Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kavereiden ja sukulaisten kyläilyt

Vierailija
23.02.2018 |

Silloin kun ette ole itse kotona. Annatteko yöpyä asunnossanne, jos ette ole itse paikalla? Meillä oli siis tuttava muutaman päivän, kun olimme itse lomalla. Hän aiheutti vahinkoa, jota en nyt tässä ala kuvailemaan. Mutta ylimääräistä vaivaa tulee melko paljon ja osa lomasta meni pilalle tämän takia. Vahinko ei ollut tahallinen, mutta aiheutui sellaisesta toiminnasta, mitä ei ajattelisi toisen ihmisen tekevän vieraassa kodissa. Itse kun ajattelen, että jos olisin toisten kotona, en alkaisi mitään järjestelemään, vaan lähinnä kävisin nukkumassa. Ärsyttää, kun kaveri itse ei ole edes mitenkään pahoillaan aiheuttamastaan vaivasta. Ei tarvi jatkossa kysellä meiltä majapaikkaa ainakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yövy kukaan, ellei itse olla kotona. 

Vierailija
2/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sukulaiset ja tietyt kaverit saa yöpyä silloin kun ei olla paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme antaisi kenenkään yöpyä kodissamme, jos emme olisi itse kotona. Mun vanhemmat antoivat kerran tätini perheen olla yökylässä, kun itse olivat reissussa. Kiva oli tulla päivä tädin lähdön jälkeen kotiin, kun ulko-ovi oli jäänyt lukitsematta kaupunkialueella vuorokauden. Sitten mulla on yksi läheinen ystävä, joka on täysin piittaamaton siitä miten kylässä sotkee paikkoja. Antaa esimerkiksi lapsensa kuljettaa ruokia ympäri asuntoa, vaikka pyydetään pitämään ne keittiössä. Tai vaihtaa lapsen paskavaipan valkoisella sohvalla, vaikka on ohjattu kylpyhuoneeseen. On kyllä kotonaankin sottainen.

Vierailija
4/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. En voi päästää tätiäni kotiini koska hän tonkii joka paikassa kaikki kaapit ihan sukkalaatikoita myöten uteliaisuuttaan. En voi sietää sitä. En tajua mitä hän kuvittelee löytävänsä?

Serkkuani en voi päästää yöpymään meillä koska hänellä on alkoholiongelma ja hän tyhjentäisi baarikaappini. Kerään huvikseni erikoisia alkoholipulloja ja haluan niiden säilyvän sisältöineen koskemattomina. Vain yksi konjakkipullo on avattuna koska tarjoan välillä kahvia ja konjakkia jälkiruoaksi vieraille.

Veljistäni ei ole mitään haittaa koska he ovat siistejä ihmisiä, jotka jopa pesevät pyyhkeet ja liinavaatteet vierailun jälkeen ja vievät roskat mennessään.