Maria Yökylässä Reino & Maria Nordin OFFICIAL
joko odotatte jaksoa?
itse odotan, Reino ainakin haluaa taas tapansa mukansa herättää kohua, vaimo toki myös. Ei tätä pariskuntaa tylsäksi voi sanoa.
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Sitä editoidaan. Pariskunnan toisen osapuolen toiveesta.
miksi??
Maria on kommentoinut lehdelle:
"Kaleva kertoo, että Kortin mukaan muutos tehdään jakson toisen päähenkilön toiveesta. Maria Nordin on kuitenkin ottanut lehteen yhteyttä ja linjaa, että tämä väite ei pidä paikkaansa. Marian mukaan muutosta on vaatinut ohjelman sivuhenkilö."
Mitä sivuhenkilöitä siinä muka oli lasten lisäksi? En muista?
"Kaleva kertoo, että Kortin mukaan muutos tehdään jakson toisen päähenkilön toiveesta. Maria Nordin on kuitenkin ottanut lehteen yhteyttä ja linjaa, että tämä väite ei pidä paikkaansa. Marian mukaan muutosta on vaatinut ohjelman sivuhenkilö."
Vierailija kirjoitti:
Ville-Galle?
Vierailija kirjoitti:
Se siivooja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siivooja?
Olisko unohtunut kysyä siivoojalta lupaa tv-kuvauksissa esiintymiseen?
Entäs se, joka huusi Reinoa siirtämään autoa. Näkyikö häntä edes vilaukselta?
Vierailija kirjoitti:
Villegalle?
Sen siivojan takiahan sitä tehdään uusiversio! Ei siinä sitten sen enempää erotiikkaa saatukaan. Aika outoa, ettei tullut mieleen siivoojalta kysellä, että onko ok...? :D
Mietin sitä Reinon saippua juttua, saippua on saippuaa, se on fakta. Siivooko se siivoojakin niillä sillä samalla palasaippualla millä Nordinit pesee itsensä, vaatteensa ja tiskinsä?
Vierailija kirjoitti:
Entäs se, joka huusi Reinoa siirtämään autoa. Näkyikö häntä edes vilaukselta?
Ei siitä voi ketään päätellä. Sitäpaitsi oikeassahan se tyyppi oli.
On se siivooja oltava, koska Maria on pyytänyt ohjelman muutosta. Ei Reino tuollaisia jaksa ajatella enempiä. VilleGallea ei kiinnosta, oli hyvin avoin sen sekunnin mitä piipahti ja se auton siirtäjähahmoa ei näkynyt.. mutta näkykö rekkarit?
Luulis et se siivoojakin olisi voinut itse tiedustella mitä kuvataan? Ihan millään pienellä videokameralla noita kuvauksia hoidella..
Vierailija kirjoitti:
Luulis et se siivoojakin olisi voinut itse tiedustella mitä kuvataan? Ihan millään pienellä videokameralla noita kuvauksia hoidella..
Siivoja ei ollut suomalainen ja muutenkin tuo perhe on jatkuvasti framilla.
Tietty voi olla, että oletti, ettei häntä näytetä, kun mitään ei asiasta mainittu. Kyllä mä näen, että tämä on Moskiton ongelma ja Nordinien.
Olen se joka heitti VilleGallen ilmoille ensimmäisenä, ja olen yhä sillä kannalla. No, sittenhän se selviää, kun editoitu versio tulee ulos.
En todellakaan usko että kyse on sivuhahmosta! Ensin informoidaan että kyse on toinen päähenkilöiden toiveesta ja sitten yhtäkkiä sivuhenkilöstä.
Jos katsomoon palaa versio missä on vain yksi kohta poistettu : Siivoja niin sitten uskon.
Tuo muuto on tosin hyvin nopea tehdä ja ei mene päiviä. Mä uskon että sieltä lähtee vähän enemmänkin kamaa pois. Saa nähdä.
Kyse taitaa olla siitä, että kun ihmiset alkavat boikotoida Nordinia sen perheen krääsäostohulluuden takia.
Maailman hukkuu paskaan jos kaikki matkivat ostohulluudessaan ja vaatteiden paljoudessaan Nordineita.
Sitähän ne sponsorit haluaa, että muutki ostais. Niitä samoja tuotteita joita ovat saaneet ilmaiseksi sponssina.
Onko se siivooja ku vaatii pois kuvasta? Kuka sille maksaa palkan ?
Jaksossa käy ilmi, että Sand sponssaa Reinolle luteet. Voisiko olla, että Sand ei halua tulla yhdistetyksi tällaiseen julkisuuteen? Se on kuitenkin vähän sellainen klassinen ja tyylikäs "parempi" merkki.
t. Se joka heitti ilmoille VilleGallen
Mielenkiintoista nähdä, että mitä jää pois. Reinohan se siellä koittaa pientä damage controlia, mutta ei auta. Kaveri on niin yössä, että ei paremmasta väliä.