Selkäpiitäkarmivin ihminen jonka tiedät
Kommentit (74)
Isäni. Kuoli joku vuosi sitten. Kyyneltäkään ei vierähtänyt hautajaisissa. Toivottavasti saa päteä ansionsa mukaan siellä pilvenreunalla, tai siellä missä on asteen verran kuumempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vanhainkodin johtaja tulee mieleen.
Onko nimikirjaimet P.A?
Ei. Sukunimi alkaa s-kirjaimella.
Vaimon sukulainen: ahne, haukkuu kaikki, kehuu itseään, rähjää ja tappelee kaikkien kanssa, juoruilee. ällöttävä tyyppi, ja uskoo kaikkien olevan kateellisia itselleen.
Erään hyväntekeväisyysjärjestön johtotehtävissä oleva henkilö. Kohteli muita työntekijöitä kuin ilmaa, ei tervehtinyt, suusta tuli pelkkää muiden arvostelua ja marinaa. Jäätävin kohtaamani ihminen.
Hillary Clinton. "We came, we saw, he died, hahahaa"
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen.
Täysin erilainen oikeasti kuin antaa julkisuudessa kuvan itsestään. Pure evil!
Pipilä&vartiainen&lindström&urpo company
Pipilä ei ota mihinkään kantaa kun on munaton. Viimeisenä tämä linden tapaus.
Ystävättäreni 20 vuotias tyttö aina kun käyn kahvilla heillä tai muuten niin tyttö tulee yleensä istumaan 'seuraksi' muttei ikinä sano oikeastaan mitään tuijottaa vain....Karmivaa
Pakko varmaan sanoa, että puistattavimpia ovat ne ihmiset, joiden tiedän tappaneen. :(
Hypno kirjoitti:
Ystävättäreni 20 vuotias tyttö aina kun käyn kahvilla heillä tai muuten niin tyttö tulee yleensä istumaan 'seuraksi' muttei ikinä sano oikeastaan mitään tuijottaa vain....Karmivaa
Hitto, olenkohan tuo minä :D olen puhevikainen ja toivun masennuksesta sekä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Sori, lupaan hölöttää enemmän ensi kerralla jos lupaatte olla puhumatta päälle aina kun aloitan lauseen.
Anoppini.
On kamala. Riidoissa kaikkien kanssa. Ei yhtään ystävää.
Pelottava eikä siitä tiedä mitä ajattelee/sanoo/tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hypno kirjoitti:
Hitto, olenkohan tuo minä :D olen puhevikainen ja toivun masennuksesta sekä sosiaalisten tilanteiden pelosta. Sori, lupaan hölöttää enemmän ensi kerralla jos lupaatte olla puhumatta päälle aina kun aloitan lauseen.
Enpä usko tyttö ihan terve eli ei puhevikaa tai masennusta hän nyt vain sattuu olemaan hmm,omanlaisensa....
Hypno kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypno kirjoitti:
Enpä usko tyttö ihan terve eli ei puhevikaa tai masennusta hän nyt vain sattuu olemaan hmm,omanlaisensa....
Mistäs sinä tiedät jonkun kaverin tyttären sairaushistorian?
Meidän työpaikan entinen sijaistyöntekijä! Vieläkin kauheat traumat hänestä. Paha ihminen.