Talvisaappaat on Helsingissä aivan turha asia
Ne teidän hirvittävän rumat talvisaappaat johon varmasti ankeatte vielä sitäkin kauheampia haisevia villasukkia. Niitä ei kukaan Helsingissä tarvitse. Viiden minuutin kävelymatka ja on taas jossain lämpimässä.
Kommentit (12)
Joo, paljaat nilkat ja tennistossut, niillä kyllä pärjää vaikka -30 asteessa... (ap tainnut jo jäädyttää sen pienen herneen korviensa välissä)
Väärin meni.
Vettä pitävät talvikengät ovat erinomaiset helsingin loskakeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan terve, aloittaja?
Minä nimenomaan olen Terve. Minun ei tarvitse vuorata sääriäni nahalla ja lampaankarvalla jotta pystyn kävelemään viisi minuuttia -7 asteessa.
Ulkoilu on mukavaa ja terveellistä pakkasilmassakin, kun on oikeat vaatteet ja kengät. Aloittajankin kannattaisi joskus kokeilla.
Täytyy ymmärtää reuman ja kihdin ryydyttämoä 30-vuotiaita mammoja...
Lisäys palstahullujen listaan: talvisaapashullu.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys palstahullujen listaan: talvisaapashullu.
Ap.lla on tynnyrisääret.
Hän ei voi käyttää hyvännäköisiä pitkävartisia saappaita, ja sekös potuttaa!😂👢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan olen Terve. Minun ei tarvitse vuorata sääriäni nahalla ja lampaankarvalla jotta pystyn kävelemään viisi minuuttia -7 asteessa.
Kivat sulle. Jokin taitaa kuitenkin painaa kun pitää valittaa. Et varmaan tee pitkiä kävelylenkkejä ystävien kanssa. Et ulkoile eikä taida ystäviäkään olla, kun olet noin suvaitsematon.
AP ei varmaan ole töissä tai opiskele, jos ei tarvitse ulkona käydä... Helsingissäkin joutuu kävelemään vähän enemmän kuin viisi minuuttia metrolle, busseille, junalle ja raitsikoille plus vielä odotteluaika ulkona (paitsi osalla metroasemista).
(Hei, onkohan aloittaja se sama joka pari päivää sitten ihmetteli että miten työssäkäyvät pärjäävät pakkasella ulkona toppatakkeineen kun hän itse vain hakee varastosta mummon vanhan turkin niskaan ja menee hissillä alas Alkoon hakemaan loppupäiväksi viiniä ja bisseä? :D )