Jättäisitkö miehen joka puhuis usein exien nussimisesta.
Muuten ihana symppis, mutta jutun aiheet olis usein hyvin seksistisiä. Tyyliin ' Olin Millan kans menossa Lahteen ja pysähdyttiin tienvarteen auton takapenkille nussimaan' ' Kaisan kans nussittiin siskon vintillä' jne...mulla tämmöinen mies. Käyttää tosi paljon tota inhottavaa sanaa puheissaan. Nyt vasta tajusin, että mitä se puhelee meidän seksielämästä
Kommentit (23)
Kuka edes aloittaa suhteen tällaisen kanssa?
Jo treffeillä existä jauhaminen missään muodossa on viho viimeinen turn off.
Ihana symppis :D :D :D Ei kukaan järkevä olisi edes aloittanut suhdetta tommosen bensalenkkarin kanssa.
Hyi, en mä haluais tietää missä mies on ketäkin paneskellut. Ja ihan varmasti puhuu jollekin teidänkin "nussimisista" :x
Hyi. Ei ole ihanaa nähnytkään tuo mies. Mun mies ei ole koskaan, ei ikinä, sanonut mitään tuollaista. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta.
Kehuskeleeko tämä mies panoillaan? Ällöttävää ja lapsellista, teinipoikien juttuja korkeintaan. En pysty kuvittelemaan, että aikuinen mies puhuisi tuollaisia.
Jäisi kuin nalli kalliolle heti ensimmäisellä kerralla, kun puhuisi näin idioottimaisia!
En muista edes teiniaikaisten poikaystävieni puhuneen noin ääliömäisiä juttuja. Jättäisin.
Jättäisin miehen, joka jatkuvasti puhuu existään (joskus on ok, jatkuvasti ei)
Jättäisin miehen, joka juttelee seksistisiä
Jättäisin miehen, joka kättää sanaa nussiminen
Ja jos ois mies jooka jatkuvasti kertoo seksistisiä tarinoita siitä, miten nussi exiään.... en usko että seurustelu olisi päässyt alkuunkaan. Onneksi on fiksujakin miehiä.
Kyllä, koska mulla on joku itsekunnioitus.
Todellakin. En jaksaisi kuunnella tollasta.
Mies on koominen juntti, joten jättäisin.
Hänen heikko taustansa selviää puheista.
Opetelkaa puhumaan nussimisesta. Ja nussimaan sekä ottamaan ja antamaan palautetta kehittyäksenne js kouliaksenne rakastajan taitoja.
Takaan, että suhde kestää kun opettelette mestareiksi puheessa ja teoissa.
Exien nimiä ei tarvitse mainita. Muutenkin on hyvä puhua ympäripyöreästi, henkilöihin menemättä.
Mies kiihottuu naisen härskistä puheesta ja rohkeudesta, kunhan säilyttää illuusion yksinoikeudesta. Tekosiveys ja hihi, en tiedä missä pimppani on-höpinä lässäyttää halut.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa puhumaan nussimisesta. Ja nussimaan sekä ottamaan ja antamaan palautetta kehittyäksenne js kouliaksenne rakastajan taitoja.
Exien nimiä ei tarvitse mainita. Muutenkin on hyvä puhua ympäripyöreästi, henkilöihin menemättä.
Mies kiihottuu naisen härskistä puheesta ja rohkeudesta, kunhan säilyttää illuusion yksinoikeudesta. Tekosiveys ja hihi, en tiedä missä pimppani on-höpinä lässäyttää halut.
Just joo
Dumppaisin heti kun se käyttäis ekan kerran kyseistä verbiä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihana symppis, mutta jutun aiheet olis usein hyvin seksistisiä. Tyyliin ' Olin Millan kans menossa Lahteen ja pysähdyttiin tienvarteen auton takapenkille nussimaan' ' Kaisan kans nussittiin siskon vintillä' jne...mulla tämmöinen mies. Käyttää tosi paljon tota inhottavaa sanaa puheissaan. Nyt vasta tajusin, että mitä se puhelee meidän seksielämästä
Kuulostaa aika lapselliselta mieheltä, joka yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi. Kukaan ei tiedä onko hän nussinut oikeasti ja missä on nussinut. Hän kertoo luultavasti sinustakin samanlaisia tarinoita. Ansaitset parempaa eli etsi uusi ja fiksumpi poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Että voi hyvin muistella, kuinka silloinkin jussin kanssa nussittiin ja kuinka sillä oli suuri, suonikas, käyrä mela, kunhan sensuroi nimet?
Olen päättänyt tapailun, koska mies puhui halventavasti eksistään. Kyseessä ei edes ollut mitään riitaisasti päättyneitä parisuhteita. Itse en koskaan haluaisi, että itsestäni puhuttaisiin niin esineellistävästi.