Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kristinuskon Jumala on armollinen

Vierailija
23.02.2018 |

Armollinen Jumala.
Tunnustan edessäsi,
että synti on sitonut minut
enkä kykene vapauttamaan itseäni.
Olen rikkonut pyhää tahtoasi vastaan
ja torjunut käskyjesi siunauksen.
Sinä näet kaiken väärän,
senkin, mitä itse en näe.
Armahda minua Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.

Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

Vierailija
2/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti älä mene av palstalle sönköttämään jumalasta kuten ulkokultaiset tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, heppu joka kirjan mukaan hukutti paria poikkeusta lukuun ottamatta koko ihmiskunnan, kun ei ollut tyytyväinen omiin luomuksiinsa, on todellakin armollinen ja hyvä :'D

Tai tuhosi Sodoman ja Comorran, kun ihmiset siellä ottivat ilon irti elämästä ja muutti vielä suolapatsaaksi, jos erehdyit katsomaan tuhoa. Tosi armollista.

Samoin kuin se, että raiskaat pahaa aavistamattoman neitsyen ja sitten vielä murhautat tästä syntyneen poikasi ristillä, jotta "sovitetaan" ihmisten synnit, jotka siis ovat sitä, etteivät ole noudattaneet Hänen mielivaltaisia sääntöjään siitä, miten ihmisten (joille vielä itse mukamas antoi vapaan tahdon) tulisi elää.

Jos joku pitää tuollaista olentoa hyvänä, niin enpä haluaisi istua hänen kanssaan samassa pöydässä. Tiedä milloin saisin puukkoa keuhkoon ihan vain huvin vuoksi.

Vierailija
4/4 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, heppu joka kirjan mukaan hukutti paria poikkeusta lukuun ottamatta koko ihmiskunnan, kun ei ollut tyytyväinen omiin luomuksiinsa, on todellakin armollinen ja hyvä :'D

Tai tuhosi Sodoman ja Comorran, kun ihmiset siellä ottivat ilon irti elämästä ja muutti vielä suolapatsaaksi, jos erehdyit katsomaan tuhoa. Tosi armollista.

Samoin kuin se, että raiskaat pahaa aavistamattoman neitsyen ja sitten vielä murhautat tästä syntyneen poikasi ristillä, jotta "sovitetaan" ihmisten synnit, jotka siis ovat sitä, etteivät ole noudattaneet Hänen mielivaltaisia sääntöjään siitä, miten ihmisten (joille vielä itse mukamas antoi vapaan tahdon) tulisi elää.

Jos joku pitää tuollaista olentoa hyvänä, niin enpä haluaisi istua hänen kanssaan samassa pöydässä. Tiedä milloin saisin puukkoa keuhkoon ihan vain huvin vuoksi.

Sinä illastat S..tanan pöydässä He..vetissä, jonne joutuvat kaikki J...n k..ieltäjät