Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia rippimekkoja teillä oli ? Etenkin 70/80-luvuilla syntyneet.

Vierailija
23.02.2018 |

Kävin kaverilla kahvilla ja kaverin tytär toi tabletin siihen pöytään " Äiti kato, mä tahon tommosen mekon kun pääsen ripiltä"... Oli se mekko aika kaukana siitä tätimäisestä sinisestä kukkamekosta, jota itse käytin valkoisten sukkahousujen ja valkoisten avokkaiden kanssa kesällä 1993 :D

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummon itse kutoma kansallispuku

Vierailija
62/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi miettiä jotain rippivaatetta? Itselläni oli valkoinen teepaita, äidin valkoinen jakku ja oma valkoinen hame. Mutta tiedän sen vain kuvasta. Mitään ajatusta siihen ei pantu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan roosan värinen kotelomekko ja beiget mokkanahkasandaletit oli itsellä 2000 -luvun alussa. Ja uunituore permis, pää näytti Saarioisten lihapullalta.

Vierailija
64/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1995 pääsin ripiltä. Mulla oli pitkä musta hame, valkoinen ribbipaita ja musta liivi. Ah ysäriä :D

Melkein sama :D Mulla oli mustat trumpettihousut!

Vierailija
65/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleansiniset kapeat farkut ja valkoinen pusero, jossa napitus ja tummat tereet kauluksessa, vähän merimieshenkinen. Kenkiä en enää muista. Hiukset auki, niissä permanentti ja rusetti. Nyt kun kuvia katsoo, niin vaatteet yllättävän ajattomat, kun ottaa huomioon vuoden, 1990.

Vierailija
66/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen hihaton paita jossa olkapäissä verkkokangasta, oli silloin muotia ja puseroon kuuluva puolihame. Vuosi 1984. T: vm-69

Vierailija
67/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1995 minulla oli vaaleansinisen kotelomekon, sukkahousut ja valkoiset korkkarit.

Vierailija
68/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ripille v. 1986. Kieltäydyin laittamasta mekkoa, mulla oli valkoiset tiukat housut ja raidallinen kauluspaita (sidottu vyötärölle 😂), kaulukset pystyssä ja samoin tukka (Dingo-huuman jälkimainigeissa). Ballerinat jalassa. Ikonisia kuvia, teiniangsti-ilme kaikissa kuvissa.

Vierailija
69/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista tekosilkkiä oleva kukallinen mekko, polvipituinen, yläosasta tiukka ja helmasta taas hulmuava, iso rusetti vyötäröllä. Mekko oli näin jälkeenpäin ajateltuna niin ysäriä kuin vain voi olla. Kenkinä valkoiset matalakorkoiset avokkaat, jotka olivat aivan liian isot ja ryttäsinkin kenkien kärkeen vessapaperia, että kengät eivät tippuisi jaloista kävellessä. Riparilla v. 1994.

Vierailija
70/70 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen leveä housuhame ja valkoinen napapaita...vuonna -91