Mitä olet löytänyt kirppariostoksista?
Onko joskus tullut ostosten mukana jotain ylimääräistä? Itse olen löytänyt takin taskusta parinkympin setelin, kassista muutaman kolikon ja buranan sekä yhden kirjan välistä vanhan lottokupongin (oli pakko tarkistaa, sillä olisi muutama vuosi aiemmin saanut lunastettua reilu viidensadan euron verran rahaa).
Kommentit (46)
Kirjojen välistä löytyy kaikenlaista.
Omituisin oli ehkä ranskalaisen henkilön American Express, oli englanninkielisen kirjan välissä siis. Kortti oli tietysti vanhentunut, mutta paloittelin varmuuden vuoksi.
Kuuntelin kerran pöytäkeskustelua, jossa eräs mies kertoi tehneensä hyvän löydön kirppari takin taskusta, vihkisormuksen timanteilla. Naureskeli siinä, että pitää mennä arvioituttamaan se. Olin aivan pöyristynyt, ettei ollut yrittänyt edes selvittää omistajaa, oli vain innoissaan löydöstään.
Vierailija kirjoitti:
Hampaan. En voi käsittää ja hirvitti 😕
Pari viikkoa sitten oPlin kirpparilla kassalle nuori nainen tuli sanomaan, että takin taskusta löytyi kymmenen euron seteli. Hän siis aikoi ostaa takin ja oli rehellinen.[/quote]Hienoa, että tällaisia vielä löytyy! Kunnoitan!
Kirjojen välistä olen löytänyt jonkun kirjanmerkkejä keskeltä kirjaa, useimmiten kuitteja.
Legopusseista ja varsinkin isommista käytettyjen legojen bokseista taas on löytynyt kaikenmoista tavaraa lelujen seasta. Syöty purukumi, kuulalaakereita, ulkomaan rahaa, karkkeja, onkivieheen kumimato, maitohammas, leikkelehaarukka...
Jonkun joulukortin kirjan välistä.
Kondomin (kuorissa) laukun pohjalta.