Puoliso meni sitten lunastamaan suvun mökin itselleen
Joku tunneside.
Nyt sitten kiroaa kun ei tajunnut mikä työmaa on ylläpitää mökkiä.
Onneksi ei tarvitse osallistua sillä ilmoitin etten halua mökkiä.
Anoppi siinä lähellä ja samoin muu miehen suku.
Mönkijät, moottoriveneet ja sirkkelit päällä kun siellä käy. Tai joku naulaa jotain tai katkoo moottorisahalla puita.
Ei kiitos.
Kommentit (32)
Äkkiä myyntiin, ja välimerelle sieltä työleiriltä lomalle.
Koko suku varmaan loisii siellä mökillä ja mies hoitaa kaiken :-D Ja kotona ihana rauha. Täydellistä itsellesi!
Vaikutat mukavalta puolisolta. Tärkeintä on, että on ollut oikeassa ja saa sanoa viimeisen sanan pitäen periaatteistaan kiinni:"Minähän en auta kun sanoin että älä lunasta sitä mökkiä!! >:("
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mukavalta puolisolta. Tärkeintä on, että on ollut oikeassa ja saa sanoa viimeisen sanan pitäen periaatteistaan kiinni:"Minähän en auta kun sanoin että älä lunasta sitä mökkiä!! >:("
No eikö tuo ole ihan reilu peli noin. En minäkään ryhtyisi mihinkään älyttömiin töihin ihan vaan sen takia, että joku muu haluaa jotain semmoista riesaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sukumökkeilyn ystävä, kuulostat ihan siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo ole ihan reilu peli noin. En minäkään ryhtyisi mihinkään älyttömiin töihin ihan vaan sen takia, että joku muu haluaa jotain semmoista riesaa.
Tämä selittää hyvin miksi naiset hoitavat lapset ihan yksinään. Se harvoin on miehen haluama projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittää hyvin miksi naiset hoitavat lapset ihan yksinään. Se harvoin on miehen haluama projekti.
Nimenomaan! Syntyvyys onkin kovasti laskussa kun naisetkin alkavat tulla järkiinsä tämän suhteen. Heikompi aines lisääntyy vielä. Koirat on yleensä molempien haluama riesa.
Täysin epäuskottavaa, ettei mies tiennyt muka sukumökin vaativan vuosittaista ylläpitoa. Jokainen vaikka vanhempiensa mökillä lomia viettänyt lapsikin tietää, että hommaa riittää koko ajan. Mikä muuten onkin mukavaa vastapainoa kaupungissa asumiselle ja palkkatyönteolle. Liikuntaa liikuntaa eikä möhömahan kasvattamista. Ah, jokapäiväinen sauna ja uintia mielinmäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toimii sitten toiseenkin suuntaan, että myös miehellä on mahdollista kieltäytyä kun nainen tekee virhearvion ja ottaa riesakseen jotain ikävää :) Mutta ei, sitten kitistään että mies on laiska sika.
Jätä se sika. Tee siitä mökistä joku luontaishömppähoitola.
Näille laiskoille paskoille olisi varmaan unelmaelämää, kun saisi maata letkuruokinnassa lepositeissä 7/24/365.
Olemme reilu 60v aviopari. Mieheni on aikoinaan ostanut(=sisarusten mielestä saanut) vanhempiensa omistamaa metsää. Mies tekee sinne nyt pikkuista hirsimökkiä, intoa täynnä häärää.
Ongelma on kun mua ei nappaa tippaakaan rakennushommat ja ruoan vieminen ja tekeminen retkeilyolosuhteissa.
Olen nätisti kertonutkin hänelle nämä, kuitenkin tunnen painostusta osallistumaan hommiin.
Tässä (kymmenien)vuosien varrella minua on ystävällisesti muistutettu ettei tuo metsä ole mun/en ole omistajana.(koskaan en ole kyllä ajatellutkaan omistavani siitä metsästä yhtäkään puuta). Avioehtoa ei ole jos tämmöistä joku älys ajatella.
Muistuttajana mieheni äiti ja sisar, mieheni myös sen jälkeen kun on viettänyt aikaa äitinsä kanssa.
Tästä ettei metsä ole minun aion muistuttaa jos painostus rakennushommiin lisääntyy ym.
Ihanan hiljaista siellä on ja hyvä metsän tuoksu ja puhdas ilma. Ne miljoonat hyttyset ei myöskään
innosta.
Eli vähän samat fiilikset kuin aloittajalla, terkut vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti toimii sitten toiseenkin suuntaan, että myös miehellä on mahdollista kieltäytyä kun nainen tekee virhearvion ja ottaa riesakseen jotain ikävää :) Mutta ei, sitten kitistään että mies on laiska sika.
Tottakai toimii sukupuolesta riippumatta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme reilu 60v aviopari. Mieheni on aikoinaan ostanut(=sisarusten mielestä saanut) vanhempiensa omistamaa metsää. Mies tekee sinne nyt pikkuista hirsimökkiä, intoa täynnä häärää.
Ongelma on kun mua ei nappaa tippaakaan rakennushommat ja ruoan vieminen ja tekeminen retkeilyolosuhteissa.
Olen nätisti kertonutkin hänelle nämä, kuitenkin tunnen painostusta osallistumaan hommiin.
Tässä (kymmenien)vuosien varrella minua on ystävällisesti muistutettu ettei tuo metsä ole mun/en ole omistajana.(koskaan en ole kyllä ajatellutkaan omistavani siitä metsästä yhtäkään puuta). Avioehtoa ei ole jos tämmöistä joku älys ajatella.
Muistuttajana mieheni äiti ja sisar, mieheni myös sen jälkeen kun on viettänyt aikaa äitinsä kanssa.Tästä ettei metsä ole minun aion muistuttaa jos painostus rakennushommiin lisääntyy ym.
Ihanan hiljaista siellä on ja hyvä metsän tuoksu ja puhdas ilma. Ne miljoonat hyttyset ei myöskään
innosta.
Eli vähän samat fiilikset kuin aloittajalla, terkut vaan.
Meillä voipi olla myös sellainen tilanne edessä, että mies höynähtää yhteisomistusmökkiin. Olen jo vuosia sitten kertonut, että en aio olla sen projektin kanssa sitten missään tekemisissä. Muuten voisikin olla kivaa, mutta meillä on hyvin erilainen siisteyskäsitys toisten mahdollisten omistajien kanssa. En missään tapauksessa lähde heidän mökkiään siivoamaan asuttavaan kuntoon.
Millaisia nuo jatkuvaa jokakesäistä kunnostusta ja rakentelua vaativat mökit oikein on? Meillä on ollut mökki 20 vuotta eikä siellä ole juuri mitään tarvinnut tehdä. Nurmikon leikkuu ostetaan paikallisesta yrittäjältä. Nyt ehkä ensi kesänä maalataan mökki. 10 vuotta sitten ostettiin uusi laituri.
Pysy kotona. Äijäs kyl löytää naisen helposti jonka kanssa mökkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Syntyvyys onkin kovasti laskussa kun naisetkin alkavat tulla järkiinsä tämän suhteen. Heikompi aines lisääntyy vielä. Koirat on yleensä molempien haluama riesa.
Linkolan uneksima maailma on pian totta ainakin suomalaisten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten tekeminen vaatii kylläkin mieheltä hyvin aktiivista toimintaa, joten ei se voi olla pelkästään naisen päätös.
Kauheaa!