Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin harva pystyy samaistumaan miesten ongelmiin?

Vierailija
23.02.2018 |

Kyllä miehilläkin on ihan oikeita ongelmia ja vaikeuksia .

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. kun sain ystävänpäiväkortin serkultani niin ex oli silloin yksin kotona ja oli heittänyt kananmunapaketin seinään. En siis tarkoita , että pitäisi olla kanssani samaa mieltä vaan tajuta kuinka typerä tilanne oli.    

ap

Kenen pitää tajuta kuinka typerä tilanne oli. Exän vai jonkun jolle kerroit tuosta? Voin vastata: todella lapsellista käytöstä exältä, mutta liittyykö tuo hänen sukupuoleensa? Vai tarkoitatko että joku on hyväksynyt kananmunien heittämisen seinään, koska heittäjä oli nainen? 

Moni eräässä keskustelussa rupesi kyselemään miten olen itse huono mies ja moni epäili minun ajaneen naisen umpikujaan käytökselläni.  Kukaan ei sanonut, että jätä se

ap

Vierailija
62/62 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. kun sain ystävänpäiväkortin serkultani niin ex oli silloin yksin kotona ja oli heittänyt kananmunapaketin seinään. En siis tarkoita , että pitäisi olla kanssani samaa mieltä vaan tajuta kuinka typerä tilanne oli.    

ap

Kenen pitää tajuta kuinka typerä tilanne oli. Exän vai jonkun jolle kerroit tuosta? Voin vastata: todella lapsellista käytöstä exältä, mutta liittyykö tuo hänen sukupuoleensa? Vai tarkoitatko että joku on hyväksynyt kananmunien heittämisen seinään, koska heittäjä oli nainen? 

Moni eräässä keskustelussa rupesi kyselemään miten olen itse huono mies ja moni epäili minun ajaneen naisen umpikujaan käytökselläni.  Kukaan ei sanonut, että jätä se

ap

Nyt taisin saada kiinni punaisesta langasta. 

Jotain tuontyyppistä logiikkaa huomaan välillä kun puhutaan lähisuhdeväkivallasta. Välillä kuulee epäilyjä, että naisen väkivallan takana tai syynä on osittain mies, mutta miehen väkivaltaan ei etsitä syytä naisesta. Luulisi olevan selvää, että väkivallan tekijä on itse syyllinen sukupuolesta riippumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän