemme on hyvä.
Kommentit (34)
Minäkin kosin avomiestäni, iät olivat 43 ja 48 v. Arvaa mitä hän sanoi? Kieltäytyi ja sanoi, että "kai mä nyt olisin kosinut sua, jos olisin halunnut mennä kanssasi naimisiin. Siitä seurasi hirveä riita ja useamman kuukauden lähes mykkäkoulu molemmin puolin, oli kyllä hyytävät välit. Jotenkin se siitä sitten selvisi ja mentiin naimisiin parin vuoden päästä. Ikävä juttu, että jäi niin huono muisto kovimmasta, kun muilla se on yksi romanttinen elämän kohokohta.
Ainut syy miksi mies sanoo ei on se, että mies toivoo vielä löytävänsä paremman.
T. mies
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kosin avomiestäni, iät olivat 43 ja 48 v. Arvaa mitä hän sanoi? Kieltäytyi ja sanoi, että "kai mä nyt olisin kosinut sua, jos olisin halunnut mennä kanssasi naimisiin. Siitä seurasi hirveä riita ja useamman kuukauden lähes mykkäkoulu molemmin puolin, oli kyllä hyytävät välit. Jotenkin se siitä sitten selvisi ja mentiin naimisiin parin vuoden päästä. Ikävä juttu, että jäi niin huono muisto kovimmasta, kun muilla se on yksi romanttinen elämän kohokohta.
Hyi hitto! Ois kyllä ollu ex...
Mies kyllä yleensä menee paniikkiin tuosta, kun nainen kosii. Sitoutumiskammo on aika monelle miehelle joku sisäänrakennettu juttu. Surullista mutta totta. Ehkä nainen kosiessaan vaikuttaa epätoivoiselta kiinniroikkujalta?
Vanhempana naisena haluan antaa sinulle neuvon, että jos mies ei halua sinuun nyt sitoutua, niin tuskin koskaan haluaa. Ei koe sinua niin arvokkaaksi, että olisi valmis menemään naimisiin. Sinuna ottaisin nyt etäisyyttä ja alkaisin suunnitella omaa elämää.
Voi myös olla että mies torjui minut koska jäin kiinni viime kesänä seksin harrastamisesta serkkuni kanssa viime kesänä sukujuhlissa. Oli kyllä vähän wtf olo sen jälkeen
-ap
Ei miehiä pidä kosia! Se vie viimeisenkin saalistus innon. Itse ilmoitin somessa kihlautuneeni. Jopa tuli mieheltä nopea viesti että kiitos kosinnasta, tietenkin suostun, tarkoitithan minua? Tätä ennen oli vältellyt aihetta viimeiseen asti.
Voi myös olla että mies torjui minut siksi että tuon serkkuhommelin lisäksi tykkään pelata naapurin sedän kanssa räsypokkaa aina päiväkahvien jälkeen ja usein hän saattelee minut toisen naapurin sedän luo saunomaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vanhempana naisena haluan antaa sinulle neuvon, että jos mies ei halua sinuun nyt sitoutua, niin tuskin koskaan haluaa. Ei koe sinua niin arvokkaaksi, että olisi valmis menemään naimisiin. Sinuna ottaisin nyt etäisyyttä ja alkaisin suunnitella omaa elämää.
Pitäisikö olla valmis naimisiin vaikka jo kahden kuukauden seurustelun päästä tai ei ole valmis sitoutumaan? Jos kerran yhdessäkin asuvat niin onhan siinäkin jo sitoutumista näytetty.
En osaa apua tarjota, mutta itse kieltäydyin poikaystävän kosinnasta (olinkohan 22). Jotenkin vaan tuntui niin pikaiselta, oltiinkohan oltu vuosi yhdessä. Tuntui ihan älyttömän pahalta minustakin, poikaystävästä aivan varmasti. Riitoja saatiin jokunen aikaan asiasta. Kihloihin mentiin kaksi vuotta myöhemmin, silloin oli ihan eri fiilikset asiasta. Siitäkin kaikesta on yli kymmenen vuotta aikaa, ei tuota episodia ole muisteltu vuosiin. Yhdessä ollaan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla että mies torjui minut koska jäin kiinni viime kesänä seksin harrastamisesta serkkuni kanssa viime kesänä sukujuhlissa. Oli kyllä vähän wtf olo sen jälkeen
-ap
?????????????? lol?? kuka nyt tuon jälkeen olisi sanonut kyllä. Miehenä en ikinä menisi naisen kanssa naimisiin, joka on pettänyt minua saati sitten serkun kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27-vuotias puhuu poikaystävästä...
Mistä sitten pitäisi puhua? :D vaikka olen 27v. niin avopuoliso kuulostaa minusta niin jäykältä etten sitä usein käytä.
Apmiesystävä
Olen 30-vuotias. Puhun yli 40-vuotiaasta avomiehestäni poikaystävänä ja isääni sanon iskäksi (siitäkin oli täällä palstalla polemiikkia). Koita kestää :D
No tässäpä syy. Kun tuon ikäinen mies seurustelee tuolla ikäerolla ja vastaa ei, voit olla varma että olet menossa kohta vaihtoon, alle kolmekymppiseen.
No tehän olette olleet yhdessä vasta tosi vähän aikaa :)
Jei, ap! You go grrrl.. 😉😊😀
Siis ei olla äidinkielenopettajien vuosiseminaarissakaan niin tarkkoja milloin mistäkin ilmaisusta ja taivutuksesta kuin täällä... Kannattaisiko eräiden hakeutua tekemään sijaisuuksia kouluihin? - No tuo nyt oli kurja idea, eivät lapset ole mulle koskaan mitään pahaa tehneet. ☺
6