Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies oikeasti jättää naisen, jos tämä lihoo vaikka 25 kg?

Vierailija
22.02.2018 |

Eikö ihminen silloin rakasta pelkkää ulkokuorta vai voiko puhua edes rakkaudesta?

Kommentit (172)

Vierailija
121/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen on ketjun perusteella ihminen, jonka seksuaalinen halu perustuu ainoastaan ulkonäköön. Lisäksi hän käyttää sanoja lihoaa ja kiihoittuu eikä ymmärrä, ettei 25 kg lihominen tee normaalipainoisesta sairaalloisen lihavaa.

❤️

Vierailija
122/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen kirjoitti:

58-vuotiaana miehenä olen ainakin samoissa mitoissa kuin olin 25-vuotiaana. Netin painoindeksilaskurin mukaan indeksi näyttäis olevan 21,70

Mitä sitten? Ei saavutus, olet ilmeisesti aina ollut luunniellyt kuikka. Hyi.

Naisvirtahevolta tuli näköjään välittömästi napakka vastaus DD. Joo, olen aina ollut tässä painoindeksin normaaliksi luokittelemassa painossa, ja kuntoilenkin, siitä tulee hyvä olo.

Suhteessa oleminen on aika monillekin naisille yhtä kuin lihominen, ja suhteiden välinen aika on laihtumista DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen on ketjun perusteella ihminen, jonka seksuaalinen halu perustuu ainoastaan ulkonäköön. Lisäksi hän käyttää sanoja lihoaa ja kiihoittuu eikä ymmärrä, ettei 25 kg lihominen tee normaalipainoisesta sairaalloisen lihavaa.

Ketjun perusteella pitäisi ymmärtää, että joku muukin muuttuu ja on muuttunut, jos lihoo 25 kg. Ja todennäköisesti suurin osa muuttuu tuossa vaiheessa ylipainoiseksi.

Vierailija
124/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein sairaudet voi saada lihoamaan nesteenkeräyksen vuoksi, huono kilpparitoiminta, kaikenalaiset vaikka unettomuuslääkkeet... verenpainelääkkeet jnej ne... aineenvaihdunta voi mennä ns tukkoon ja siinä ei paljon auta mitkään dieetit.. alkaa vaan laiskemmaksi koko aineenvaihdunta. kokemusta on.

Vierailija
125/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+25kg nainen ei ole enää välttämättä se johon mies ihastu aluksi.

Seksuaalinen vetovoima voi olla laimentunut hyvinkin paljon.

Vierailija
126/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naistani vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
127/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit kuulostaa ihan kauhealta, onko ihmiset todellakin näin pinnallisia? Rakkaudessa ja seksuaalisessa haluttavuudessa on kyse niin paljon muustakin kuin ulkonäöstä.

Ovat ne. Ja nykyaikana yhä kiihtyvässä määrin.

Ainakin ketjun miehet vaikuttavat pääosin nuorilta pojilta tai sille asteelle jääneiltä. Oma vaimoni (168 cm) painoi tavatessamme n. 55 kg. Lasten ja ikääntymisen muutosten jälkeen painaa nyt 20-25 kg enemmän. En rakastunut aikoinaan hänen hoikkaan vartaloon vaan kokonaiseen ihmiseen. Olen aina pitänyt vaimoani erittäin seksikkäänä ja pidän edelleenkin, vaikka kiloja tulisi vielä lisääkin. Aikoinaan näin hänet hoikan seksikkäänä ja nyt pullukan seksikkäänä. Oma makuni on muuttunut vaimon kilojen myötä ja nykyään ihailen aivan järjettömästi mm. hänen isoa takapuolta. Kerron myös aina ihailuni hänelle ja vaimollani on hyvä itsetunto. Hänen ei tarvitse pelätä minun reaktioita lihomisiin tai laihtumisiin. Jos me joskus eroaisimme, se ei missään tapauksessa johtuisi vaimoni painosta.

Vierailija
128/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

58-vuotiaana miehenä olen ainakin samoissa mitoissa kuin olin 25-vuotiaana. Netin painoindeksilaskurin mukaan indeksi näyttäis olevan 21,70

Mitä sitten? Ei saavutus, olet ilmeisesti aina ollut luunniellyt kuikka. Hyi.

Naisvirtahevolta tuli näköjään välittömästi napakka vastaus DD. Joo, olen aina ollut tässä painoindeksin normaaliksi luokittelemassa painossa, ja kuntoilenkin, siitä tulee hyvä olo.

Suhteessa oleminen on aika monillekin naisille yhtä kuin lihominen, ja suhteiden välinen aika on laihtumista DD

Ja luiseva vaari vinkuu. Menehän lenkille, enää ei ole vuosia paljoa. Laihduta vähän.

Vierailija
129/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulet ihanan laulun : " i would die for you"

Mieleen tulee a Ville Valo

b 100 kiloinen kotiäiti vanhoissa verkkareissa

c oma erityislapsi

d koira

rehellinen vastaus

Vierailija
130/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kommentit kuulostaa ihan kauhealta, onko ihmiset todellakin näin pinnallisia? Rakkaudessa ja seksuaalisessa haluttavuudessa on kyse niin paljon muustakin kuin ulkonäöstä.

Ovat ne. Ja nykyaikana yhä kiihtyvässä määrin.

