Vaikka miehet kuinka väittävät, että pitää olla posliini tai ajeltu..
Niin kun kohdalle sattuu oikeasti kuumakroppainen ja kaunis nainen, ei niillä karvoilla ole yhtään mitään väliä siinä kohtaan. Vaikka jäätävä puska rehottais ja jalat ku miehellä kun ollaan talviturkin peitossa. Karvoilla ei ole siinä kohtaan mitään väliä vaikka olisi yhden illan juttu. Eikä miehen iälläkään väliä. Rohkenen näin väittää kokemuksen kautta.
Nätti ja luonnollinen karvakasa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään yli 40v mies ei ole jättänyt panematta tai nuolematta vaikka minulla oli karvoja. Miehiä oli 21 kpl. Ja ihan pk-seutu. Eivät olleet peräkammarineitsyitä.
Sitä en tiedä mitä 20v nuoret miehet haluaa.N42v
Mitä itse olen tapaillut juurikin noita päälle parikymppisiä, niin kuulemma kiihottaa karvat, kun ei heidän ikäluokassa juurikaan näitä ole päässyt näkemään..
N39
Norsu posliinikaupassa kirjoitti:
Karvattomuus on vain yksi piirre kokonaisuudessa, millä nainen voi lisätä viehättävyyttään. Aivan kui ruumiin rakenne tai hiukset luonteesta puhumattakaan.
Saati sitten kuinka viehättävä nainen on silloin kun viihtyy oikeanlaisessa seurassa. Oikeiden alfojen ympäröimänä joiden jörnimistä ei paljon puskat haittaa. Lapaset vedelkööt kotona posliini-rukkasiinsa.
Tulipa tänne hyvää keskustelua aikaiseksi. Huomaan että ollaan tälläkin saralla siirtymässä luonnollisempaa suuntaan. Mahtavaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Norsu posliinikaupassa kirjoitti:
Karvattomuus on vain yksi piirre kokonaisuudessa, millä nainen voi lisätä viehättävyyttään. Aivan kui ruumiin rakenne tai hiukset luonteesta puhumattakaan.
Saati sitten kuinka viehättävä nainen on silloin kun viihtyy oikeanlaisessa seurassa. Oikeiden alfojen ympäröimänä joiden jörnimistä ei paljon puskat haittaa. Lapaset vedelkööt kotona posliini-rukkasiinsa.
Kyllä minäkin olen aina kerran millaista puskaa tahaansa pannut.
Ihan kokemuksesta voin kertoa, että ne miehet jotka ovat kypsiä ja näkevät naisessa kokonaisuuden pelkän posliinin/karvan sijaan, ovat niitä parhaita petikumppaneita. He keskittyvät niihin oleellisiin asioihin seksissä. Siihen hetkeen, molempien nautintoon, jännitykseen ja kokonaisuuteen. Sellainen joka vouhottaa alanpään karvoista (nainen tai mies) ei ehkä pysty edes kuvittelemaan millaista on oikeasti erinomainen seksi :) Ei tarvitse olla mikään pöheikön ystävä tai posliinin väheksyjä, vaan tuollaiset asiat ovat yksinkertaisesti merkityksettömiä.
Kyllä se on ruma, aikuisen naisen kanannahka nypyliäinen v-ttu. Se on vaan tosiasia.
Sileäihoista ei siitä toosasta saa enää itkemälläkään.
Ei hitto.. aina tämä sama karvakeskustelu vuodesta toiseen. Tehkää just niinkun haluatte: ajelkaa tai olkaa ajelematta. Myös miehiä on erilaisia: tykkäävät karvoilla tai ilman. Onko nyt niin vaikeeta tajuta, että ihmisiä on eri makuun. Ei mua ainakaan kiinnosta, mitä teillä siellä jalkojen välissä on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ruma, aikuisen naisen kanannahka nypyliäinen v-ttu. Se on vaan tosiasia.
Mikä ihmeen nypyliäinen? :D Täällä on muuten tosi paljon keskusteluissa tämmösiä kommentteja. Siis joiden tarkoitus on suoraan tai epäsuoraan kertoa että aikuinen tai yli 30v nainen on ruma ja kamala. Siis vähän ohi aiheen mutta olen tehnyt tällaisen huomion.
Ihan oman fiiliksen mukaan sheivaan tai en sheivaa enkä kysele "miehiltä":
Mikä nypyliäinen???? ihan on sileä iho...tosin rasvaan myös alakerran niin iho pysyy pehmeänä ja sileänä.
Pitää kyllä sanoa että paras ehkäisykeino naiselle on pitää alakerta rehottavana
Kyllähän siistitty/vähempi karvoitus on miellyttävämpi, mutta ei puskakaan mikään turn-off voi olla!
-lesbo-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen nypyliäinen? :D Täällä on muuten tosi paljon keskusteluissa tämmösiä kommentteja. Siis joiden tarkoitus on suoraan tai epäsuoraan kertoa että aikuinen tai yli 30v nainen on ruma ja kamala. Siis vähän ohi aiheen mutta olen tehnyt tällaisen huomion.
Minä taas käsitin asian niin, että aikuisen ajeltu alakerta ei ole oikein luonteva. Kuten kaikki tietävät, luonnollinen karvattomuus kuuluu normaalisti vain lapsuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas käsitin asian niin, että aikuisen ajeltu alakerta ei ole oikein luonteva. Kuten kaikki tietävät, luonnollinen karvattomuus kuuluu normaalisti vain lapsuuteen.
Eipä naisten keskimääräisessä ulkonäössä ole paljon muutakaan luonnollista. On meikkä, push-uppia, irtoripseä, implattia ja botoxia. Pillunkarvat vain tuntuvat joillekin olevan pyhä asia. 😂
Ihmettelen että miksi aina pitää yrittää tehdä karvattomuudesta niin negatiivista asiaa, kun kukaan ei edes pakota sellainen olemaan. Olisin mielelläni karvainen, jos vain omistaisin hennompaa karvaa.
Itse annan karvojen usein talvisin olla, miestä ei haittaa. Välillä taas käyn vahauksessa säännöllisesti, ja pidän siitä sileän ihon tunnusta, jonka melko paksut karvani pilaavat, ja siitä, että esim. kainalohiki ei haise lähes ollenkaan tällöin. Ei ihosta tule mitään pistelevää kalkkunan ihoa, vaan hyvin sileä.
Mulla myös iho alkaa kutista, jos kasvatan alapään karvat liian pitkiksi, ja ne hinkkaavat housuihin. Ne ovat oikeasti niin paksuja.
Onko jotenkin vaikeaa ymmärtää, että aikuinen nainen saa leikata siilin tai pitää pitkää tukkaa, värjätä sen vihreäksi tai pitää vääjäämättä, ajella karvat tai olla ajamatta, laihduttaa tai lihottaa, tehdä lapsia tai olla tekemättä, ottaa tatuointeja tai olla ottamatta, käydä suihkussa tai olla käymättä jne?
Niin nimenomaan siinä yhden illan jutussa ei ole väliä. Ei VAIKKA olisi yhden illan juttu.