Vaikka miehet kuinka väittävät, että pitää olla posliini tai ajeltu..
Niin kun kohdalle sattuu oikeasti kuumakroppainen ja kaunis nainen, ei niillä karvoilla ole yhtään mitään väliä siinä kohtaan. Vaikka jäätävä puska rehottais ja jalat ku miehellä kun ollaan talviturkin peitossa. Karvoilla ei ole siinä kohtaan mitään väliä vaikka olisi yhden illan juttu. Eikä miehen iälläkään väliä. Rohkenen näin väittää kokemuksen kautta.
Nätti ja luonnollinen karvakasa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Missä ne noin väittävät?
Esim täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne noin väittävät?
Esim täällä :D
No, täällä "miehet" ovat paljolti se yksi ja sama syrjäytynyt luuseri, jolla ei ole elämässään muuta sisältöä kuin AV:lle kirjoittelu. Sen mielipiteet kiinnostaa kuin kasa paskaa.
On niillä sen verran väliä, etten nuole karvaturria.
Vierailija kirjoitti:
Missä ne noin väittävät?
Bile-Danin striimissä
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että aika harvaa loppujen lopuksi kiinnostaa just sun haluamiset.
Oon aiheesta päätynyt keskustelemaan parin miehen kanssa ja molemmat on myöntänyt että on jättänyt harrastamatta seksiä jos on huomannut naisella paljon karvoja alakerrassa. Eli näköjään ihan miehestä riippuu, jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Oon aiheesta päätynyt keskustelemaan parin miehen kanssa ja molemmat on myöntänyt että on jättänyt harrastamatta seksiä jos on huomannut naisella paljon karvoja alakerrassa. Eli näköjään ihan miehestä riippuu, jälleen kerran.
Mäkin oon keskustellut aiheesta monen miehen kanssa, eikä kukaan ole sanonut, että olisi jättänyt harrastamatta seksiä sen perusteella, millaiset karvat naisella on alakerrassa.
Karvansa ajelevat naiset ovat outoja kun häpeävät luonnollista olotilaansa.
Kyllä minusta on aika lapsellista säikähtää karvoitusta, ei sellainen ole mies vaan poika.
Yksikään yli 40v mies ei ole jättänyt panematta tai nuolematta vaikka minulla oli karvoja. Miehiä oli 21 kpl. Ja ihan pk-seutu. Eivät olleet peräkammarineitsyitä.
Sitä en tiedä mitä 20v nuoret miehet haluaa.
N42v
Nainen karvoilla on todella seksiskäs
M45
Miespuolinen kirjoitti:
Karvansa ajelevat naiset ovat outoja kun häpeävät luonnollista olotilaansa.
No ei se minulla ainakaan häpeään liity. Satun vain tykkäämään karvattomasta/vähäkarvaisesta ulkonäöllisesti enemmän.
Mun mies tykkää kun poistatan karvat, mutta välillä pyytää että antaisin kasvaa. :) Mieheni on tosi seksuaalinen ja halukas, ja taitava sängyssä, ja sekä karvat että karvattomuus ovat vain mauste - ei millään tavoin pääasia seksissä.
Pinnallisten ja seksuaaliselta halultaan heikkojen (niin että se haluaminen on karvoista kiinni) miesten kanssa en onneksi ole joutunut sänkyyn sitten teinivuosien.
Peräreiän pitää olla posliini ja valkaistu.
Karvattomuus on vain yksi piirre kokonaisuudessa, millä nainen voi lisätä viehättävyyttään. Aivan kui ruumiin rakenne tai hiukset luonteesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sitten ajelet karvat itsekin jos haluat mitään syvempää fellaatiota...
Missä ne noin väittävät?