Ainakin ketjun miehet vaikuttavat pääosin nuorilta pojilta tai sille asteelle jääneiltä. Oma vaimoni (168 cm) painoi tavatessamme n. 55 kg. Lasten ja ikääntymisen muutosten jälkeen painaa nyt 20-25 kg enemmän. En rakastunut aikoinaan hänen hoikkaan vartaloon vaan kokonaiseen ihmiseen. Olen aina pitänyt vaimoani erittäin seksikkäänä ja pidän edelleenkin, vaikka kiloja tulisi vielä lisääkin. Aikoinaan näin hänet hoikan seksikkäänä ja nyt pullukan seksikkäänä. Oma makuni on muuttunut vaimon kilojen myötä ja nykyään ihailen aivan järjettömästi mm. hänen isoa takapuolta. Kerron myös aina ihailuni hänelle ja vaimollani on hyvä itsetunto. Hänen ei tarvitse pelätä minun reaktioita lihomisiin tai laihtumisiin. Jos me joskus eroaisimme, se ei missään tapauksessa johtuisi vaimoni painosta.

jatkan..myös oma pälvikaljuni ja roikkuva mahani ovat saaneet minut itsepetoksen voiman kautta uskomaan että en vaihtaisi vaimoani yhtä mukavaan timmiin ja hoikkaan naiseen...joka ei tod näk .. vilkaisekkaan nykyistä habitustani

Vierailija
131/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rakkaus, ap.

Minulle se on aitoa rakkautta ja sitä että tekee mitä tahansa toisen puolesta. Olin 20 vuotta lasteni isän kanssa ja hän jätti lihomiseni takia. Rakastin häntä aidosti ja olisin rakastanut hänen puutteistaan huolimatta. Mutta hänpä vaihtoi minut hoikkaan, luurankomaiseen minua vanhempaan naiseen. ap

Et kuitenkaan suostunut laihduttamaan toisen takia. Siksi sinut lempattiin. Lihava nainen ei ole kiihottava, joten ymmärrän kyllä miestäsi.

Vierailija
132/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

c oma erityislapsi

d koira

rehellinen vastaus

c: oma lapsi

Vierailija
133/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

usein sairaudet voi saada lihoamaan nesteenkeräyksen vuoksi, huono kilpparitoiminta, kaikenalaiset vaikka unettomuuslääkkeet... verenpainelääkkeet jnej ne... aineenvaihdunta voi mennä ns tukkoon ja siinä ei paljon auta mitkään dieetit.. alkaa vaan laiskemmaksi koko aineenvaihdunta. kokemusta on.

Tuota potaskaa et usko itsekään.

Vierailija
134/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

c oma erityislapsi

d koira

rehellinen vastaus

A Ville Valo

Vierailija
135/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

c oma erityislapsi

d koira

rehellinen vastaus

A

Vierailija
136/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitten kyse miehestä tai naisesta, jos jättää toisen toisen lihomisen takia, on mun mielestä selvää, että on rakastanut vain ulkokuorta. Pelkkä ulkonön muutos ei saa eroamaan, jos oikeasti rakastaa.

Kiva mielipide :) Mä lihoin yli 50 kiloa, mutta mies ei muuttunut miksikään. Ei olisi seksikään loppunut, mutta itse lopetin, koska häpesin, enkä halunnut miehelle aiheuttaa noloutta ja inhoa. Mutta turhaan, ei mies näytellyt. Koko ajan kimpussa, kuten ennenkin.

Ja jos itseäni pilkkasin ja säälin, sanoi, että mitä höpötät, oot mulle just hyvä ja oikea. Itse on komea ( fiksu ja hyvätuloinen), joten kaikki olisi hänelle ollut mahdollista.

Nyt olen saanut kilot melkein laihdutettua. Siinä se ukko on vierellä kulkenut koko ajan. Jaksaa kehua ja olla lähellä. Ei ole mitään outoja "menoja", eikä muutakaan. Tiedän missä menee, vaikka en kyttääkään.

Vierailija
137/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitten kyse miehestä tai naisesta, jos jättää toisen toisen lihomisen takia, on mun mielestä selvää, että on rakastanut vain ulkokuorta. Pelkkä ulkonön muutos ei saa eroamaan, jos oikeasti rakastaa.

Kiva mielipide :) Mä lihoin yli 50 kiloa, mutta mies ei muuttunut miksikään. Ei olisi seksikään loppunut, mutta itse lopetin, koska häpesin, enkä halunnut miehelle aiheuttaa noloutta ja inhoa. Mutta turhaan, ei mies näytellyt. Koko ajan kimpussa, kuten ennenkin.

Ja jos itseäni pilkkasin ja säälin, sanoi, että mitä höpötät, oot mulle just hyvä ja oikea. Itse on komea ( fiksu ja hyvätuloinen), joten kaikki olisi hänelle ollut mahdollista.

Nyt olen saanut kilot melkein laihdutettua. Siinä se ukko on vierellä kulkenut koko ajan. Jaksaa kehua ja olla lähellä. Ei ole mitään outoja "menoja", eikä muutakaan. Tiedän missä menee, vaikka en kyttääkään.

Mikäs outo läski trolli sinä olet?

Vierailija
138/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

c oma erityislapsi

d koira

rehellinen vastaus

D. mun ihana Olli mopsi:)

Vierailija
139/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIEHESI VALITSEE B:N

c oma erityislapsi

d koira

rehellinen vastaus

Vierailija
140/172 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs outo läski trolli sinä olet?

En sinulle yhtään mitään. Pidä huolta omasta trollaamisestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi