Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet sellaisesta ihmisestä joka suuttuu milloin mistäkin ja viettää usein mykkäkoulua useitakin viikkoja?

Vierailija
23.02.2018 |

Tyyliin joudut olemaan varpaillaan jatkuvasti?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittava

Vierailija
2/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ihmisellä ei ole mitään sanottavaa? Kyllä se mykkäkoulu loppuu, kun asiaa tulee.

Hermojani raastaa jatkuva höpöttäminen, kyselyt ja jutustelut.

Itse ottaisin tuollaisesta hyödyn irti ja olisin omissa oloissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään. Tiedän tunteen, pitää kohdatessa aina tunnustella mikä mieliala nyt on. Hyvinä hetkinä erittäin mukava ihminen mutta pienikin asia voi masentaa järjettömän paljon, alkaa yhtäkkiä esim. paiskomaan

Vierailija
4/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niitä "ystäviä" tai sukulaisia, jotka olen poistanut elämästäni. 

Vierailija
5/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin en ole sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Tyyliin itse saa valita kaverinsa. Ja jos tyyliin oma puoliso on sellainen, saa tyyliin olla keskenään.

Vierailija
6/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten kanssa en välitä olla tekemisissä. Minua ei mykkäkoulut eikä mielenosoitukset hetkauta, draamailkoot ihan rauhassa itsekseen. Sen sijaan mielelläni keskustelen kyllä jokaisen kanssa kriittisistäkin mielipiteistä.

Vierailija
7/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ajattelen että onpa epäkypsä ja tasapainoton, osaamaton tyyppi. Käyttää henkistä väkivaltaa saadaksen tahtonsa läpi. Ei osaa keskustella/sanoittaa tunteistaan eikä ratkaista ristiriitoja rakentavasti muiden kanssa. Hänelle täytyisi jonkun vähän opettaa, miten tätä elämää pitää elää.

Minä en enää tällä elämänkokemuksella hyväksy keneltäkään tällaista käytöstä itseäni kohtaan, vaan vaadin selvittämään asian, mikä mökötyttää. Joskus nuorempana annoin kohdella itseäni miten sattuu, mutta enpä enää.

Vierailija
8/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa tuommoisen kanssa. Viimeksi kun yritin ottaa eron puheeksi, mies piti kuukaiden mykkäkoulun. Myös lapsille. Kohteli meitä kuin ilmaa. Lepyttelin miehen lopulta lasten takia, ja pelasin myös aikaa järjestellä asiat niin, että pääsen tästä liitosta mahd. kivuttomasti. Vielä pari kuukautta ja jätän tuon ukon yksin mököttämään. Kauhean tunnekylmä tapa manipuloida ihmisiä.

Vierailija
9/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sellaista ihmistä yksinkertaisena, keskustelukyvyttömänä ja itserakkaana. Fiksu ihminen ei niin käyttäydy.

Vierailija
10/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjanmaalta

Vierailija
11/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on tuollainen.

Mutta mitäkö ajattelen hänestä? En osaa sanoa. Totta puhuen, en oikeastaan koskaan ajattele häntä.

Vierailija
12/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieras ihminen, en jaksaisi ajatella mitään, mutta jos omassa tuttavapiirissä tuollainen, niin hankkiutuisin pikaisesti eroon. Minua ei kukaan käytöksellään hyppyytä.

Vierailija
13/13 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, ajattelen että onpa epäkypsä ja tasapainoton, osaamaton tyyppi. Käyttää henkistä väkivaltaa saadaksen tahtonsa läpi. Ei osaa keskustella/sanoittaa tunteistaan eikä ratkaista ristiriitoja rakentavasti muiden kanssa. Hänelle täytyisi jonkun vähän opettaa, miten tätä elämää pitää elää.

Minä en enää tällä elämänkokemuksella hyväksy keneltäkään tällaista käytöstä itseäni kohtaan, vaan vaadin selvittämään asian, mikä mökötyttää. Joskus nuorempana annoin kohdella itseäni miten sattuu, mutta enpä enää.

Natsi. Sinä et voi vaatia keneltäkään mitään selityksiä. Kunnioita toisen rajoja.